To se i meni dogadja a čekam prvi servis pa da im to reklamiram. Zanima me jesi li ti bio na servisu to reklamirat i iako na kompu ništa ne pokazuje treba mehaničara sjest u auto i provozat ga te da on na licu mjesta vidi šta se događa i da to nije normalno.Svi spominju neko propuhivanje na autoputu ali smatram da motor nije napravljen da bi se vozio samo puni gas, pogotovo sa 92ks.Pozdrav ekipi,
imam mali problemčić.
Imam C4 1,6 HDI prešao sam 6000 km i na 2000 okretaja u 2. ili 3. brzini mi zna auto podrhtavati kao da gubi snagu. Ima li možda netko sličnih iskustva?
dobro dođe propuhavanjeTo se i meni dogadja a čekam prvi servis pa da im to reklamiram. Zanima me jesi li ti bio na servisu to reklamirat i iako na kompu ništa ne pokazuje treba mehaničara sjest u auto i provozat ga te da on na licu mjesta vidi šta se događa i da to nije normalno.Svi spominju neko propuhivanje na autoputu ali smatram da motor nije napravljen da bi se vozio samo puni gas, pogotovo sa 92ks.
Problem je u tome što do posla imam 6-7km, tako da se ne stigne zagrijat a i da se zagrije tolike su gužve i semafori da ga nemogu vozit osim cijelim putem u drugoj pa koliko ide.dobro dođe propuhavanje
naime, svi ti novi motori su napravljeni da ih nije dobro voziti na preniskim okretajima
niti benzinci niti dizelaši
ja sam inaće uvijek vozio aute na što nižim okretajima
a sad bome i benzinca i dizelaša vozim na način da se dulje zadržim u nižoj brzini te da mi okretaji budu u području bar najvećeg momenta
hdi navedeni možeš voziti po gradu i na 1500 okretaja i na 2300 okretaja
razlika u potrošnji će ti biti 0,5 litara, ali će ipak motor biti zdraviji ako ga se vozi življe i u cijelom području rada
u ENgleskoj navodno ljudi voze na preniskim okretajima (čitao negdje) pa im se stvara čađ u motoru/dijelovima motora, antipollution faulty itd....mislim da bi se trebalo uvijek malo življe voziti aute....i da ulje bolje podmazuje i da se manje čađi i kondenzacije stvara u ulju
naravno, uvijek nakon što se postigne radna temperatura, a za to hdi-u prema mojem iskustvu treba bar nekih 7-10 minuta
inaće u zadnje vrijeme nemam puno vožnje otvorenom cestom pa bar 2x tjedno sa autima napravim po 15 dodatnih kilometara na višim okretajima npr. u 3. na 90 kmh....čisto da se malo propušu
malo sam googlal o prpouhivanju motora i dobil ovo? jel se to tak dela?:shock: :wub:2x tjedno sa autima napravim po 15 dodatnih kilometara na višim okretajima npr. u 3. na 90 kmh....čisto da se malo propušu
Presaugala ga je. A onda je morala saugati nekom da ga popravi hehemalo sam googlal o prpouhivanju motora i dobil ovo? jel se to tak dela?:shock: :wub:
http://www.youtube.com/watch?v=efHE_sjor7c
ti si lud ko bik:grin:na živce mi idu špičaste čižme, ko pingvin iz betmena
Jučer mi se počelo na instrument tabli pojavljivat lampica od dpf filtera uz poruku na kompu opasnost od začepljenja filtera i zvučni signal. Ipak je to previše gušenja po gradu na kratkim relacijama pa sam oko 21h izašao na obilaznicu od istoka na zapad i natrag u 3. i 4. na 4000 rpm. U 4. ide 160km/h bez beda. Držao sam ga tako do Jankomira, malo usporio, okrenuo se i na tifonu Jankomir natočio do čepa i isto tako u 4. brzini do istoka. Mali prede ko' maca, nema više nikakvih poruka na kompu i ins. tabli, nema zacukivanja na 1800-2000 rpm, čak mi se čini da sad ljepše radi i bolje potegne. :grin:Pa nisam kupio japanca da ga vozim na 5000 okretaja. Ako je problem u diznama onda je jasno zašto ih neće promjeniti (cijena od 500 eura po komadu). Mislim da će nas zajeba... i tvrditi da je sve ok dok ne prođe garancija.
Ja sam danas napravio 200 km u komadu i sad po gradu opet vidim da podrhtava na 1500 do 2000 okretaja. Znači nije pomoglo propuhavanje.
Hahahaha ma još je novi, ima samo 17340km, mada čuo sam i čitao puno o tome da kad bude dpf pri kraju radi fleksa i ostalo....alternativa je bila
Tako je! Reži ga dolje!alternativa je bila