Nisu Citroëni, ali su zanimljivi

Milosh

Test
Nisam imao vremena odgovoriti na diskusiju, ali moram, iako vidim da je tema nastavila dalje.

@ Ivan: Slažem se s tobom u vezi opšteg stanja Opela i njegove pozicije u auto industriji. Nisam o tome ni pisao već smo raspravljali o benefitima pojedinih tehnologija (barem ja jesam).

ajde da ja tebe sad pitam "čisto iz radoznalosti", šta to nije u redu sa prince motorom da ne bi trebao dobiti nagradu?!
Rado ću ti odgovoriti, a dovoljno bi bilo i da upitaš nekoliko majstora iz ovlaštenih servisa za mišljenje. Ti motori su poznati po više problema koji ih prate od nastanka, i koji se čak ponovo javljaju nakon popravki. Najpoznatiji problemi su sa lancem (rastezanje lanca, kvar španera lanca, i posljedično lupanje lanca i vodilica), zatim tu su i problemi sa turbinom i sa PCV ventilom koji se zaštopa, zatim stvaranje gareži na usisnim ventilima koji se zatim moraju mijenjati ili pjeskariti, takođe i ''iskakanje'' motora iz faze. Što je najgore, ljudi riješe te probleme ali jedan broj njih se ponovo vrati, što dovodi do zaključka da je kriv dizajn motora a ne jednostavno loši dijelovi. Samo malo proguglaj ako te zanima, o THP ili o N13/N14/N18 (to su BMW/Mini oznake).

Inače, meni se čini da se te nagrade za motor godine dodijeljuju samo na osnovu performansi, potrošnje, emisija i možda inovacija, a uopšte se ne uzima u računicu real-world ponašanje tih motora.

Ne znam kako se zove onaj stari BMW-PSA benzinac iz kraja 2000ih ali kum koji je radio u Peugeotu dugo godina je rekao da je to najgori benzinac koji se ugrađivao u Peugeot. Imali su non stop reklamacije. Ne znam jel to taj Prince.
Pretpostavljam da jeste to taj, on je u upotrebi valjda od 2006.
 

Cutac

Prèkaroš
ali generalno poređenje sjedišta mi je malo nonsense.
Kako? To je valjda najbitniji dio auta. 100% vremena provedenog u autu sjediš, a ako je sjedenje neugodno, auto je za otpad.

I touchpad
Bes
i prepoznavanje znakova
Ko

i veći displej
Ris

...

No
:D

Nisam pričao kome je šta šugavo i čudno, već o funkcionalnostima.
To su moje riječi za teško za koristiti.
Šugav infotainment i layout srednje konzole - kad su bazične opcije više od jedne tipke daleko.
Ne smeta mi ako auto ima milijun tipaka, ali mi smeta ako ima, karikiram, 8 tipaka za radio stanicu, a nema tipku za gašenje zvuka.
Ili ako ima male tipke. Auto se mora moći koristiti u rukavicama ili bez neke preciznosti. Evo, primjer te Insignije, ona ima velike tipke i ne moraš stisnuti točno određeni dio tipke da ju "stisneš", a recimo C5 ima male tipke dole na dnu konzole i lako je fulati tipku. Druga strana medalje je što je pola tipaka na Opelu beskorisno.

A3 8V je imao super riješen interijer. Èiste komande klime, iznad par velikih tipaka za shortcutove, a na središnjoj konzoli joystick za kopanje po menijima i još par shortcuta oko njega.

Primjer C4 i VTS-a. VTS ima dosta tipaka na volanu koje se ne pomiču i to je super, nadohvat su ruke i praktične. Srednja konzola je šugava jer je radio mali sa puno tipaka i lako fulaš tipku ili stisneš dvije odjednom, a klima je dolje zakopana iza mjenjača i radi klimavih kotačića za temperaturu se teško namješta u vožnji.
C4 pak ima visoko postavljene tipke radija koje se lako stisnu, iako graniče sa premalenima i puno ih je beskorisnih, dok je klima taman na dohvat ruke kod mjenjača za velikim komandama temperature i brzine ventilatora. Sviđa mi se kad na autu lako "odvrneš" ventilator. Ono što mi se manje sviđa je Volvo stil odabira smjera puhanja koji ima relativno male tipke i lako fulaš. I sve ostale tipke na klimi su premalene.
Panda pak ima super kontrole klime jer su tipke ogromne, ko dva palca i nemoš ih fulat ni da hoćeš.
 

Dalibor

Dado Tornado
Samo malo proguglaj ako te zanima, o THP ili o N13/N14/N18 (to su BMW/Mini oznake).
dovoljno dojma steknem provjerim oglase, a oni govore da većina tih motora danas ima između 200 i 300.000+ km, i za njih se traži nekoliko tisuća € pa na više. kada uzmem u obzir da je većina rabljenih kod nas uveženo i radi se o najvećim ušminkanim drljama iz njemačke, mogu zaključiti da dođe na isto slušao ili ne "majstore iz ovlaštenih", kupovao vti thp ili tdi gti
 

Milosh

Test
@ Cutac: Ponovo pričaš o ličnim ukusima i stavovima a ne o čistom nabrajanju opreme. I meni je kod C5 beskorisno što me obavještava da sam (ja!) otpustio ručnu kočnicu, ali to nije poenta. Pričali smo o količini opreme/sistema.

@ Dalibor: Nazovi par tih oglasa i reci da si vlasnik identičnog auta (isti auto i motor) te da si ga tek kupio, pa zoveš da provjeriš kakva su iskustva drugih sa tim motorom. :whistling:
 

Dalibor

Dado Tornado
žimku prijatelju što pišeš, ali čemu ići zvati i provjeravati dok se za francuski poluproizvod pežu 308 1,6 vti '08. traži kao za bmw 116 iz '08. (nije princ motor) koji je kao nov bio skuplji.
da je taj motor takvo sranje nebi ga bili puni oglasnici, izbjegavali bi ga šverceri i cijena bi bila puno niža.
da je bio toliko faličan kao nov išla bi povlačenja ili neke reklamne akcije, za koje ne znam ali nek netko napiše ako zna, iako niti to nije pokazatelj kvalitete jer ih svi imaju.
to što je neki motor završio iznenada kod mehe majstora ili brruninog kuma, tko to zna kako je auto korišten i održavan.
 

Brruno

Well-known member
Pa valjda cu vise vjerovati kumu koji je morao rijesavati bezbroj reklamacija na tom motoru nego liku s njuskala koji ima 300k i prodaje ga ili nekome tko na forumu tvrdi da je super.
Drugo, ako peugeot meho koji je tada bio najbolji tehnicki savjetnik za peugeot u Hrvatskoj 2 godine zaredom i dobijao nagrade, pazi peugeot ,koji ima bezbroj musica i sitnih kvarova i glavobolja, ne voli taj motor, mora da je drlog [emoji16]

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Dalibor

Dado Tornado
ili nekome tko na forumu tvrdi da je super
ako nešto ima 1,6 kubika, 200 konja, troši 8, zadovoljava eko test, i sa staklenim krovom košta novo ispod 30.000 € - kako nego super...

...plus koliko sam upoznat peugeot zadnjih deset godina raste na ljestvicama pouzdanosti
 

Brruno

Well-known member
Kupi ga pa nam javi za koju godinu kakav je. Ako bude dobar,i ja cu ga kupit,trazim dobrog benzinca

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Ponovo pričaš o ličnim ukusima i stavovima a ne o čistom nabrajanju opreme.
Pa da. Šta mi znači oprema ak je auto drek.
Ja sam mogao c4 zamijeniti A3-com iz 2014. sa 30k kilometara i 2.0 dizelom od 150 konja. Audi bolje drži cijenu, ovaj je imao djelomičnu kožu, parking senzore, kameru, xenon, navigaciju, grijanje siceva, općenito je bio 20 godina ispred c4, bio je dosta tiši, jeftiniji za voziti, ma sve kao iz raja, osim jednog bitnog dijela. Nisam mogao napraviti 200 km, a da me leđa ne počnu boliti. Znači po svemu bolji gadget od c4(osim što je dizel, brr), ali nikako bolji auto jer nisam mogao sjediti u njemu.

Oprema je super ako je upakirana u auto, ali ako je upakirana u karoseriju s kotačima, niš mi ne znači.


tko to zna kako je auto korišten i održavan.
Ja se slažem s ovim. Možda je do mene, ali moj VTI je u skoro 140 tisuća km i 8 godina imao kvarove u obliku brtve poklopca ventila, brtve kućišta filtra ulja i brtve kućišta termostata.
To je po meni jako respektabilno, pogotovo kad uzmem u obzir da mi nije strano stisnuti auto i da troši jako malo goriva.
Triput u drvo, pljuc pljuc pljuc, da ga ne ureknem, ali ja sam zadovoljan.
Još uvijek ne znam jel na 3000 okretaja nekada zavibrira lanac ili nešto drugo, ali i ako je lanac, veliki servis nakon 8 godina je normalna stvar.
 

Brruno

Well-known member
Pa da. Šta mi znači oprema ak je auto drek.
Ja sam mogao c4 zamijeniti A3-com iz 2014. sa 30k kilometara i 2.0 dizelom od 150 konja. Audi bolje drži cijenu, ovaj je imao djelomičnu kožu, parking senzore, kameru, xenon, navigaciju, grijanje siceva, općenito je bio 20 godina ispred c4, bio je dosta tiši, jeftiniji za voziti, ma sve kao iz raja, osim jednog bitnog dijela. Nisam mogao napraviti 200 km, a da me leđa ne počnu boliti. Znači po svemu bolji gadget od c4(osim što je dizel, brr), ali nikako bolji auto jer nisam mogao sjediti u njemu.

Oprema je super ako je upakirana u auto, ali ako je upakirana u karoseriju s kotačima, niš mi ne znači.
Slazem se s ovim. C5 je usao u uzak krug kandidata kupovine radi dizajna i udobnosti. Kad sam provozao passata s high opremom model 2015 do Beca i natrag, lijecio sam se od bolova,i odbacio ga odmah. Inace je bio kandidat, 2.0 150 ili 180 konja ( mogao sam birati ,slicna kilometraza,mala razlika u cijeni), tisi auto, slicna potrosnja,puno veci gepek, dosta losiji dizajn sto mi nije bilo presudno itd. Ostalo sto sam gledao a da je bolje od c5 je bilo dosta skuplje. Provozao i passata sa stelajucim ovjesom,puno bolje od obicnog,ali dosta skuplji. Mondeo sam preskocio jer nije nudio nista vise od c5, a nije toliko udoban. C5 ima najvecu udobnost u klasi/cijeni pa nisam puno cekao da uleti exclusive , sto bi naravno bio jos veci plus, nego odmah uzeo new buisiness.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Milosh

Test
ali čemu ići zvati i provjeravati
Jer bi se tako uvjerio da je istina ono što pišem.

dok se za francuski poluproizvod pežu 308 1,6 vti '08. traži kao za bmw 116 iz '08.
Da, kako da ne.

Kupi ga pa nam javi za koju godinu kakav je.
Da, upravo to.

nebi ga bili puni oglasnici
Srećom po narod ima ih jako malo, a i pored toga su na jako lošem glasu, super.

Ma sve ok, nemam volje više išta pisati na tu temu. Ko želi da brani loše proizvode i loša rješenja zarad brenda ili zastave (ili nečega trećeg, ne zanima me previše), samo naprijed.


:kava:
 

Dalibor

Dado Tornado
kažem, mogu razumjeti vaš stav miloshe i brruno, može ga se čuti i izvan citroenforuma, ali bilo bi u redu da na "citroenforumu" netko iznese stranu citroena bez obzira na zastave.
na neki način žalosno za ovo mjesto i tu jadnu marku citroen što sam to ja, jer imam citroena samo zato što sam ga dobio 20% ispod cijene

Da, kako da ne.
to se lako da provjeriti, znači nikakvi stakleni krovovi i automatski mjenjači:
https://www.njuskalo.hr/auti/bmw-serija-1-116i-xenon-tempomat-pdc-oglas-29672095
https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-308-1.6-16v-vti-prva-vlasnica-96.000-km-reg-07-2020-oglas-30139844


Srećom po narod ima ih jako malo, a i pored toga su na jako lošem glasu, super.
vjerojatno je u bosni drugačije ali ovo je na prvoj liniji šengena:

thp komada 35 trenutno na njuškalu:https://www.njuskalo.hr/?ctl=search_ads&keywords=THP
vti komada 139: https://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search_ads&keywords=vti&categoryId=7

njemačkog VAG-a ima 3 puta više u oglasima i time više tsi, 323 kom: https://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search_ads&keywords=tsi&categoryId=7

*pusti francusku bojnu čavoglave*
i himna citroen hrvatske

[ame]https://youtu.be/VI49odHzIwg[/ame]
 

Dalibor

Dado Tornado
na njušci benzinskih p308 ima 70% više od bmw 1, i sa više km, mora da je taj vti/thp dobar neki motor, pokaži to onom svom mehi
 

Brruno

Well-known member
Netko mora i to vozit,nece valjda u smecu zavrsit. Ovo me previse podsjeca na internet trolanje pa sam i ja out kao Milosh.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Na vrh