Novi C5 bez hidraulike!

AX-ja

èudo jedno
istina.
koristili su i c6 i pug 508.

najvise vozila u francuskoj je renault.
pug i citro su tu negdje,s tim da je pug na boljem glasu.
a oni to ocito zele iskoristit kad idu s takvom strategijom
 

iVar

New member
Krenuo sam sa Citro-karijerom jos na ocevom GS-u, pa nastavio sa BX GTI-em i CX GTI-em; Malo sam lutao i po drugim firmama, Ford, Opel, Mercedes, BMW, Toyota...a onda je izbor bio ili tada novi C5 MK1 ili polovni XM. U italiji sam imao priliku da iznajmim navedeni C5 na par dana i to sam iskoristio kao test voznju nakon koje je trebala da padne konacna odluka.
I pala je ;) C5 je bio previse - jeftin, previse peugeot i previse tvrd. Odluka je bila laka i nisam se pokajao. XM je bio sve ono sto sam ocekivao. Ono sto nisam ocekivao je - pouzdanost. I to je bio :)
Poslije nekog vremena Xm je zamjenjen za auto sa oprugama..i to je neka druga prica.
Poenta je da smatram da imam nekog iskustva sa hidraulicarima tako da mislim da mogu relativno objektivno da ocjenim udobnost Citroena sa hidraulikom.

Samim tim me jako cudi kada citam kako je ljudima novi C5 (2008->..) tvrd? Kupio sam ga opet nakon nekog testiranja i zakljucio (moje licno misljenje,naravno) da se Citroen ponovo vratio. Tim vise su mi bile cudnje njihove reklame u kojima pokusavaju da isforsiraju pricu kako su vise njemci od samih njemaca ?!
Auto divno klizi, preko nervanina prelazi bez bilo kakve drame (a imam 18" felge/ne); Kako zivim u BiH, voznja po planinama i zavojitim cestama je svakodnevnica. Cesto putujem pa mi je to uobicajeno. Auto je stabilno, dobro drzi pravac i oprasta jako puno u krivinama. Nije to auto za jurcanje po krivinama...Citroen to nikad nije ni bio...ali daleko od toga da se ljulja kako je to CX radio.
Sve u svemu citroenu je Peugeot sada odredi mjesto u koncernu - entry level ;) Samim tim buduci modeli ce biti sve vise jeftini auti za narodne mase. Jer, ne smije se konkurisati Peugeotu ;)
DSu je odredjen premium status ...barem za sada. Ali Peugeot nije dozvolio experiment sa hidraulikom ;) Sta vam to govori ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neće Citroen toliko bit jeftiniji, koliko bi Pugovi trrebali poskupit (na VW razinu). A što se hidraulike tiče, nema tu nekih komplikacija, nije se prodavala dobro, većini kupaca nije bitna, razvoj je skup - pa je logični korak odustati
 

Dalibor

Dado Tornado
citroen je bio razvio naprednu hidrauliku za svoj rally tim s kojim su imali puno uspjeha dok im prema pravilima nije bio zabranjen. tako sam čitao.

ukidanje hidraulike bi moglo biti najprije zbog pozicioniranja citroena kao branda i rezanje troškova.
 

iVar

New member
Mislim da Dalibor misli na DS eru ;)

http://www.citroenet.org.uk/sport/ds-rally-cars-01.html

A i slazem se sa Daliborovim komentarom. Prije ce pozicioniranje biti razlog. Peugeot je vec u vise navrata pokusao da obrise ime Citroen sa stranica istorije, sto mu do sada nije poslo za rukom. Dijelom zato sto je i Francuska vlada stala tada u odbranu nama dragog imena.
No sada mozda uspiju u necemu jos gorem. Napraviti Daciju od Citroena.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
No sada mozda uspiju u necemu jos gorem. Napraviti Daciju od Citroena.
Pa, C-Elysée se navodno prodaje jako dobro. Kamen temeljac takvog profiliranja kompanije je očito uspješno položen. :(
 

Dalibor

Dado Tornado
mislim da je loeb vozio neko vrijeme na hidraulici, ili malo ranije, ali sad nedavno. vozilo se možda dvije tri godine, pa su im zabranili. kada neću biti na mobitelu potražit ću na kojoj sam temi stavio link na artikl di se to spominje.
možda baš i u ovoj temi ranije.

nažalost ta hidraulika kao ni cijeli rally uspjeh ne vidim da su nešto posebno komercijalizirani
 

vborovic

C5 modifikator
Kako smo već raspravljali, ne bi imao ništa protiv da je novi C5 (ako do njega dođe), ili recimo C6 osjetno jeftiniji nego recimo 508, 608? ... uz uvjet da je zadržana sadašnja kvaliteta, a da ne ide na slabije ...

nažalost ta hidraulika kao ni cijeli rally uspjeh ne vidim da su nešto posebno komercijalizirani
Tu se slažem s tobom, vrhunac im je odjeća Racing serije sa tim oznakama, C4 by Loeb verzija (samo paket opreme) i možda još nešto površno ... ima doduše C2 i C4 Rally verzija automobila, koje taj Citroen Racing dio proizvodi/prodaje (licencirani i homologirani za FIA kategorije), ali nisu baš nešto dostupni ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Peugeot je vec u vise navrata pokusao da obrise ime Citroen sa stranica istorije, sto mu do sada nije poslo za rukom. Dijelom zato sto je i Francuska vlada stala tada u odbranu nama dragog imena.
No sada mozda uspiju u necemu jos gorem. Napraviti Daciju od Citroena.
U rangu chemtrailsa.


Pa, C-Elysée se navodno prodaje jako dobro. Kamen temeljac takvog profiliranja kompanije je očito uspješno položen. :(
Da kamen temeljac. Možda Donfenga na kineskom tržištu. Prosječni Francuz nije nikad ni čuo ni vidio taj auto. Da nismo teška pripi*dina od zemlje, nebi ni mi za njega znali. Kamen temeljac hahahahha ubijaš me

Vuče, pametniji si od ovog...
 

vborovic

C5 modifikator
Mislim da je vuk dobro napisao, u negativnom smislu naravno, a ne da to zapravo podržava ... zato tužni smajli na kraju ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Reć da je model poput C-Elyseea kamen temeljac profiliranja tvrtke je potpuno netočna izjava.

U Aziji, za čije je tržište model namijenjen, i gdje se najviše prodaje, to nije ''kamen temeljac'' ponude i profiliranja. Bitniju ulogu imaju njihova verzija C5 te C4L, a najviše se trenutno reklamira C3-XR.
Osim Azije, jedino u zemljama Magreba i možda Turskoj ima još kakvu takvu ulogu.

U Europi i ostatku svijeta je potpuno irelevantan model. A ne nikakav globalni model koji će ''profilirat'' Citroen. Tu rađe spomenite C4 koji se na svim tržištima nalazi.

Naljutit ćete me bezveze.
 

vborovic

C5 modifikator
Jel bi ti bilo jasnije da se izrazio na način to je posljednji čavao u lijesu koji si Citroen slaže? Nitko od nas ne odobrava takvu poslovnu politiku ... ili ja ne znam hrvatski više ... a kaj se ti ljutiš, kaj si prodajni zastupnik koji gubi prodaju radi našeg pisanja? Mislim stvarno ...
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ljutim se jer si navodni ljubitelji Citroena nemogu pročitat par osnovnih članaka na temu sadašnjeg, budućeg poslovanja i planova razvoja omiljene im marke.

I onda ti isti ljubitelji neutemeljenim argumentima na javnom forumu kakaju po toj istoj marci. Do sad mi se činilo da su rasprave i članovi informiraniji i objektivniji... al eto, ja danas čitam na Citroenforum.hru da je C-Elysee posljedni čavao u ljesu Citroena. Dal da se smijem, dal da plačem? Dobro da je tekma, pa ću zaboravit...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
ta hidraulika kao ni cijeli rally uspjeh ne vidim da su nešto posebno komercijalizirani
Da, za razliku od, u Europi, megapopularnog hokeja na ledu koji je očito nekom čarolijom postao magična poveznica za prodaju automobila. :D :D

Da kamen temeljac. Možda Donfenga na kineskom tržištu. Prosječni Francuz nije nikad ni čuo ni vidio taj auto. Da nismo teška pripi*dina od zemlje, nebi ni mi za njega znali. Kamen temeljac hahahahha ubijaš me

Vuče, pametniji si od ovog...
Mislim da je vuk dobro napisao, u negativnom smislu naravno, a ne da to zapravo podržava ... zato tužni smajli na kraju ...
Tako je.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jel bi ti bilo jasnije da se izrazio na način to je posljednji čavao u lijesu koji si Citroen slaže?
Ne mislim da si slažu "posljednji čavao u lijesu" samo ne smatram da je prodaja Elyseea u EUropi dobra politika pozicioniranja branda. To mi je kao da Opel ili VW naprave jeftiniju verziju Astre, odnosno Golfa. Te priče vjerojatno imaju publiku u Kini, Indiji i sl. zemljama, a u EU poprimaju neku novu dimenziju.

I onda ti isti ljubitelji neutemeljenim argumentima na javnom forumu kakaju po toj istoj marci.
Volim Citroen kao marku, samtram ga i dalje najsimpatčnijim i inovativnm proizvođačem, i ne kakam po njemu. Samo iz pozicije korisnika, starog i novog kupca, kažem da mi se ne sviđaju određene politike. Ako će pak njihove poslovne politike dovesti do jačanja kompanije, otvaranja novih radnih mjesta i širenja kruga zadovoljnih kupaca, ja ću se istinski radovati.
 
Na vrh