Ako je u pitanju Continental, s tim "ECO" nema straha Nije to michelin energyJa sam osobno malo skeptican prema gumama s "eko" nazivima..neznam,mozda sam u krivu :whistling:
Tim prije pazi sta kupujes. Ako mislis uzet taj BF za 300 kn - ja osobno taj ne bi ni pod razno. Zasto? Zato sta je BFGoodrich samo jeftinija varijanta Michelina, a ako znamo kako se ponasa Michelin Energy :disgusted: - ovaj moze bit samo visestruko gori. Da ne bi kasnije na svojoj kozi iskusio onu "najskuplja je roba ona najjeftinija". Nemoj napravit gresku vecine ljudi sta misle: "ja vozim polako i ne ganjam se, meni je i ta losija guma dobra". To je tocno jer nema velike razlike na pravcu pri 70 km/h između Tigra i Continentala, al skakljive situacije se na cesti dogode onda kad najmanje ocekujes i sve gore spomenuto redovito dođe na naplatu. Zato pamet u glavu i sretno s kupovinom!Kad već moram mijenjati promjeniti ću sve, pogotovo jer je ovo ok cijena.
Tocno deda govori, slazem se! Iako je s contijem i bridgestoneom u pravilu igra na sigurno, prema testovima koje pratim i mom skromnom iskustvu duuuuge voznje svih trenutnih contijevih ljetnih modela.Ne treba generalizirati brendove,jer i vrhunski brendovi imaju takva sranja od guma da ispadne nevjerojatno,a opet neki tamo bezvezni imaju jako dobre,ali nemogu postići cijenu kao renomirani.Tak da ako kupiš neke gume,misleći kako je to dobra marka,možeš se gadno zeznuti.
Deda sigurno znas da B250 i RE050A nisu ista klasa, svaka ima svoju namjenu, dimenziju i konkurenciju. To je kao da kazes da C1 nevalja nista, a C6 je mrak. Treba imat pristup koji odgovara okvirima klase kojoj neki proizvod pripada. Turanza ER300 je uvijek u top 3 na testovima, vozio je jesam, al kako je nisam imao priliku duze testirat na svom autu, mogu samo konstatirat da mi je ostavila odlican dojam i da se dosta brzo trosi sta me dodatno upucuje da je dobra. A za Conti EcoContact 3 se ne slazem nikako da ne valja, vozio sam je na saxu 25 tkm prije nego sta je prodan, to je bila strasna guma, nije skoro nista losija od PremiumContact 2 koji je pozicioniran klasu vise i tu rastura. Iako se nisu tako brzo trosile kao Premium 2 koji se doslovno topi. S mojim saxom je bilo skoro nemoguce proklizat s tim gumama za razliku od istoklasnog Michelin Energyja E3B s kojim sam svaki dan vozio Bad Kleinkirchheim spust. Moguce da mislis na prethodnika EcoContact EP koji se nije proslavio i zato je brzo dosao nasljednik EcoContact 3 koji je vec prilicno dugo na trzistu sta upucuje na onu da konja koji pobjeđuje ne treba mijenjat. Tek je odnedavno u najavama nasljednik EcoContact 5, al proc ce vremena dok dođe na trziste. I na testovima (od kojih neke treba uzet s rezervom) je EcoContact 3 skoro uvijek pobjednik. Za Yokohamu nemam pojma, ni vidio ni vozio ni namjeravao nikad kupitBridgeston ima neke modela koji su fenimenalni,ali ima ih koje nisu ni za tačke.
Onaj B250 i ER 300 nisu valjale niš.Od njih jedino skidam kapu za E 50A.Conti eco contakt isto niš ne valja.
To sta kazes za vecinu testova ukljucujuci ADAC se slazem. Sigurno ima i do love. Al opet, kad pogledam da u svim verzijama casopisa i testova ista guma ima iste zamjerke i prednosti, opet.. A nekad i kod njih na celo izbiju neke "no name" gume, primjer - zadnji test ljetnih guma ADAC 2011. dimenzija 195/65 R15 - među najbolje je uvrstena Maloya Lugano :wtf: To potvrđuje ono sta si rekao da neki bezvezni proizvođaci imaju neke super gume, a demantira na neki nacin ovu teoriju oko love :hm: Od svega toga, najvise vjerujem svom iskustvu s pojedinim gumama, a sta se tice testova, jedini koje osobno cijenim i kojima donekle dajem neki znacaj je ekipa iz EVO magazina jer oni jedini zapravo testiraju, njima su svi jednaki, nemaju predrasuda i pristranosti nekoj marki, samo je bitan uzitak za volanom i vrijeme na stazi. Kod ocjenjivanja guma imaju objektivnu ocjenu (vrijeme i prikazani rezultati mjerenja) i subjektivnu ocjenu (osjecaj za volanom). Cesto se te dvije ne podudaraju u istoj disciplini s istom gumom. Ukupna im je ocjena kombinacija te dvije. To je ekipa stvarno pravih i iskusnih znalaca među kojima su i neki nasi vozaci i prvaci u reliju. Kod njih vec godinama najvise ocjene imaju modeli RenaultSporta kad su auti u pitanju i Continentala kad su gume u pitanju.A ovi testovi kaj se rade po Adacu i časopisima su bez veze i sve zavisi kolko se plača,Najbolje informacije su povratne informacije od kupaca.Znam o gumama jako puno jer sam radio i u Bridgestonu ,Yokohami i Vredestainu,sve zajedno od 97,do 2009.
Zavisi kaj očekuješ od gume i kak se vozišJa dobio michelinke na autu valjda su dobre te?
U garaži me čekaju GY Ultra grip 8, na njima piše - Made in Germany.Proizvode li se gume Goodyear još negdje ili samo u Poljskoj ???
Naime na zimskim gumama UG8 piše made in Poland
Valjda nije tako crno :-(Ako u pogonu Debica-e rade GY - majko mila...! Ah, dobro možda su povukli pare iz EU fondova i modernizirali pogon...