Na 2000 okr/min podrhtava i gubi snagu

Nono

Èlan
Ne znam da li je sve to slučajnost ali prije ovog novog C4 sam vozio dizel (nije bio Citroen) i redovito tankao na OMV-u. Cupkanje me skoro otjeralo u Vrapče.
Sada idem na OMV samo na kavu.
 

knez-bj

New member
Ja točim stalno na Petrolu pa se događa to cukanje. Kako sam opisao samo na određenim okretajima pri laganom gasu, bio motor hladan ili topal, nekako kao da elektronika nezna jer bi dodala gas ili ne, a u servisu ne pokazuje nikakvu grešku. Ne znam je li bi pomoglo, nakon što istekne garancija, neki od chip tuninga?
 

c4 power

New member
Pozdrav ekipi,

imam mali problemčić.

Imam C4 1,6 HDI prešao sam 6000 km i na 2000 okretaja u 2. ili 3. brzini mi zna auto podrhtavati kao da gubi snagu. Ima li možda netko sličnih iskustva?
To se i meni dogadja a čekam prvi servis pa da im to reklamiram. Zanima me jesi li ti bio na servisu to reklamirat i iako na kompu ništa ne pokazuje treba mehaničara sjest u auto i provozat ga te da on na licu mjesta vidi šta se događa i da to nije normalno.Svi spominju neko propuhivanje na autoputu ali smatram da motor nije napravljen da bi se vozio samo puni gas, pogotovo sa 92ks.
 

liberty

Well-known member
To se i meni dogadja a čekam prvi servis pa da im to reklamiram. Zanima me jesi li ti bio na servisu to reklamirat i iako na kompu ništa ne pokazuje treba mehaničara sjest u auto i provozat ga te da on na licu mjesta vidi šta se događa i da to nije normalno.Svi spominju neko propuhivanje na autoputu ali smatram da motor nije napravljen da bi se vozio samo puni gas, pogotovo sa 92ks.
dobro dođe propuhavanje
naime, svi ti novi motori su napravljeni da ih nije dobro voziti na preniskim okretajima
niti benzinci niti dizelaši

ja sam inaće uvijek vozio aute na što nižim okretajima
a sad bome i benzinca i dizelaša vozim na način da se dulje zadržim u nižoj brzini te da mi okretaji budu u području bar najvećeg momenta

hdi navedeni možeš voziti po gradu i na 1500 okretaja i na 2300 okretaja
razlika u potrošnji će ti biti 0,5 litara, ali će ipak motor biti zdraviji ako ga se vozi življe i u cijelom području rada

u ENgleskoj navodno ljudi voze na preniskim okretajima (čitao negdje) pa im se stvara čađ u motoru/dijelovima motora, antipollution faulty itd....mislim da bi se trebalo uvijek malo življe voziti aute....i da ulje bolje podmazuje i da se manje čađi i kondenzacije stvara u ulju

naravno, uvijek nakon što se postigne radna temperatura, a za to hdi-u prema mojem iskustvu treba bar nekih 7-10 minuta

inaće u zadnje vrijeme nemam puno vožnje otvorenom cestom pa bar 2x tjedno sa autima napravim po 15 dodatnih kilometara na višim okretajima npr. u 3. na 90 kmh....čisto da se malo propušu
 

c4 power

New member
dobro dođe propuhavanje
naime, svi ti novi motori su napravljeni da ih nije dobro voziti na preniskim okretajima
niti benzinci niti dizelaši

ja sam inaće uvijek vozio aute na što nižim okretajima
a sad bome i benzinca i dizelaša vozim na način da se dulje zadržim u nižoj brzini te da mi okretaji budu u području bar najvećeg momenta

hdi navedeni možeš voziti po gradu i na 1500 okretaja i na 2300 okretaja
razlika u potrošnji će ti biti 0,5 litara, ali će ipak motor biti zdraviji ako ga se vozi življe i u cijelom području rada

u ENgleskoj navodno ljudi voze na preniskim okretajima (čitao negdje) pa im se stvara čađ u motoru/dijelovima motora, antipollution faulty itd....mislim da bi se trebalo uvijek malo življe voziti aute....i da ulje bolje podmazuje i da se manje čađi i kondenzacije stvara u ulju

naravno, uvijek nakon što se postigne radna temperatura, a za to hdi-u prema mojem iskustvu treba bar nekih 7-10 minuta

inaće u zadnje vrijeme nemam puno vožnje otvorenom cestom pa bar 2x tjedno sa autima napravim po 15 dodatnih kilometara na višim okretajima npr. u 3. na 90 kmh....čisto da se malo propušu
Problem je u tome što do posla imam 6-7km, tako da se ne stigne zagrijat a i da se zagrije tolike su gužve i semafori da ga nemogu vozit osim cijelim putem u drugoj pa koliko ide.:confused:
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
2x tjedno sa autima napravim po 15 dodatnih kilometara na višim okretajima npr. u 3. na 90 kmh....čisto da se malo propušu
malo sam googlal o prpouhivanju motora i dobil ovo? jel se to tak dela?:shock: :eek: :wub:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=efHE_sjor7c[/ame]
 

knez-bj

New member
Pa nisam kupio japanca da ga vozim na 5000 okretaja. Ako je problem u diznama onda je jasno zašto ih neće promjeniti (cijena od 500 eura po komadu). Mislim da će nas zajeba... i tvrditi da je sve ok dok ne prođe garancija.
Ja sam danas napravio 200 km u komadu i sad po gradu opet vidim da podrhtava na 1500 do 2000 okretaja. Znači nije pomoglo propuhavanje.
 

c4 power

New member
Pa nisam kupio japanca da ga vozim na 5000 okretaja. Ako je problem u diznama onda je jasno zašto ih neće promjeniti (cijena od 500 eura po komadu). Mislim da će nas zajeba... i tvrditi da je sve ok dok ne prođe garancija.
Ja sam danas napravio 200 km u komadu i sad po gradu opet vidim da podrhtava na 1500 do 2000 okretaja. Znači nije pomoglo propuhavanje.
Jučer mi se počelo na instrument tabli pojavljivat lampica od dpf filtera uz poruku na kompu opasnost od začepljenja filtera i zvučni signal. Ipak je to previše gušenja po gradu na kratkim relacijama pa sam oko 21h izašao na obilaznicu od istoka na zapad i natrag u 3. i 4. na 4000 rpm. U 4. ide 160km/h bez beda. Držao sam ga tako do Jankomira, malo usporio, okrenuo se i na tifonu Jankomir natočio do čepa i isto tako u 4. brzini do istoka. Mali prede ko' maca, nema više nikakvih poruka na kompu i ins. tabli, nema zacukivanja na 1800-2000 rpm, čak mi se čini da sad ljepše radi i bolje potegne. :grin:
 

knez-bj

New member
Da li je kome riješeno podrhtavanje opisano u ovoj temi? Meni tvrde u servisu da je greška u softveru i da treba izaći novi koji će riješiti taj problem. Mene muči to što mi sad izlazi garancija i neznam da li da je produžujem ili ne.
 

Konrad

New member
iskreno neznam sta bi ti sad trebao? cekati tko zna koliko da naprave softver a mozda nije do softvera

istekla bude garancija a onda bude kukulele...
 
Na vrh