Ne gasi se ventilator hladnjaka

2mario2

Well-known member
Temparatura tokom vožnje je uvijek na nuli odnosno ne pali ni jednu crticu ni nakon 30km vožnje

I slabo se ugrije auto uz to

Ujutro budem provjerio, al kolko čitam okolo sve više mi se ćini da je termostat

Ono kaj je zagrijavao nije termostat onda jer termostat ima feder (oprugu) na sebi kolko vidim po netu, a ovo kaj je grijao je imalo bakreni pipac nekakvi napred samo bez federa ikakvog
 

Milosh

Test
Ono kaj je zagrijavao nije termostat onda jer termostat ima feder (oprugu) na sebi kolko vidim po netu, a ovo kaj je grijao je imalo bakreni pipac nekakvi napred samo bez federa ikakvog
Naravno da nije, to ti pokušavam reći. Termostat je mehanički sklop sa oprugama i klapnom (ventilom). Ti si zagrijavao senzor temperature.
 

2mario2

Well-known member
A banana kad sam ti ja ko krava i kozmetika za mehaniku. Vjerovatno i je to prdnulo onda. Koliko bude mi krznenih to izbilo otprilike iz džepa?
 

2mario2

Well-known member
Ne radim to. Odnosno radim u jednu ruku (ne vadim mu dušu, al se ni ne vučem po cesti) pošto ne radi sve kak spada, al za par dana je crkavica (čitaj plača) i ide to na izmjenu
 

2mario2

Well-known member
Jutro. Evo išao sam probat. Nakon i 10min rada u leru hladnjak je hladan, gornje crijevo koje ak sam dobro vidio ide iz termostata u hladnjak se nakon par minuta zagrijalo, a donje crijevo je i dalje bilo hladno. To sam probao bez upaljenog grijanja i sa spojenim ventilatorom. Pred kraj sam otpojio ventilator i grijanje stavio na maksimum, al ništa se nije promijenilo. Hladnjak se nije zagrijao ni na jedan ni drugi način te se unutar auta ni grijanje nije promijenilo. Ventilator je isprave puhao hladan zrak, pa s vremenom topli kad sam ruku stavio između njega i motornog prostora, al sve je bilo ostalo bez promjena. Počeo je grijat, ali veoma slabo. Neki auti bi nakon 5min već bili kipući unutra, a ovaj moj ni nakon pol sata da ga ostavim radit na mjestu ili vožnji
 

2mario2

Well-known member
Ide termostat novi bio on ili ne. Jer po svemu ostao je napola otvoren ili otvoren. U svakom slučaju nije neka investicija, a ako i nije on barem će biti novi. Odmah budem i senzor temperature popravio (đek promijenio jer zeza i ne kaže temp kako treba ako je i on pošto nemože pokazati dobro kad termostat glumi majmuna) i onda mora grijati pošteno. Saxo je nakon par min doma rada u leru i 2km vožnje počeo grijat ko lud tako da mora onda i C2 da je neznam šta
 

Damaj

Active member
Blago vama kad vam termostat nije velika investicija, termostat za c4 II košta 1300 kn i još se kupuje nekakav dodatni kabel jer je ternostat unapređivan 350 kn
 

brunoVTR

Member
I ja imam sličan problem.
Meni se ne pali odmah ventilator, nego nakon vožnje od cca 3-4km. Bez obzira koja je temperatura vani, čak i po minusima. Jednio kad je vani hladnije nešto kasnije mi se upali ventilator. Radi jedno vrijeme i nakon što se izgasi auto, ali ne uvijek. Radi na najvećoj brzini i dosta je glasan.
Promijenio sam termostat i davač temeprature i dalje je prisutan isti problem. Predložili su mi i izmjenu ventilatora, ali nisam siguran da li bi to rješilo problem.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prati temperaturu preko OBDa... ako je s njom sve u redu ne sekiraj se. Mnogim Citraćima se vrti ventilator u nedogled...
 

2mario2

Well-known member
Zaboravio sam javit. Kod mene više nema problema s temperaturom. Stavio sam novi termostat i mali sad kaže temperaturu kako treba, grije kao mutav i sigurno troši 0.5-1l manje jer se i zagrije brzo sad. Ventilator i dalje vrti odmah u prvoj brzini što je normalno oćito jer i frendov tak radi
 

brunoVTR

Member
Meni baca na dijagnostici grešku ventilatora.
A i sam ventilator od pretjeranog rada zvuči kao da je pri kraju.
Ne znam ni sam, bojim se da ako ga zamjenim da opet bude isti problem.
 

brunoVTR

Member
I jesam. Rekao mi je da zamjenim ono što sam i zamijenio. Ali opet isto. Ne znam točno koji je "kod" greške, ali piše greška ventilatora.
 
Na vrh