Nisu Citroëni, ali su zanimljivi

diegos

Well-known member
Šteta da su benzinci 3 cilindraši, tako da ju križam odmah u startu :D Ali inace bas lijep autic, meni se sviđa :) Bit ce da su iz Pežoa imali prste u ovome, jer inace corsa i nije bas bila nesto posebno u dizajnu :)
 

dekiiii

Active member
Ovo je meni čistokrvni PSA proizvod. Da nema znak opela na maski i LED matrix svjetla, po ničem nije opel. 1.2 3-cilindra PSA benzinci, prednji dio citroen prefacelifting (svjetla) stražnji kraj mi vuče na peugeot, ručica mjenjača.....
 

Dalibor

Dado Tornado
Meni je osobno lijep. Zena ne bi imala nista protiv da sjedne u dvoriste , ovisno o cijeni naravno
kupnja od strane peže i citroena mogla bi biti najbolja stvar koja se opelu dogodila zadnjih 100 godina. do sada su mi bili marka bez fokusa koja je imala isti sindrom kao škoda - auti koje nove ne mogu kupiti oni koji ih kupuju rabljene. bili su službena vozila, i ono što kupuju novo mali obrtnici uz dobru cijenu i povrat pdv-a.
sada sa francuskom tehnikom i malo dizajnerske avangarde, uz njemačku promišljenost, mogli bi se fino nametnuti u autima za opće pučanstvo.
jedva čekam nasljednicu insignije
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa od čega neće kad je auto komplet francuski?
Oplo nije imao niti platforme, niti dizela (sve staro talijansko) osim par svojih benzinaca. Koji su bili među najgorima po pitanju performansi u svojim klasama.
Tako da će Oplo ko Oplo imati koristi od svakog do zadnjeg franscuskog šarafa na sebi.
 

Dalibor

Dado Tornado
ivan je dijelom odgovorio, ali ukratko opel će sve koristiti od francusa.
krenimo od platformi (šasija). opelove su stare 10+ godina, korištene još u starim saabovima i nisu prilagođene ugradnji baterija i elektromotora koji su obavezni u budućnosti kako bi firme smanjile uk. CO2 preko cijele game. za male modele koriste GM globalne platforme od starog daewoo/chevroleta (južna koreja).
kakvi su opelovi motori!? najnoviji benzinci su stari 8 godina, veći vjerojatno imaju blokove iz prvih e-tec s početka '80., pa i najnoviji su nadogradnje ecotec tehnologije iz sredine '90.
dizeli cdti su rađeni u suradnji s fiatom prije 10 godina.
elektronika?! radi se globalnoj GM elektronici, sumnjam da je od opela bila jedna tipka na centralnoj konzoli.
vjerojatno se i sjedala mogu naći na svim ostalim GM modelima diljem svijeta.
ne znam što opel uopće ima svoje osim dizajnerskih ureda, testnih ekipi i tvornica...
 

Milosh

Test
Mislim da ne moram ni govoriti da se ne slažem sa vama, barem ne potpuno. Priznajem vam platforme, dizajn i dizel motore, za ostalo se ne slažem. Sa PSA benzincima će se baš usrećiti, sretno im bilo. Sa elektronikom još više, da ne pričamo. Istina da je PSA nastavila (značajnije) razvijati vozila poslije C5 pa tako ima i novije tehnologije, ali ako uporedimo Insigniu i C5 kao PSA/Opel pandane iz iste klase, nastale iste godine, Insignia ima napredniju elektroniku ukupno (ovjes ne uzimam u obzir jer je to nešto što skoro niko drugi nema). Dajte mi primjer šta je to što C5 ima a npr. Insignia nema od opreme, osim hidraulike? A komentarisati sjedišta (u smislu funkcionalnosti) mi je smiješno, da se lijepo izrazim.
 

Cutac

Prèkaroš
A komentarisati sjedišta (u smislu funkcionalnosti) mi je smiješno
Ne znam na što se to točno odnosi, ali insignija iz 2013. ima odvratno šugava, sramotno loša sjedala. Infotainment je također šugav, interijer odvratan sa čudno osmišljenim tipkama...
C5 je bolji auto od Insignije, i to daleko. Jedino što Insignia nudi, a već sam spominjao, su pametni farovi. Sve drugo je šugavije. Plus što smrdi.
 

Brruno

Well-known member
Ja kao inace ljubitelj svog subjektivnog "gušta" ,uooce ne gledam jel auto PSA,VW,FORD,FIAT itd. Mene zanima udobna voznja, mala potrosnja, dosta opreme u nizem cjenovnom rangu,obavezmu tisinui sto je najbitnije,ne zelim svaki mjesec imati neki problem. Kojigod mi to nudi, bit ce moj sljedeci auto,naravno ovisi o cijeni. To je jedan od razloga zasto ne kupujem novi auto. Ne zelim izgubit 50% novaca ako ga odlucim prodat za godinu dana radi nezadovoljstva. A 400000 kn pa i vise za neki bolji/kvalitetniji auto sigurno nedam/nemam, nije mi u prirodi [emoji16]


moram komentirati ovo tvoje o motorima i sreći. pa svaki citroenov motor u bližoj prošlosti bio je motor godine.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year

već 6 godina imaju najbolji motor oko 1,2 litre koji se najviše i koriste.
Ovdje ni nema PSA 2.0 Diesela [emoji16]
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
ali insignija iz 2013. ima odvratno šugava, sramotno loša sjedala
Ok, možda i ima, ali generalno poređenje sjedišta mi je malo nonsense.

Infotainment je također šugav, interijer odvratan sa čudno osmišljenim tipkama...
Nisam pričao kome je šta šugavo i čudno, već o funkcionalnostima.

C5 je bolji auto od Insignije, i to daleko.
Možda i jeste, ne kažem da nije. Meni je sigurno 100x ljepši.

Jedino što Insignia nudi, a već sam spominjao, su pametni farovi.
I touchpad, i prepoznavanje znakova. Možda i veći displej, nisam siguran koliko je inča onaj veći.

moram komentirati ovo tvoje o motorima i sreći. pa svaki citroenov motor u bližoj prošlosti bio je motor godine.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Inte...ne_of_the_Year
već 6 godina imaju najbolji motor oko 1,2 litre koji se najviše i koriste.
hehe Pa sama činjenica da je Prince motor osvojio tu nagradu 8 godina za redom (!) govori dovoljno o toj nagradi.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Priznajem vam platforme, dizajn i dizel motore, za ostalo se ne slažem.
Teško je skužit tko kome odgovara, no dobro... liste opreme mi nema smisla uspoređivati.
Èinjenica je da je Oplo već dvadesetak godina uteg oko vrata i ogroman problem svakome tko se krene s njime baviti.
Ta marka je davno trebala propasti, i propala bi da nema brdo zaposlenih švaba pa država neda.
Imaju dobru elektroniku? Ako ti tako kažeš, ok, super. No jel to bitno?
Dinamički su bili sramota, performansama uvijek kasne generacijama, te su tržišno vječni gubitaš. Očito ta odlična elektronika nije nikome pomogla. S druge stane, PSA godinama gura i raste, uz kako ti kažeš lošiju elektroniku i manjak opreme.

Lako to što je Oplo dobio kompletnu mehaniku od PSA, bitnija stvar je da su dobili novu priliku za život. Što je po meni dosta korisno, zar ne? Imaju im biti zahvalni do neba i nazad, jer svako normalan bi to govno pusti niz vodu, pa nek se toća sa Saabom, Lanciom... Opelu je to ionako poznato društvo :)

PS
Kad se sjetim prve Insignije i onih redovnih samozapaljenja. Odlična elektronika :D
 

Dalibor

Dado Tornado
hehe Pa sama činjenica da je Prince motor osvojio tu nagradu 8 godina za redom (!) govori dovoljno o toj nagradi.
ajde da ja tebe sad pitam "čisto iz radoznalosti", šta to nije u redu sa prince motorom da ne bi trebao dobiti nagradu?!

ivane ne radi se tu o citroenu ili opelu, nego o njemačkoj i francuskoj
 

Brruno

Well-known member
ajde da ja tebe sad pitam "čisto iz radoznalosti", šta to nije u redu sa prince motorom da ne bi trebao dobiti nagradu?!

ivane ne radi se tu o citroenu ili opelu, nego o njemačkoj i francuskoj
Ne znam kako se zove onaj stari BMW-PSA benzinac iz kraja 2000ih ali kum koji je radio u Peugeotu dugo godina je rekao da je to najgori benzinac koji se ugrađivao u Peugeot. Imali su non stop reklamacije. Ne znam jel to taj Prince.

Sto se tice samog benzinca do 1.6, kijin stari 1.5 90KS je najbolji benzinac ikada :D. Sa 230000 km nije trosio vise od 2dcl ulja na 10000km. Ali motor je bilo jedino sto valja u njemu [emoji16]
 

Dalibor

Dado Tornado
nisam pisao o razmnožavanju antilopa u serengetiju, ali kad već spominješ prinčeve i potrošnju ulja, nisam znao da je to pokazatelj kvalitete pogotovo kada se radi o trošku do 20 KM na 10.000 km
 
Na vrh