Nizak tlak goriva

Gecoa

New member
Nemam pojma oni u servisu su iskljucili tu mogucnost.sutra ga vozim u autosalon oni ce popravit pod garancijom je.kao sto vidim niko nije imao ovakav problem.
 

gambler072

C5 enthusiast
Dobro je ako si provjerio dizne, i ako su one OK, nedavno sam vidio bmwa koji je unistio 2 motora jer je jedna dizna preljevala, a nije uoceno na vrijeme
 

Gecoa

New member
Presao sam s ovim problemom vec 2000km nekad izgubi 30%snage ali ide i 170kmh mislim da bi mogao jos ici.i kad izgubi snagu radi ravnomjerno lijepo tiho netrza nije se nikad ugasio .pa nakon nekog vremena se i lampica upozorenja ugasi sama nakon kracih relacija po gradu .
 

Memphis

Active member
Racunalo na tom autu moze otkrit injektor koji je ostao otvoren.
To sumnjam.

A ako je do dize ona nije ostala otvorena nego se igla poderala pa ne zatvara do kraja. A to ne možeš nikakav senzor detektirat, bar koliko ja znam.
Nemam pojma oni u servisu su iskljucili tu mogucnost.sutra ga vozim u autosalon oni ce popravit pod garancijom je.kao sto vidim niko nije imao ovakav problem.
Ja sam imao takav problem na BMWu bila je zaštopana CR pumpa. Al njemu je palio safe mode čim si mu naglo nabio gas.

Negdje ti pada tlak pod opterećenjem. Ili negdje pušta.
Kako ti pali? Jel smrdi nafta kod sagorijevanj, kad je hladan, dim?
 

Gecoa

New member
Pali perfektno nafta ne smrdi nepusi auto .i kad izgubi vucu ne pusi radi normalno ne trese .i dovoljno je da stanem netrebam gasit auto i ponovo krenem vuca mu se vrati na normalu.i nakon par kracih relacija upali ugasi auto ugasi se i lampica upozorenja i radi sve normalno.nikad zatrzo nije niti se ugasio
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
i dovoljno je da stanem netrebam gasit auto i ponovo krenem vuca mu se vrati na normalu.i nakon par kracih relacija upali ugasi auto ugasi se i lampica upozorenja i radi sve normalno.nikad zatrzo nije niti se ugas
Meni sestra ima CC 130 TDI. "Živi u italy" (isto ko i ti) u Piacenzu :) Imala je identične probleme s elektronskim akutatorom turba. Isto bi uzimao snagu, bacao u limp mode, stane na semaforu (start-stop sistem), resetira se opet do idućeg puta. Popravili joj u servisu mukte. Novi akutator + su turbo vadili vanka i nosili ga na testiranje (ne znan zašto). Auto bija pod garancijom. Toliko o teoriji da je Folcika nadnaravno puzdana. Yebi je, ona ne ide po forumima i ne piše o problemima s autom. :D
 

Gecoa

New member
Piacenza tu sam zivio i radio 1 godinu 2007 god.pisem na forumu zato sto mi je prvi put da imam citroen i zanimaju me iskustva i problemi sa istim.evo covjek popravlja auto i cini mi se bolji strucnjak od onih u servisu citroenovom .probava u voznji sa skopcanom diagnostikom i gleda parametre.izgleda da je otkrio javit cu poslije sta je bilo.zamjenio je jedan ventil i otisao probati ponovo
 

Gecoa

New member
Nije ostavio sam auto nek uradi sve probe nije do senzora visokog pritiska ono sto sam ja uspio vidjeti na dijagnostici pise nesto je puno otvoreno sad sta nisam uspio dalje procitati uglavnom radi detaljne probe.
 

Gecoa

New member
Sad sam bio nije jos gotovo .nije nikakav senzor nikakav regulator nikakav ventil ni pumpa.sve je ispito kaze do injektora skopco aparat i cisti injektore trebalo bi bit gotovo sutra ujutro.kaze da je do injektora.vidit ce mo.
 

Gecoa

New member
Nemam pojma sta da ti kazem i ako je do injektora auto se nikad nije ugasilo i kad ode u safe mod radi ravnomjerno sta mislis moze li bit do toga da je neka zacepljena i da li se to moze rijesit samo ciscenjem
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ako je injektor mehanicki ostecen, ciscenje mu nece pomoc. Osciloskopom je lako vidit u kakvom su stanju injektori. Obicno postoje i drugi simptomu, dimi na auspuh, trese, itd. Ne znam sta bi ti reko, ne znam sta je sve covjek i kako testiro.
 
Na vrh