Moj VTS :)

Ruske

Active member
bez 400ks na stazu ne ides, a po mogucnosti da je fwd...i pun pogodak -.-
ja sam najvise uzivao na stazi sa 90ks (pedal to the floor stalno i tocka), sa vts-om je vec bilo razmisljanja, a s cuprom je bilo sve samo ne lagana voznja (treba znat kada i gdje kocit kad naletavas sa 230)
 

Ruske

Active member
sorry meni je pista staza. mozda zato jer u mojim zonama cirkuliraju talijanizmi, tako staza na tal. je pista. a i sta bi sa 400ks na pisti? jos ako su fwd, bolji 60ft bi imao u doblu mom nego u takvom autu...
 

Cutac

Prèkaroš
E, ali ova pista je dugačka 2 i pol kilometra, za to treba konja i brzina :D

Recimo E39 M5, to bi bilo cca. 240-250 km/h i još kilometar za zaustaviti se.
 

Ruske

Active member
sumnjam...ja sam na 402 imao izlaznu 185, tako da vjerujem da bi na 2km sa takvim m5 moglo se doc i to blokade puno prije isteka ravnice (uz pol km zaustavljanja, mislim da je dosta
 

Cutac

Prèkaroš
Problem sa VTS-om. Upalim ga jutros i trokira, misfire na, čini mi se, jednom cilindru. Znači baš ljulja. Dodao gasa, sredilo se, ali je pucao iz auspuha, znači goriva je bilo, ali ga ništa nije palilo. Svjećice ne bi trebale biti, imaju 7000 kilometara, bobina možda. Nije bilo lampica.
Vožen je prije 4 dana normalno, a prije 2 dana je upaljen na 20 sekundi da ga pomaknem u garaži.
Sve ok sad vozi, ne znam da ignoriram ili da kopam. Jedino sam mislio skinuti bobinu, možda vidim nešto pametno, ali ne vjerujem.
 

Cutac

Prèkaroš
Imam tri greške. Tj. jednu grešku, a dvije stvari u fault journalu.
Greška je relej perača farova. Haha

A u dnevniku ima U1213, krivi prikaz brzine u ABS/ESP ECU. To je zato što je ECU za TPMS ugašen, ali očito ga netko traži još uvijek, to moram vidjeti gdje i što. I ima F704, greška senzora osunčanosti. Senzor isproban i radi normalno, tj. očitanja su uredna.

Znači, što se njega tiče, jutros je sve bilo u redu. Jebiga, ne znam, vidit ću hoće li se ponavljati.
Klao sam ga popodne da vidim hoće li štucnuti ili upaliti kakvu lampicu - bez greške. Možda stvarno je neispravna dizna kako je Zoza rekao. A možda se samo zblesirao, iako ne vjerujem.

I sad me je krenula ****t tipka za vozačev prozor, moram udarat ko kreten po vratima da proradi.
Jebeni auto...
 

Cutac

Prèkaroš
Skinuo dizne, ostavio ih na railu i par puta primeao pumpu da vidim oće šta curit, slinit, sve se čini ok.
Skinuo bobinu, Sagem je, sve je ok, ništa popucalo, izgoreno, masno.
Jedino 2 od 4 svjećice imaju neku smeđu diskoloraciju odozgo. Izgleda kao da je netko kapnuo ulje, ali nije masno. Jedino je gore između bregastih(kao kanal je dizajnirano, svjećice su u kanalu između "dvije glave") sve masno, ali staro. Pretpostavljam da je od onog tipa koji je mijenjao ulje prije dvije godine i fulao čep.

A šarafi bobine su lijepo pukli kad sam ih odvrtao, nadam se da će svjećice lijepo izaći van kad bude vrijeme.
EDIT: Najvjerojatnije se neću više zamarati ako se ne ponovi.
Iako mi je šogi ponudio da odem kod njegovog bratića koji radi dizne da mi ih ispita. Razmišljam da ih dam na čišćenje eto čisto jer mogu, kao zašto ne.
1623316647181.png
Ša je ovo po svjećicama?
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
A otkud ulje, misliš da je iz cilindra došlo kraj prstena?
Jer nema od kud drugdje,ne vjerujem da je ovo što je masno jer je svjećica u svom plastičnom tunelu.
 
Na vrh