Nedoumica u vezi dnevnih svjetala i prosječne potrošnje

makineta

C4 I
Ali zar dnevna svjetla nisu dobra stvar? Po zimi nemaš brige da li ćeš pobrati kaznu (osim ako te policija ne zaustavi sa pregorenon žaruljom ali i za to se brine elektronika). Potrošnja tako zanemarivo veća.
Ma nije ode stvar potrošnje goriva,više mi je da mi žarulje ne crkavaju bez veze.Mišljenja sam da bi se to(svitla)morala moći jednostavno ugasiti na položaj "0",a kad želim automatsko paljenje(po zimi),jednostavno staviti na položaj "auto" i to je to,i tada ne brinem za policiju i kaznu.
 

Mrèela

New member
Ma nije ode stvar potrošnje goriva,više mi je da mi žarulje ne crkavaju bez veze.Mišljenja sam da bi se to(svitla)morala moći jednostavno ugasiti na položaj "0",a kad želim automatsko paljenje(po zimi),jednostavno staviti na položaj "auto" i to je to,i tada ne brinem za policiju i kaznu.
Ovde kod nas mora preko cele godine da budu uključena svetla,glupos neviđena.
Mogao bi ovako,svetla automatski uključena i prebačeno na autom,onda kada upališ auto kratka svetle,a ako pomeriš na o onda je samo pozicija uključena.Kod mene su ksenoni pa mnogo skuplje ako se pokvari sijalica.:D
 

makineta

C4 I
Mogao bi ovako,svetla automatski uključena i prebačeno na autom,onda kada upališ auto kratka svetle,a ako pomeriš na o onda je samo pozicija uključena.Kod mene su ksenoni pa mnogo skuplje ako se pokvari sijalica.
Da ,samo meni i na "0"rade automatska kratka svitla
 

Konrad

New member
kaj nismo to vec razjasnili? ljudi jel itko procitao upute auta?

ti imas aktivirana DNEVNA SVJETLA (samo vanjska svjetla upaljena kad je upaljen motor), to odi u servis neka ugase, oznaka AUTO na rucici ti preko senzora na vjetrobranu po slaboj rasvijeti ili noci pali svjetla na autu i pali osvjetljenje unutrasnjosti, na 0 ce biti sve ugaseno, a mozes i rucno paliti samo pozicije ili pozicije i kratka svjetla
 

brezC4

New member
Nije baš zanemariva,pomnoži snagu žarulja i sate kolko se voziš pa buš videl koliku energuju potrošiš uzaludno i to još pomnoži sa tri,jer je gubitak energije upravo toliki kod pretvorbe sagorjevanja tekućeg goriva koje pretvoreno u struju trošiš.
svojedobno na faksu smo, prije nego će se donijeti zakon o obveznim uključenim svjetlima tokom dana, radili proračun koliko bi se povećala potrošnja. kada pretvoriš potencijalnu energiju litre goriva u električnu energiju koju daje alternator, dobiješ da kratka svjetla troše više goriva za nekih 0,03% ili tako nekakav smiješno mali postotak.
ako nađem bilježnicu u kojoj imam te proračune, javim.
 

Marko

Well-known member
Ak ste češće na putu, vozite na otvorenoj cesti cijeniti ćete da vozila iz suprotnog smjera imaju svjetla (pretjecanje i sl. situacija) - lakše ih uočiti.
 

ibirkic

Member
Potpuno se slažem s ovim. Ljudi nisu svjesni koliko je lakše primjetiti auto koje ima upaljena svjetla po danu. Rađe ću platit više zbog koje pregorene žarulje, nego da me netko spuca na cesti jer me nije na vrijeme primjetio.
 

Mrèela

New member
Da ,samo meni i na "0"rade automatska kratka svitla
Kada upališ auto onda se pale svetla,kada sve to odradi onda ti sam na amblenderu ugasi,mogu samo kratka ,a pozicijona ostaju,ako ti to smeta onda kao što čovek reče,na kompijuter u servis i oni ti to isključe za par minuta.:whistling: Evo sada sam proverio kod mene ,okreneš amblender na poziciju i neka tako bude po danu jer su uključena dnevna svjetla,kao što i sam znaš,a nećeš svako malo u servis da ti gase i pale tu opciju.Znači po danu na poziciju gde je obilježena na ablenderu. Tako se neće paliti kratka.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh