Na 2000 okr/min podrhtava i gubi snagu

Zdravac

New member
Ja se moram pohvaliti i podjeliti s vama;

Vozio sam svog C4 na autocesti OKRUGLO 200 km/h
DA, navukao sam 2 glave. Nekih cca pola minute, i onda je žena "zapovjedila" da usporim.
:)

Nadam se da se je sada propirio! btw. ima nešto malo preko 7000 km na satu!

EDIT; C4 II, 1.6 VTi, gorivo 100-tka OMV
 

ZVAJ

Skoro zreo
VTI = Voli Tjeranje Izuzetno
ISPRIKA svima!
Ubacio sam se u temu. Pitanje je bilo za dizela. Ja sam se ubacio sa VTI 1.6 benzin.
Različiti motori :oops:
Ne znam smijem li nastaviti ovdje ili da otvaram novu temu??
Jutros piše moja pahuljica 1.6 VTI slijedeće:
CHECK DIPPED BEAMS svijetli SERVICE

Edit: treće paljenje motora nestalo sve, mislim da je to nešto sa prednjim dnevnim svjetlima.....
Eto padala kiša pa se malo pobrkalo računalo VALJDA. Idem ga tjerati :))
 

knez-bj

New member
I meni je jednom napisao: CHECK DIPPED BEAMS svijetli SERVICE, i drugi dan više nije ali sam ipak otišao u servis. Navodno se zblesirao kompjutor i to je nega greška u tlaku sistema klima uređaja.
 

ZVAJ

Skoro zreo
zblesirao kompjutor i to je nega greška u tlaku sistema klima uređaja.
Moguće. Klimu ionako drmam radi-ne radi, radi-ne radi. Kratke relacije pa eto. Ostatak dana je sve radilo ali sam ga ipak malo "potjerao" do Sotina i nazad hehe...
 

Marko

Well-known member
pa ovo je gora elektronika od talijanskih automobila iz 80-ih i 90-ih...

Ne svijetli ti pozicija ali ti zato pola indikatora instrument table svijetli... ROFL
 

La Marche

Iskreni optimist
Upalilo mi se to na točno 7.000 km. Provjeri kratka svjetla. Upalim ih, rade, ugasim i do sada se više to nije pojavilo. I ja se odmah oduševio da pametni auto periodično podsjeti da provjeriš kratka svjetla.
Vidim da svi ne dijele moje oduševljenje i optimizam nakon iste poruke.
Ja uvijek mislim pozitivno.
 

ZVAJ

Skoro zreo
U ****te, auto je novi i vec se blesira komp i gubi mase na lampama, pa sta ce onda biti na 100.000km?
Samo dda ppozdravim!
Svaki auto ima svog duha. Xsara je imala pod desnim sjedištem konektor zračnog jastuka kojeg nije bilo i povremeno me podsjetio komp. da kontakte drmam. Pa su spojili sa "specijalnim" spojnicama jer da konektor ne valja ali opet se javljalo... NO SVEJEDNO SAM AUTO TJERAO skoro 13 GODINA i 184oookm. Shvaćao sam to kao poruku duha u autu da ga malo "draškam" eto. Sad me ovaj podsjeća CHECK DIPPED BEAM!
Sama poruka je "jaka" vrlo složena i uredno drži svojih 8 bayta memorije.
Kako kaže LaMarche mora auto povremeno nešto napisati, inače bi servisi propali, da.
 

Ciki vts

New member
Provjeriti cu sutra da li je bilo reklamacija u bazi vezano za lampe i losu masu.

Auto te ne bi trebao podsjecati na nista, kakve provjere i sl.. Treba samo napisati da je neispravno svijetlo ako je zarulja prdnula ili losa masa.
Ako napise na ekranu da se skines gol i otrcis par krugova oko auta, mozda bi trebao to napraviti :D :D
 

La Marche

Iskreni optimist
Check dipped beam baš znači provjeru. Ne znam da li bi auto trebao ili ne bi trebao, ali to je pisalo.
Nije me podsjetio da mi smrde noge niti da trebam trčati uokolo. Iako, u kakvom stanju je sportska kultura nacije, možda bi takve poruke bile potrebnije, ali to nije tema.
 

knez-bj

New member
Vidim da nitko nije dugo pisao u ovoj temi. Jel se još nekome sa HDI-em događa podrhtavanje motora na otprilike 1500 do 1800 okretaja?
 

knez-bj

New member
Točno to i meni na tim brzinama na ravnom dijelu, kad držiš gas toliko da održava tu brzinu, a kad se pritisne jače ili pod opterećenjem u brijeg, odmah prestane.
Bio sam u servisu i stavili novi softver i opet isto, te ne pokazuje nikavu grešku.
 

akiramar

Active member
Točno to i meni na tim brzinama na ravnom dijelu, kad držiš gas toliko da održava tu brzinu, a kad se pritisne jače ili pod opterećenjem u brijeg, odmah prestane.
Upravo tako... Isto se ponasa i kad ukljucis cruise control na tim brzinama :-(

Bio sam u servisu i stavili novi softver i opet isto, te ne pokazuje nikavu grešku.
Nisam prijavio (još)...
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Natočio na OMV-u auto pri malim okretajima cca 1800 počeo cukat,natočio na Petrolu cukanje prestalo,natočio opet na istom OMV-u cukanje ponovo počelo pa vi izvucite zaključak:thinking:
Točio samo max ultra i ostala sr...a naravno skuplja.
 

akiramar

Active member
Natočio na OMV-u auto pri malim okretajima cca 1800 počeo cukat,natočio na Petrolu cukanje prestalo,natočio opet na istom OMV-u cukanje ponovo počelo pa vi izvucite zaključak:thinking:
Točio samo max ultra i ostala sr...a naravno skuplja.
Vidis, i meni je pocelo nakon OMVa... Inace sam uvijek na Tifonu, ali tada mi nije bio pri ruci, a bio sam kratak s gorivom...

Primijetio sam da cuka kad je hladan. Cim se zagrije, radi kako treba.
 

Dalibor

Dado Tornado
isto kada mogu natočim na petrolu, inu izbjegavam.

kod omvja ovisi na kojoj pumpi tankaš. koliko sam pohvato oni na nekim pumpama toče iz izvoza (neke pumpe na autocestama i sjevernoj hrv.), dok na drugim imaju gorivo za koje su prije 10tak godina rekli "ne isplati nam se u hrv. prodavati visokokvalitetno gorivo" koje tko zna iz kojeg je izvora.

tifon je uvijek bio okej, iako mi kažu da im sada gorivo ima veze za inom.
 
Na vrh