Nizak tlak goriva

Gecoa

New member
Dobro vece. Imam Citroen c5 2.0 103 kw 2009.god.
Gubi mi snagu samo na autoputu. Gio na servisu: greska nizak tlak goriva. Po gradu se ugasi lampica upozorenja i auto ide normalno. Oprao sam i fap i zamjenio filter goriva, ali na autoputu isto.

Ako je neko imao isti problem da napise je li rijesio problem. Unaprijed zahvalan

Auto ide i 3500obrtaja i ide do 170kmh
 

Gecoa

New member
Filter tek promijenio a izgleda da pumpa visokog pritiska na motoru u pitanju i kosta ovdje u italy izmedju 200-300€ polovna
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Pogledaj senzor tlaka na railu, ne mjenjak dijelove napamet. Servis ima proceduru i alatza dokazivanje neispravnosti pumpe. Koja je tocno greska?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Pogledaj senzor tlaka na railu
Tako je, da. Ne odlaze VT pumpe samo tako.

@Gecoa, Ali i ako je otišla, popravak je nešto više od 100 eura. Ne vjerujem da je skuplje i u Italiji. Tada barem znaš što je napravljeno i dobiješ neko jamstvo, a rabljena je mačak u vreći.
 

Gecoa

New member
Pozz bio sam u citroenovom servisu uradili mi dijagnostiku bilo do protoka goriva filter goriva bio sam zamjenio ali nisu mi bili ocistili kuciste filtera bilo skroz zacepljeno ocistili stavili nov filter i aditiv u njega i kazu nece se desit vise a inace ovdje u italy u citroenovom servisu filter kosta 65€ kazu nece se vise desiti nadam se uskoro cu za bosnu pa cu ga pritisnuti na auto putu pa cu vidjeti.poslije cu vam javiti jel bilo to problem.mozda nekom ova informacija bude od koristi .pozz svima.
 

sir.Oliver

Well-known member
nisu jedini " profesionalci "... ima toga i ovdje .... dečko u servisu nije znao aktivirati tempomat u vectri C ( 15 min rada sa kompom ) ... tri dana auto bio u servisu .. menjali prekidače na pedalama , komplet pedale , i na kraju rekli da nemože , jer u kompu nema mogućnost tempomata . da skratim , dečko je uporno pokušavao aktivirati tempomat na desnoj poluzi ( prekidač brisača . prva Vectra C je tamo imala komande BC ) ...
 

Gecoa

New member
Haha nazalost u bosni su mi zamjenili filter a nisu ocistili kuciste prosle sedmice .u citroenov servis sam otisao zbog dijagnostike a ne zbog njihove strucnosti.ja ipak vise vjerujem mehanicarima s nasih prostora .ali vidjet ce mo na kraju kad izadjem na auto put jel to bio problem pozz
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
nazalost u bosni su mi zamjenili filter a nisu ocistili kuciste prosle sedmice
Dost nepovezano pišeš, pa te je teško pratiti. Ili u Italiji ili u Bosni. Kad, kaj...

Meni su na Mazdi (neovlašteni jedan servis) promenili filter tak. Izvukli stari, denuli novi, pa sam za tri tjedna završil na čišćenju dizni s takvim simptomima kaj su tvoji. Ni ti to baš zaebncija.
 

Gecoa

New member
Prosle sedmice kada sam krenuo za bosnu na auto putu mi se poceo desavati taj problem pa sam u bosni zamjenio taj filter ali nisu ocistili kuciste.nakon 4.dana sam krenuo nazad za italy i opet cim sam se u sl.brodu ukljucio na auto put pocelo se desavati isto ali sam stigao u italy bez vecih problema .auto izgubi snagu tj ubrzava lose ali opet ide i 170kmh.jucer sam isao u citroenov servis ovdje u italy da mi urade dijagnostiku jer sam mislio da nije do filtera da otkrijem tacno sta je
.i ovdje u citroenovom servisu su mi rekli da jest do filtera samo kad su ga zamjenili u bosni nisu ocistili kuciste filtera .i oni su mi stavili filter originalni citroenov i ocistili kuciste i kazu nece se vise desit.ali vidjet ce mo kad izadjem ponovo na auto put jer mi se to desavalo samo na autoputu.

Nista opet ista stvar na super stradi na brzini od 110kmh u petoj opet izgubi vucu al ide samo sporo ubrzava skroz ako je neko na citroenu c5 imao isti problem zamolio bi da mi se javi
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
opet ista stvar na super stradi na brzini od 110kmh u petoj opet izgubi vucu al ide samo sporo ubrzava skroz ako je neko na citroenu c5 imao isti problem zamolio bi da mi se javi
Imaš nekoliko tema sličnih/istih problema. Npr. https://www.citroenforum.hr/citroen-c5-faza-i-i-ii-123/depollution-system-faulty-1848/

Može biti barem 10 različitih stvari. Prvih nekoliko smo ti naveli. Ako javlja grešku povezanu s gorivom, treba krenuti od toga.
Sličan problem je meni bio s MAF-om.
 

Gecoa

New member
Hvala je li map senzor ili maf senzor isto i gdje se nalazi na c5 citroenu
 
Posljednje uređivanje:

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Da se i ovdje iskopiram

Moguci uzroci tvog problema su: necisto gorivo, prljav spremnik, dobavna pumpa goriva, propustanje kruga goriva, filter goriva, kuciste filtera goriva, visokotlacna pumpa, senzor temperature goriva, regulator tlaka goriva, senzor tlaka goriva, regulacijski ventil tlaka na railu, injektori, ozicenje od senzora tlaka do ecu racunala, ozicenje od regulatora tlaka do ecu racunala, relej pumpe goriva, kutija sa relejima, ozicenje od kutije sa relejima do pumpe goriva, ozicenje od injektora do ecu racunala, ozicenjw od senzora temperature goriva do ecu racunala, ecu racunalo motora. Dijagnostika nije spajanje racunala i mijenjanje dijelova, sve ovo treba ispitat, i kad se ispita sigurno ces nac izvor svog problema, nazalost mnogi servisi su zaboravili ili nisu nikad znali izvrsit osnovna mjerenja pa odatle i mijenjanje dijelova napamet. Maf i map nisu isto, jedan mjeri volumen zraka (maf) a drugi tlak zraka u usisnoj grani, oba se nalaze na djelovima usisa. Prljavo kuciste filtera tesko moze bit uzrok tih problema ako filter nije ostecen. Moj ti je savjet, posto je problem slozen za dijagnostiku, nadi dobar servis.
 

Gecoa

New member
Hvala ako moze sta pomoci to mi je se pocelo desavati zajedno kad mi je se palilo upozorenje da fali tecnosti za fap.dosuli su mi 3 litra tecnosti i to upozorenje se ugasilo i nije se vise nikad upalilo.a ovo me je nastavilo zezati .
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh