Nema kod takvog auta puno razmišljanja i ekonomske računice... tu se zaljubiš i kupiš. Računaj da bi bilo pametno s takvim autom (kao i svakim drugim iste klase) imati u svakom trenutku sa strane 1000-2000€ za hitnoće. Možda ih nikad ne potrošiš, al možda te spase.
U taj buđet ne ulazi prvih 1000€ koje bih ja potrošio nakon kupovine... na toj kilometraži bi provjerio stanju turbine, dizni, hidraulike, napravio veliki servis, zamjenio ulje u mjenjaču i sve gumene cijevi i cjevčice.
Nakon toga bi očekivao mirnih 100tkm uz redovne servise. (al nikad neznaš, pa velim, buđet sa strane).
No treba sve pogledati iz prave perspektive... na konkurentu iste klase, motorizacije i opreme (recimo neka E klasa) ćeš imati iste troškove, a u startu će koštati 6-7000€ više. Tako da iako se na prvu život s njim čini skup, u biti je suprotno... vrlo je jeftin.
Nije to prijevozno sredstvo za od A do B točke.... on se mora volit i njegovat pa će isto uzvratit.
Držim fige za kupovinu

alac-gore: