Novi C5 bez hidraulike!

HAL9000

New member
Citroen redovno kasni s obnovama svojih modela, C5 je već sedmu godinu na tržištu a još nema nasljednika. Trebao je već biti barem 1 ozbiljniji facelift od onoga minornog iz 2102. Dobra strana toga je da sam si zbog te činjenice po diskontnoj cijeni kupio novoga :)
 

iVar

New member
U rangu chemtrailsa.

Na zalost, kao i chemtrails cije je postojanje i Generalna skupstina UN-a priznala a HR vlada trazila informaciju ko zaprasuje HR nebo, tako i moj navod o Peugeotovoj zelji da ugasi Citroen kao marku stoji. Odavno su oni rivali a Peugeot familija nikada nije imala simpatije prema industrijalcu Citroenu. Davno to bi ali, da francuska vlada nije 1974 godine uskocila sa 300 milioncica da ih spasi bankrota, moj zivot bi bio uskracen za divne trenutke provedene u njihovim vozilicama; Kao i za ovaj divni C5 koji mi trenutno mazi cijenjenu pozadinu. Peugeot, tadasnji No.2 proizvodjac u Francuskoj je tada dobio dobre novce od drzave da pokrije dug Citroena koji je bio No.3 proizvodjac i preuzeo Citroen (1975.) uz garanciju da se marka nece ugasiti. Svojevrsna zahvala nakon spasavanja zivota De Gaulle-a '69. Kasnije je iskemijan PSA da se deal zabetonira, cini mi se '76.
 

vborovic

C5 modifikator
Na zalost, kao i chemtrails cije je postojanje i Generalna skupstina UN-a priznala.
Oprosti, ali veću glupost odavno nisam čuo ... :shock: ... chemtrailsi ne postoje (sigurno ne u opsegu u koji vjeruju teoretičari zavjere) ... kako znam? Znam ...
 

iVar

New member
Oprosti, ali veću glupost odavno nisam čuo ... :shock: ... chemtrailsi ne postoje (sigurno ne u opsegu u koji vjeruju teoretičari zavjere) ... kako znam? Znam ...

U pravu si, moje izvinjenje. Ispravan naziv je climate geo-engineering projects.
No, odosmo mi offtopic.
 

pokra89

Well-known member
Citroen redovno kasni s obnovama svojih modela, C5 je već sedmu godinu na tržištu a još nema nasljednika. Trebao je već biti barem 1 ozbiljniji facelift od onoga minornog iz 2102. Dobra strana toga je da sam si zbog te činjenice po diskontnoj cijeni kupio novoga :)
a ne vidim potrebe zasto bi zurili s izbacivanjem? dobro se prodaje, i dalje dobro izgleda, nakon sedam godina ni sekunde ne zaostaje za dizajnom najnovijih auta u klasi... meni je ova situacija ekstra, taman za dvi-tri godine opet cu moc kupit 2-3 godine starog c5 x7. S hidraulikom, naravno. osobno bih volio da se ovaj model proizvodi vjecno :cool:
 

pokra89

Well-known member
očne podatke. one koje vidim na cesti. one koje vidim u recimo najveceg dilera rabljenih vozila u bih, koji kaze da je u proslom mjesecu prodao 298 auta, od toga 54 citroena, od toga 12 c5-ica. kojemu svaki tjedan dodu barem dva, tri primjerka, i svi odu u roku par dana, maximalno mjesec. meni sasvim dovoljan pokazatelj da se dobro prodaje, da ga ima, da se dijelovi mogu nabaviti. do prije godinu dana mi je bio gust slikat ih po splitu, sad ih vidam svako malo. e sad, ako brojke govore drugacije ne znam, ali da ih u nas ima-ima ih.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zaeb kod odokativne metode je što je vrlo neprecizna, i često ju zezne subjektivnost. Ja C3 nisam niti vidio na cesti dok ga nisam kupio. Kad sam postao vlasnik, evo ih po svuda.

C5 trenutno ostvaruje najgore prodajne rezultate u povijesti, i očajno mu treba... nešto. Bilošta. Sumnjam da od njega imaju trenutno neki profit. Mislim da ga i drže u ponudi samo da mogu reć da imaju predstavnika te (skoro mrtve) klase. A novi model nikako da dođe.
 

pokra89

Well-known member
ne znam, imamo kuci lagunu, ranije sam pratio te podatke, i usporedujuci c5 i nju stekao sam dojam da je petica sije u prodaje naveliko.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:D a jeste ih uboli. Istina, malo (al baš malo) bolje stoji C5 od Lagune, al obadva su trenutno utezi oko vrata proizvođačima.

Kad se zbroji prodaja C5 i Lagune, opet su duplo lošiji od recimo pouzdanog poluproizvoda Insignije. Zajedno su lošiji čak i od 508ice. Velim, ta klasa auta je debelo van mode trenutno, i teško se probit. Èinjenica je da su trenutni modeli C5ice i Lagune tržišno mrtvi.
 

HAL9000

New member
C5 je odavno prošao zenit prodaje, sad slabo idu, unutrašnjost kasni za drugima iako je meni odlična, to Citroen redovno godinama radi ,predugo drže modele i onda ih prodaju (pre)jeftino i ne zarađuju.Što se tiče Lagune gdje nju nađe , ona se baš loše prodaje ova zadnja.
 

pokra89

Well-known member
:D a jeste ih uboli. Istina, malo (al baš malo) bolje stoji C5 od Lagune, al obadva su trenutno utezi oko vrata proizvođačima.

Kad se zbroji prodaja C5 i Lagune, opet su duplo lošiji od recimo pouzdanog poluproizvoda Insignije. Zajedno su lošiji čak i od 508ice. Velim, ta klasa auta je debelo van mode trenutno, i teško se probit. Èinjenica je da su trenutni modeli C5ice i Lagune tržišno mrtvi.
haha jbg, evo sad bas gledam prodaju, c5 jedino lagunu vodi, od svih auta u klasi je slabiji. jadni mali vrancuzi :hm:

iako, stvarno ne znam uzrok tome, citam na vise mjesta da je renault sa lagunom napokon dobar auto napravio, a usporedujuci c5 i insigniu, u insigniu sam usao, nekon toga u c5, i iza toga mi se mucilo uci u opela. al eto, ocito moje skromno misljenje, koje ne dijelim s vecinom europljana,

C5 je odavno prošao zenit prodaje, sad slabo idu, unutrašnjost kasni za drugima iako je meni odlična, to Citroen redovno godinama radi ,predugo drže modele i onda ih prodaju (pre)jeftino i ne zarađuju.Što se tiče Lagune gdje nju nađe , ona se baš loše prodaje ova zadnja.
kazem, imamo je doma, lagunu 2 faza 1 pa sam tada malo pratio te statistike
 

HAL9000

New member
Danas uspješne firme brže mjenjaju modele , opremu i sve ostalo, pogledaj Passat ili Mazdu 6 iz 2008 i današnji model, nije bitno šta ti je ljepše , bitno je da se mijenja....
 

Franz

Well-known member
Ja C3 nisam niti vidio na cesti dok ga nisam kupio. Kad sam postao vlasnik, evo ih po svuda.
Polu-ot, ali ovo je živa istina. Tek kad se čovjek zagrije za neki model i proučava ga, onda ga počinješ abnormalno primjećivati na cesti.
 
Na vrh