thunder11
Member
Eto momci, nije me bilo podosta dugo vremena na ovom forumu.
Nekim čudom nije se puno toga dešavalo sa autom a i ja sam izgubio interes pa ga ponovno dobio...i tako u krug
Nadam se da ste dobro preživjeli karantenu i da je bilo Wc papira i kvasca, onda kada je bilo najgore
Nego, imam u planu prodati auto. Možda uzmem drugi, možda ne...nisam odlučio.
Ono što me zanima jest sljedeće...šta mi je bolje činiti, šta vi savjetujete od dvije opcije:
a. Prodat ga kakav je sa podosta estetskih mana (udaren, lak na krovu se guli, ogrebotine tu i tamo, itd...), doduše što se tiče mehanike i motora je prva klasa. Samo ne izgleda više najbolje, jel.
b. dat cijeli auto za dijelove - u smislu kupi cijelog neko pa nek radi sa njime šta želi, prije cca 3 ili 4 godine lagat ću sada, mi je jedan nudio 50k kn...
Kupljen je 2012 ima 115,00km, nove ljetne gume. Nikad servisiran u servisu već kod mog mehaničara itd...razumijete ne.
Koliko ja uopće mogu tražiti za C4 za jedno od dvije opcije?
Ne znam, nisam pametan.
Nekim čudom nije se puno toga dešavalo sa autom a i ja sam izgubio interes pa ga ponovno dobio...i tako u krug
Nadam se da ste dobro preživjeli karantenu i da je bilo Wc papira i kvasca, onda kada je bilo najgore
Nego, imam u planu prodati auto. Možda uzmem drugi, možda ne...nisam odlučio.
Ono što me zanima jest sljedeće...šta mi je bolje činiti, šta vi savjetujete od dvije opcije:
a. Prodat ga kakav je sa podosta estetskih mana (udaren, lak na krovu se guli, ogrebotine tu i tamo, itd...), doduše što se tiče mehanike i motora je prva klasa. Samo ne izgleda više najbolje, jel.
b. dat cijeli auto za dijelove - u smislu kupi cijelog neko pa nek radi sa njime šta želi, prije cca 3 ili 4 godine lagat ću sada, mi je jedan nudio 50k kn...
Kupljen je 2012 ima 115,00km, nove ljetne gume. Nikad servisiran u servisu već kod mog mehaničara itd...razumijete ne.
Koliko ja uopće mogu tražiti za C4 za jedno od dvije opcije?
Ne znam, nisam pametan.