Općenita iskustva s kvalitetom i vrstom guma

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

deda

New member
I nemoj da ti padne na pamet te nove dvije staviš napred,obavezno otraga,a napred metni ove kaj su bile na zadnjim kotačima.
 

Vash

New member
Ma mislim da ću uzet sve 4 nove. Ove bih ionako trebao mijenjati sljedeće godine.

Kad već moram mijenjati promjeniti ću sve, pogotovo jer je ovo ok cijena.

Hvala na savjetima. :)
 

1587 VTS

New member
Kad već moram mijenjati promjeniti ću sve, pogotovo jer je ovo ok cijena.
Tim prije pazi sta kupujes. Ako mislis uzet taj BF za 300 kn - ja osobno taj ne bi ni pod razno. Zasto? Zato sta je BFGoodrich samo jeftinija varijanta Michelina, a ako znamo kako se ponasa Michelin Energy :disgusted: - ovaj moze bit samo visestruko gori. Da ne bi kasnije na svojoj kozi iskusio onu "najskuplja je roba ona najjeftinija". Nemoj napravit gresku vecine ljudi sta misle: "ja vozim polako i ne ganjam se, meni je i ta losija guma dobra". To je tocno jer nema velike razlike na pravcu pri 70 km/h između Tigra i Continentala, al skakljive situacije se na cesti dogode onda kad najmanje ocekujes i sve gore spomenuto redovito dođe na naplatu. Zato pamet u glavu i sretno s kupovinom!
 

Tonka0559

Member
ja imam zimske BF goodrich i fantastične su.
Stari, koji je profi vozač, je isprobao gume kako spada po snijegu, ledu, kiši i kaže da su gume fantastične.

Za ljetne nemam pojma..izgleda da ću ja uzeti Bridgestone, prema svemu što sam pročitala. :)
 

deda

New member
Ne treba generalizirati brendove,jer i vrhunski brendovi imaju takva sranja od guma da ispadne nevjerojatno,a opet neki tamo bezvezni imaju jako dobre,ali nemogu postići cijenu kao renomirani.Tak da ako kupiš neke gume,misleći kako je to dobra marka,možeš se gadno zeznuti.
 

1587 VTS

New member
Ne treba generalizirati brendove,jer i vrhunski brendovi imaju takva sranja od guma da ispadne nevjerojatno,a opet neki tamo bezvezni imaju jako dobre,ali nemogu postići cijenu kao renomirani.Tak da ako kupiš neke gume,misleći kako je to dobra marka,možeš se gadno zeznuti.
Tocno deda govori, slazem se! Iako je s contijem i bridgestoneom u pravilu igra na sigurno, prema testovima koje pratim i mom skromnom iskustvu duuuuge voznje svih trenutnih contijevih ljetnih modela.
 

deda

New member
Bridgeston ima neke modela koji su fenimenalni,ali ima ih koje nisu ni za tačke.
Onaj B250 i ER 300 nisu valjale niš.Od njih jedino skidam kapu za E 50A.Conti eco contakt isto niš ne valja. Ne valja ni Good Year one Hydragrip,pa Exelenc i tak ima od svega svašta.Nemre se vjerovat kak neki proizvođači rade fenomenalne gume,onda to prestanu radit i na tržište hite nekaj novo i ne valja ništa.Tak je Yokohama imala fenomenalne A539 i A 510,pa prestali i počeli neki C Drave koje je tiha jeza.
 

1587 VTS

New member
Bridgeston ima neke modela koji su fenimenalni,ali ima ih koje nisu ni za tačke.
Onaj B250 i ER 300 nisu valjale niš.Od njih jedino skidam kapu za E 50A.Conti eco contakt isto niš ne valja.
:confused: Deda sigurno znas da B250 i RE050A nisu ista klasa, svaka ima svoju namjenu, dimenziju i konkurenciju. To je kao da kazes da C1 nevalja nista, a C6 je mrak. Treba imat pristup koji odgovara okvirima klase kojoj neki proizvod pripada. Turanza ER300 je uvijek u top 3 na testovima, vozio je jesam, al kako je nisam imao priliku duze testirat na svom autu, mogu samo konstatirat da mi je ostavila odlican dojam i da se dosta brzo trosi sta me dodatno upucuje da je dobra. A za Conti EcoContact 3 se ne slazem nikako da ne valja, vozio sam je na saxu 25 tkm prije nego sta je prodan, to je bila strasna guma, nije skoro nista losija od PremiumContact 2 koji je pozicioniran klasu vise i tu rastura. Iako se nisu tako brzo trosile kao Premium 2 koji se doslovno topi. S mojim saxom je bilo skoro nemoguce proklizat s tim gumama za razliku od istoklasnog Michelin Energyja E3B s kojim sam svaki dan vozio Bad Kleinkirchheim spust. Moguce da mislis na prethodnika EcoContact EP koji se nije proslavio i zato je brzo dosao nasljednik EcoContact 3 koji je vec prilicno dugo na trzistu sta upucuje na onu da konja koji pobjeđuje ne treba mijenjat. Tek je odnedavno u najavama nasljednik EcoContact 5, al proc ce vremena dok dođe na trziste. I na testovima (od kojih neke treba uzet s rezervom) je EcoContact 3 skoro uvijek pobjednik. Za Yokohamu nemam pojma, ni vidio ni vozio ni namjeravao nikad kupit :D
 

deda

New member
Znam da nisu iste klase B250 i A50 E,čak ih i nema u istim dimenzijama,ali ova prva za svoju klasu ne vredi niš,kao i Michelin energy.Samo sam htio reć da se ne treba oslanjati na ime,jer to baš niš ne znači,Conti isto tak,neke su super,a neke niš ne valjaju.Za ER 300 mogu reć da drže,ali se tolko rasture nakon par tisuća da se nemoguće voziti.Za mene jedino što nema primjedbi to je Vredestain,toćno znaš kaj dobiš za te novce(nisu jeftine) i rade se samo u Nizozemskoj koja je najmodernija tvornica koja postoji i rade gume samo tu i u malim serijama.dok svi ostali rade gume u svakoj nedođiji.Yokohama je kod nas prilićno nepoznata.ali u Americi i Australiji,Italiji i Njemačkoj je guma broj jedan,ali samo japanske,one filipinske i tajvanske su drek.A ovi testovi kaj se rade po Adacu i časopisima su bez veze i sve zavisi kolko se plača,Najbolje informacije su povratne informacije od kupaca.Znam o gumama jako puno jer sam radio i u Bridgestonu ,Yokohami i Vredestainu,sve zajedno od 97,do 2009.
Odnosno,da me pitaš koje bi ja uzeo i koje su za mene najbolje,teško da bi mogao reči,mogu samo reči koje ne valjaju novce koje za njih daješ,a sve drugo su samo nijanske koje za obićne vozače čak nisu ni bitne.
Ovo ne valjaju ili odlićne su,to je samo karikirana ocjena.Razlika je uglavnom samo u bezveznim gumama,koje su jako jeftine i u onim skupljim.
Nema tajni u proizvodnji,sve se zna,sirovina za proizvodnju guma je bagatelna,ali skup je proces proizvodnje i vrijeme vulkanizacije,o tome ovisi kvaliteta i cijena,sve drugo su bakrači i marketinške priče.
 

1587 VTS

New member
A ovi testovi kaj se rade po Adacu i časopisima su bez veze i sve zavisi kolko se plača,Najbolje informacije su povratne informacije od kupaca.Znam o gumama jako puno jer sam radio i u Bridgestonu ,Yokohami i Vredestainu,sve zajedno od 97,do 2009.
To sta kazes za vecinu testova ukljucujuci ADAC se slazem. Sigurno ima i do love. Al opet, kad pogledam da u svim verzijama casopisa i testova ista guma ima iste zamjerke i prednosti, opet.. A nekad i kod njih na celo izbiju neke "no name" gume, primjer - zadnji test ljetnih guma ADAC 2011. dimenzija 195/65 R15 - među najbolje je uvrstena Maloya Lugano :wtf: To potvrđuje ono sta si rekao da neki bezvezni proizvođaci imaju neke super gume, a demantira na neki nacin ovu teoriju oko love :hm: Od svega toga, najvise vjerujem svom iskustvu s pojedinim gumama, a sta se tice testova, jedini koje osobno cijenim i kojima donekle dajem neki znacaj je ekipa iz EVO magazina jer oni jedini zapravo testiraju, njima su svi jednaki, nemaju predrasuda i pristranosti nekoj marki, samo je bitan uzitak za volanom i vrijeme na stazi. Kod ocjenjivanja guma imaju objektivnu ocjenu (vrijeme i prikazani rezultati mjerenja) i subjektivnu ocjenu (osjecaj za volanom). Cesto se te dvije ne podudaraju u istoj disciplini s istom gumom. Ukupna im je ocjena kombinacija te dvije. To je ekipa stvarno pravih i iskusnih znalaca među kojima su i neki nasi vozaci i prvaci u reliju. Kod njih vec godinama najvise ocjene imaju modeli RenaultSporta kad su auti u pitanju i Continentala kad su gume u pitanju.
Slazem se i sta kazes da su razlike među najboljima minimalne, prosjecnom vozacu tesko primjetne.
 

Marko

Well-known member
Re: Dimenzije Felgi

Proizvode li se gume Goodyear još negdje ili samo u Poljskoj ???
Naime na zimskim gumama UG8 piše made in Poland
U garaži me čekaju GY Ultra grip 8, na njima piše - Made in Germany.

Ako u pogonu Debica-e rade GY - majko mila...! Ah, dobro možda su povukli pare iz EU fondova i modernizirali pogon... :)
 

ZVAJ

Skoro zreo
Re: Dimenzije Felgi

Ako u pogonu Debica-e rade GY - majko mila...! Ah, dobro možda su povukli pare iz EU fondova i modernizirali pogon...
Valjda nije tako crno :-(
Kupljene u AutoKreši 633kn-5% prodavač tvrdi odlične gume (naravno),a kod vulkanizera 710kn koji ne zna ni DOT a kamoli odakle su. Ali mi je vrlo vjerojatno da nabavlja kod AutoKreše... A sad, ako su nekadašnje gume M+S "radile" 5-6 godina valjda će i ove izdržati toliko :whistling:
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh