Novi C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

macola

New member
ee majstore , to i ja mislim
(cijenim savjet --- hvala)
a , inače ovaj 2.0 hdi 150 ks to je samo elektronika mijenjana u odnosu na 100 tj 103 kw ili intercooler, turbina ili sl??? pouzdanost ???
 

Olaf

New member
ee majstore , to i ja mislim
(cijenim savjet --- hvala)
a , inače ovaj 2.0 hdi 150 ks to je samo elektronika mijenjana u odnosu na 100 tj 103 kw ili intercooler, turbina ili sl??? pouzdanost ???
Dizne, racunalo itd. Motor je ok ;)
 

igp

New member
ma nisu pare problem
NEMA PARA = NEMA PROBLEMA
šalim se lapo keš - lapo kreda , a cijena cca 155 tkn ( mislio sam i stakleni krov,ali kad tad će propustit,a i niži je strop??)
1. put kupujem ovako skup auto pa hoću makar polukožu ( imam je u laguni - strava je) a 1.6 ima opciju tek na 150 tkn hmmm jbg
ma i ta cijena je ok. kada vidis opremu i motor koji dobijes i to usporedis sa polu golim golfom benzincem b1.6 koji otprilike toliko kosta.... znaci:stovanje:za citroen
 

macola

New member
2.0 hdi exclusive, siva (thorium?) nema shark više,17 al., bijela unutrašnjost,i to je to ( sve ostalo ima i preveć ...jedino možda uzmemo one ukrasne lajsne bočne -skupo 1100 kn ali,, i deflektore za prozore)
nadam se da će biti o.k. jer smo prebrzo odlučili ( samo 3 kom.2.0 hdi su do sada naručena u HR ,slabo idu ali ih hvale)
i ništa od panoramskog , nisam bio previše za a i Laky me odgovorio u trenu ( mislili smo da će ipak biti poseban , ali kad tad prokisnut će, a onda ??)
 

ledolomac

New member
Središnji naslon za ruke kao i analogni brzinomjer dolazi s seduc. opremom i ne može se naručiti u nijednom dodatnom paketu.Analogni brzinomjer je atraktivan za vidjeti ali ga se i ne primjećuje jer pratimo samo digitalni tako da mu je praktična funkcija jednaka nuli.Središnji naslon za ruke je koristan i atraktivan.Inače atraction oprema kako sam ranije već pisao izgleda dosta siromašna, osim nabrojenog fali mu i kožni volan, zatamnjena zadnja stakla i drugačije presvlake auta. Tako auto vizuelno izgleda dosta siromašno.Atrac.opremu ne bi nikad kupio, bez obzira na pack look 1, koji mu je nadodan.Ja sam sa svojim dizelom do sada prezadovoljan.Prešao sam skoro 2000 km bez ikakvih problema.Ukupna prosječna potrošnja goriva za cijelu kilometražu pala je na 5.4 litre.Zadnjih 150 km otvorene ceste uz brzu vožnju potrošnja mu je bila 4.4 litre. Tko misli kupovati auto obvezno neka razmisli o dizelu.
Paket automaska klima nudi puno toga,sama regulra temperaturu u autu neovisno je li klima uključena tako da je definitivni najkorisniji paket dodatne opreme u praktičnom smislu, pa ne stoje prednje navedene tvrdnje da je suvišna.Sama razlika ključeva auta koje idu uz aut. klimu, mogućnost daljinskog spuštanja i dizanja prozora, posebna tipla za prtljažnik,kvalitetniji i s više mogućnosti c-ekran putnog računala, automatsko paljenje svijetla i brisiča,automatsko zatamnjenje unutarnjeg retrovizora itd.Definitivno najbolja i najkorisnija dodatna oprema.
 
Posljednje uređivanje:

goldy

xsara coupe
Vidis vidis kako nas se mami sa dodatnim igrackama :)
Osobno bih podnio to da nemam automatsku klimu, ali bez naslona za ruke ne mogu voziti novi auto za tu lovu. Sto se tice digitalnih brojaca svih vrsta iste bih najradije prekrio nekom crnom mat folijom da ih nikada ne vidim, jer iste dozivljavam kao stednju i pokusaj da se kaze kako su oni bas cool, medjutim u iole ozbiljnom automobilu se i dalje mogu naci analogni brzinomjeri i nezaobilazni okretomjeri, pa makar kazaljka bila digitalna ili vec kakva, ali to je takodjer dodatni gust u voznji, barem meni daleko bolji od brojki i pokojeg slova ...

U svakom slucaju Seduction oprema + Automatska klima (za super cijenu izmedju ostaloga) + eventualno paket City ako ga je moguce dobiti za Seduction su fakat super izbor, premda je to min 115tk za benzinac i 129tk za diesel. Razlika je oko 14000kn, pa sad treba vidjeti koliko treba prelaziti godisnje da se razlika isplati.
 

akiramar

Active member
(...)
Analogni brzinomjer je atraktivan za vidjeti ali ga se i ne primjećuje jer pratimo samo digitalni tako da mu je praktična funkcija jednaka nuli.
(...)
Istina, analogni brzinomjer je fora za pokazati i lijepo izgleda, ali ničemu ne služi...

(...)
ali bez naslona za ruke ne mogu voziti novi auto za tu lovu
(...)
Ovaj iz seduction opreme je bezvezan jer nema podešavanje po visini, prekratak je pa ničem ne služi :-(
 

goldy

xsara coupe
Istina, analogni brzinomjer je fora za pokazati i lijepo izgleda, ali ničemu ne služi...


Ovaj iz seduction opreme je bezvezan jer nema podešavanje po visini, prekratak je pa ničem ne služi :-(
Nije valjda da se ne uspije osloniti lakat dok je desna ruka na srednjem dijelu volana !?

Meni je analogni pokazivac ok, jer imam onaj osjecaj da se nesto krece :wub:

Za dobar san:

 
Posljednje uređivanje:

Navigator

New member
Vec se o ovome raspravljalo.. istina je da Seduction izgleda bolje od Attractiona isto kao sta Exclusive izgleda bolje od Seductiona...normalna stvar. Al opet ponavljam da meni Attraction uopce ne izgleda toliko lose koliko neki ovdje tvrdili...sve je stvar ukusa i potrebe. Analogni pokazivac obozavam i puno mi je drazi od digitalnog, al isto moram priznat da, koliko god lipo izgledalo (analogni i digitalni skupa) da se analogni u ovakvoj izvedbi i ne primjecuje bas u voznji. A sta se tice sredisnjeg naslona u Seductionu, meni je koristan...bilo bi bolje da je podesiv po visini, ali po meni je jedna od korisnijih dodataka u automobilu.
 

hjuzbas1

New member
Ja sam si naštimao sjedalo tako da mi ruka taman pada na središnji naslon. I super je koristan. Jedino su loše riješili ručnu kočnicu. Ako je središnji naslon pomaknut skroz naprijed ne možeš dignuti ručnu nego prvo vratiti naslon nazad. Isto vrijedi i sa stalcima za boce u sredini. Ako se stavi boca, naslon mora biti pomaknut skroz nazad, a boca svakako smeta kod šaltanja. Inače, super sam zadovoljan, imam malo manje od 2000 i potrošnja je isto 5,4. Jedino bi generalno volio da je auto malo mekši pa makar se ljuljao u zavoju.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh