Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Mene ovo odmara. Kopanje, pronalaženje problema ili potencijalnih problema, proučavanje, popravljanje. Ja se tome radujem. Kad istražujem oko auta i radim na autu, tada sam opušten i sretan.
Koliko god bilo teško ili se iskasapim, svejedno uživam. Jedino kad ne uživam je kad imam neki kvar koji može napraviti daljnju štetu, a nemam ili vremena ili mogućnosti srediti ga u kratkom roku.

A ipak sam se išao voziti danas, 80-ak kilometara, sve suho što oko brtve glave, onaj oring kojeg sam našao je u redu, dihta.
Nešto je rondalo na cca. 4400-4700 okretaja kad je bio jako vruć(dva uzastopna provlačenja do blokade od prve do četvrte, znači cca. 20 na sat do 180), pretpostavljam neki termo pleh.

No, kad sam ga spremio, išao sam vidjeti jel curi gdje šta. I otvaram haubu, na sred sredine motora stoji jebena čarapa, jebena siva čarapa ko slonovo govno, puna mačjeg pijeska. **** me pijesak da me ****, koliko god da sam kreten, toliko imam sreće da je ostala gdje je, da nije pala nekud. Ne zna se jel bi bilo gore da je pala pod remen ili na auspuh i planula.

Okrio sam naslage ulja na aktuatoru remenica bregastih, to pretpostavljam da je nastalo kad sam fulao otvor za dolijevanje ulja. To ću nekada u bližoj budućnosti rastaviti i očistiti, putem promijeniti brtvu na aktuatoru.
Nakon godinu i pol se vidi utjecaj elemenata na usisnoj grani i nosaču alternatora. Granu opet moram očetkati, a nosač oprati, premazati konverterom i pofarbati.


Evo video jedan, 0-100 na ovome je izmjereno na 8.1s. Bolje od toga ovaj auto neće vidjeti jer ne volim startove i preopterećivanje sinkronog iz 1. u 2.
Ovo je 0-150.
 

Milosh

Test
Mene ovo odmara. Kopanje, pronalaženje problema ili potencijalnih problema, proučavanje, popravljanje. Ja se tome radujem. Kad istražujem oko auta i radim na autu, tada sam opušten i sretan.
Super ako je tako.

toliko imam sreće da je ostala gdje je, da nije pala nekud. Ne zna se jel bi bilo gore da je pala pod remen ili na auspuh i planula.
Što bi rekli, više sreće nego pameti. I sam sam previše puta bio u takvim situacijama.
 

Cutac

Prèkaroš
Baj baj VTS
Danas sam ga gledao kako drugi čovjek ulazi u njega i odvozi ga. Lijep je, jako očuvan lak, dobro se čuje. Malo ga je samo ****lo kvačilo, hahaha, ali to je cijena olakšanog zamašnjaka.


Taj čovjek je limar, uvezao ga je u radionu :D
U subotu bi trebalo biti gotovo. Čišćenje komplet limarije, zaštita, plastobit na krakove šasije i što još nađu, imaju zeleno svjetlo na rast cijene.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam mislio da će oni ostrugati što ima, premazati konverterom, malo baciti voska i plastobita i to je to.
Oni su skinuli sa auta sve osim motora(auspuh, zadnji most, rezervar), sve očistili, premazali konverterom, prešpricali temeljnom i na to stavili 9 kila bitumena. I onda su riješili zadnji most. I onda dvije kile voska u sve šupljine ušpricali.

Znači komplet sve je očišćeno i zaštićeno, trebao bih biti miran sada nekoliko godina. Budem za 5 godina dao da se sve skine, pregleda, sredi ako što nikne i onda opet zaštiti.

Kiša je pa sam uslikao jednu lošu sliku.
1639221843938.png
 

Cutac

Prèkaroš
Sad ga smijem vozit po soli, ali zamazat će se, pa će nastavit biti u garaži :D
Šalim se, u srijedu ide na zamjenu zupčastog i na izmjenu kočione, pa možda odem na neko zimovanje sa njim.
 

Mirage

Active member
Sad ga smijem vozit po soli, ali zamazat će se, pa će nastavit biti u garaži :D
Šalim se, u srijedu ide na zamjenu zupčastog i na izmjenu kočione, pa možda odem na neko zimovanje sa njim.

A nigdje nisam našao koliko krzneni životinjica je to koštalo.
 

Cutac

Prèkaroš
1200.
Danas sam zagledao, ima malo overspraya. Izvana je dobro ali ima piknica po auspuhu, amortizerima i po ABS pumpi. Koliko vidim, ispušna grana je čista. Ne znam jel može biti problem ako je na auspuhu. Pod uvjetom da se ne zapali, ne znam hoće li napraviti štetu inoxu.
Nije jak overspray, vidi se da su se trudili, ali očito je proletjelo negdje. Jel, nije da je baš nabacano, ali ima kapljica.
Pod uvjetom da ne protrune ispod, zadovoljan sam 75% radi overspraya.
I ima po krajnicima i sponama dosta nabacano.
IMG_20211212_153127.jpgIMG_20211212_125944.jpgIMG_20211212_125835.jpg
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Nebih ja ovo zvao fušanjem, auto je dobilo kvalitetnu zaštitu za narednih par godina, taj posao je neuredan sam posebi, radi se iznad glave i mora otić i gdje ne treba! Za neki, na oči vrhunski rezultat, treba istrest malo više od 200€
Evo ja bih sebi odradio vako na svoja vozila, sam mogu ispravljat overspray ako mi smeta..
 

Cutac

Prèkaroš
Ni ja ne bih nazvao fušom, lijepo su se ljudi trudili i kad god mi nešto rade, ne zna se da je rađeno.
Normalno da im je otišlo, ja onim konverterom kad sam mazao je svuda bilo, po auspuhu, oprugama, plastikama, lajtunzima, sve bi zasrao. Ovo što su letile točkice se desi.
Mene jedino brine ispušna grana jer da se skine je engine out zahvat. A od 321 legure je i skupa je ko padavica. Progorit neće nikada, ali ne znam kako bi se ponašala da ima točkice bitumena po sebi.
A auspuh i ovak poliram stalno. :D

Jedino što su ajde stvarno zasrali je taj prednji senzor visine, pun je katrana.

Još je to neka Wurthova dvokomponentna zaštita na bazi bitumena koja će nadživjet sve na tom autu.
 

Mirage

Active member
Bitumen osim na senzoru (a i to je upitno) ne smeta nigdje s grane će izgoriti a ovo po auspuhu i onako samo tebe smeta pa tko se zavlači i gleda kakav ti je auspuh.
 

Cutac

Prèkaroš
Senzoru znam da ne smeta, može samo pomoći, nego volim da je sve čisto :D
A ne znam jel može prouzrokovati hot spotove na grani. Jer ovaj auspuh se jako jako jako ugrije kad se ganjam, toliko da smrdi vrući metal.
 

Ruske

Active member
neznam, al smatram da netko tko to radi ajmo rec profesionalno, mozda svaki dan, ako ne barem 10x na mjesec, bi trebao odraditi to bez kapljice...ovako mi djeluje neozibljno, kao da smo ti ili ja to posprejali uz pivu i cevape :D
 
Na vrh