Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Znači u ovlaštenom možeš uzeti OEM dijelove ili jeftiniju varijantu koju proizvodi Eurorepar, a Citroen odobrava. Diskovi i pločice su rađene isto kada i zupčasti i one su bile Eurorepar pa pretpostavljam da je i zupčasti.
Kočnice su bile relativno loše, nadam se da zupčasti nije takav.
 

Cutac

Prèkaroš
U nedjelju idem do frenda na rođendan, reko aj uzet ću VTS jer se vraćam po mraku. I tako dok sam izlazio iz dvorišta otvorim prozor da pozdravim susjeda. Krenem voziti, da dignem prozor, ništa. Klasika, dogodi se svakih par mjeseci, malo drkarenja po tipki riješi stvar. Ništa. Ništa. Ništa. Meni hladno, stajem sa strane, gasim auto, dignem prozor na daljinski.
Danas ista stvar.

E nabijem ga, rastavio sve, oprao, no nedavno sam to radio, tako da ne vjerujem da je do toga. Sad više nije sve ljepljivo (gumirani sloj je postao ljepljiv), a sutra ćemo vidjeti jel radi.
Ako opet bude radio probleme, novi je 1000 kuna...
A isto tako ga je nešto ****lo sa tipkom za retrovizore, kad bih odabrao desni, sklopio bi ih često.

1635957154751.png
1635957164479.png
1635957175703.png
 

Ruske

Active member
rekao bih da je to francuski sarm, ali onda bi vrijedao renaulta...
stvarno kad citam ovakve stvari sve vise i vise sam misli da je renault 3 koplja vise od psa grupacije, u sto sam se i uvjerio iz prve ruke...
nazalost, sta ces
 

ivek

Member
U nedjelju idem do frenda na rođendan, reko aj uzet ću VTS jer se vraćam po mraku. I tako dok sam izlazio iz dvorišta otvorim prozor da pozdravim susjeda. Krenem voziti, da dignem prozor, ništa. Klasika, dogodi se svakih par mjeseci, malo drkarenja po tipki riješi stvar. Ništa. Ništa. Ništa. Meni hladno, stajem sa strane, gasim auto, dignem prozor na daljinski.
Danas ista stvar.
Kod mene isto tako zeza i ja naručio s Aliexpressa za nekih 100 kn druge prekidače. Stavio gore, kad opet isto se dešava. Spusti dolje, ali neće gore. Očito je nešto drugo problem. Malo lupanja po vratima nekad pomogne. Moguće da zeza zaštita od priklještenja, jer povučem gore da ide, a prozor ode dolje.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam mislio naručiti, ali nisam uspio naći neke koji imaju žuto osvjetljenje. A radije dam i 1000 kuna, nego imam crvene prekidače. Ne bih to psihički podnio lol

Ali nije onaj klasični sistem kao na daljinskom, da imaš dva kruga, plus i minus, i da ih onda tipka, koja je vodič, spoji. Nego tipka gurne metalni limić na metalnu površinu i onda zatvori krug.

Moguće da zeza zaštita od priklještenja, jer povučem gore da ide, a prozor ode dolje.
Ako tako štuca, onda ili je problem u vodilicama (jel, naiđe na opterećenje pa se vrati) ili nije namještena zaštita. Proces je da spustiš do kraja, pa još stisneš tipku i držiš 10 sekundi. Zatim povučeš i držiš do vrha i kad zatvori nastaviš držati 10 sekundi.

Meni je pak drugo problem. Ja sam mislio da VTS nema anti pinch jer nikad nije radilo. I onda jednom probam tako kalibrirati i radilo je neko vrijeme, pa prestalo. Uglavnom, auto je puno lošije složen nego druga generacija C4.
Baš je svojeglav i elektronika je mušičava i kratkog pamćenja.
 

ivek

Member
Vidio sam te prekidace na ali-u, kakve su kvalitete i izrade?
Lošiji od originala. Rade, ali nekako imaju grubo prebacivanje između položaja. I što kaže Cutac svjetlo je više crveno, ali to se baš po mraku vidi. Za isprobati da vidim što je problem, nije mi žao tih 100 kn, a i auto već ima godina i km tako da kupovati original nema smisla. Jedino probati možda neke polovne u dobrom stanju za malo novaca pronaći.

Cutac ovo za namještanje zaštite se nisam sjetio. Probat ću kad tata dođe. Njemu sam prepustio C4, a sebi sam uzeo nešto novije.
 

Cutac

Prèkaroš
Jebem ja ovom autu mater, da znate.

Znači idem ga prati, to znači vožnja iz jednog dvorišta u drugo. Ok, par kilometara. Sjednem i sad ponosno idem ja spustit prozor. ****ina. Ništa. Drkam po tipki, ništa. Lupnem po vratima par puta, proradi, spustim ga, i neće gore. Stanem u dvorište, skinem oblogu vrata, prodrkam žice na konektorima, radi. Ok, rastavim konektore, prekrimpam, radi. I kad su tako vrata skinuta, vidim ja JBL me gleda, reko aj da upalim radio da vidim jel vidno vibrira. Upalim ja radio, CD unutra, Dire Straits. Zvučnik ništa, tišina. Gledam šta je sad, usmjerim sve naprijed lijevo, samo tweeter radi. Usmjerim naprijed desno, radi. Sad već vidno nanerviran, skidam oblogu sa desnih vrata, prebacujem zvučnik. Ne radi. Vidno ****im, psujem, vadim žice, skidam bužir između vrata i štoka, gledam, sve super. Malo još jebem mater.
Palim kompjuter, SEDRE, tražim šemu, plačem nad njom. Uzimam multimetar, naglavačke ležim na glavi ispod suvozačkog sjedala, psujem dok mi cure sline jer sam naopako, grcam od bijesa. Provjeram žice, božje ****e, sve ok. Spajam zvučnik, ništa. Sastavljam sve, predajem se. Palim radio, neće, Economy mode. Dajem kontakt i palim radio, zvučnik radi. Gasim radio, skidam tipke za prozore, ištekavam ih, dajem kontakt, zvučnik ne radi.
KOJI JEBENI ****C? ZAŠTO JE ZA IME BOGA TO MEĐUSOBNO POVEZANO?

Brišem pjenu oko usta i krećem prati auto.

Operem auto, navoskam, nanesem Glaco na stakla. Dignem haubu da provjerim jel vijak na grani stoji. Skidam ukrasni poklopac motora, pipam, niš se ne klima. Uzimam gedoru, da vidim jel se da dotegnuti. Da, malo dotegnem. Spremam sve, vraćam poklopac, stavljam kopče koje ga drže. Stavim pet, stavljam zadnju, ispadne mi jer su mi ruke suhe i klizave od šampona i voska. Pada negdje u ****u mile matere. Krenem šteketat na auto. Guram ga da vidim jel palo ispod, nije. Vadim rampe, navozim ga. Liježem u jezero koje je nastalo radi pranja. Skidam plastiku ispod motora, pecam kopču, vraćam sve. Onakav pothlađen bez epiderme na jagodicama uzimam rampe, nosim u radionu. Popiknem se na neku ****u materinu, rampa mi ispadne i našpranja podlakticu onim sitnim špranjama.
Ostavim sve kako je i odem se voziti.

I bome, nakon vožnje uz Dire Straits uz jako lijep jesenji zalazak Sunca i crveno nebo, sad sam ipak sretan.

Ali jebem mu mater i dalje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Gasim radio, skidam tipke za prozore, ištekavam ih, dajem kontakt, zvučnik ne radi.
KOJI JEBENI ****C? ZAŠTO JE ZA IME BOGA TO MEĐUSOBNO POVEZANO?
Znaš ono kad na Puntićima ekipa stišće kočnicu, a iza svjetli žmigavac umjesto štopa... obično masa negdje hebe to grupno ožičenje lampe.
Kod tebe nije zadnja lampa nego vrata... nisu žarulje nego zvučnik/prozori.
Mislim da ćeš na kraju morati pregledati sve žice, skinuti i prespojiti sve konektore... ili dati nekom strujiću da se zahebava
 

Cutac

Prèkaroš
Eee, to mi uopće nije palo na pamet. Idem naći gdje su uzemljenja, pa ih pregledam sad koji dan.
Ali onda cijela konzola za prozore i retrovizore ne bi trebala raditi, šta ne?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ali onda cijela konzola za prozore i retrovizore ne bi trebala raditi, šta ne?
Stvarno neznam. Kako je taj zvučnik spojen, dobiva samo zaseban + i - iz kompa? Ili ima još koju žicu?

A možda i nije povezano... možda godine rade svoje, pa su i konzola i zvučnik na izdisaju :)
PS... ima na njuški par Coupea karambola, probaj njih očerupat
 

Cutac

Prèkaroš
Stvarno neznam. Kako je taj zvučnik spojen, dobiva samo zaseban + i - iz kompa? Ili ima još koju žicu?

A možda i nije povezano... možda godine rade svoje, pa su i konzola i zvučnik na izdisaju :)
PS... ima na njuški par Coupea karambola, probaj njih očerupat
Gledao sam sheme, dijele jednu masu koja je dobra. Tj. tu masu dijele vozački prozor(motorić) i pojačalo. Da je do mase, niš ne bi radilo.
Ja vjerujem da je BSI odlučio da taj zvučnik ne radi. Jer radio i dalje šalje napon za zvučnike, samo što struja ide u pojačalo i ono dalje dirigira. Ali da, po shemi BSI, odnosno radio, može "ugasiti" pojedine zvučnike.
Iz radija struja ide za prednje zvučnike, zadnje i prednje tweetere. A kasnije to pojačalo prevodi u struju za prednje i zadnje woofere, prednje i zadnje tweetere i sub. A vidit ću kroz vrijeme i vožnju jel radi. Do sad je uvijek radio.

A palo mi je na pamet da je možda sam motorić otišao, da zato funkcionira udaranje. Taman kad udarim, tapacirung udari po motoriću.
 

toma

Active member
Jebem ja ovom autu mater, da znate.

Znači idem ga prati, to znači vožnja iz jednog dvorišta u drugo. Ok, par kilometara. Sjednem i sad ponosno idem ja spustit prozor. ****ina. Ništa. Drkam po tipki, ništa. Lupnem po vratima par puta, proradi, spustim ga, i neće gore. Stanem u dvorište, skinem oblogu vrata, prodrkam žice na konektorima, radi. Ok, rastavim konektore, prekrimpam, radi. I kad su tako vrata skinuta, vidim ja JBL me gleda, reko aj da upalim radio da vidim jel vidno vibrira. Upalim ja radio, CD unutra, Dire Straits. Zvučnik ništa, tišina. Gledam šta je sad, usmjerim sve naprijed lijevo, samo tweeter radi. Usmjerim naprijed desno, radi. Sad već vidno nanerviran, skidam oblogu sa desnih vrata, prebacujem zvučnik. Ne radi. Vidno ****im, psujem, vadim žice, skidam bužir između vrata i štoka, gledam, sve super. Malo još jebem mater.
Palim kompjuter, SEDRE, tražim šemu, plačem nad njom. Uzimam multimetar, naglavačke ležim na glavi ispod suvozačkog sjedala, psujem dok mi cure sline jer sam naopako, grcam od bijesa. Provjeram žice, božje ****e, sve ok. Spajam zvučnik, ništa. Sastavljam sve, predajem se. Palim radio, neće, Economy mode. Dajem kontakt i palim radio, zvučnik radi. Gasim radio, skidam tipke za prozore, ištekavam ih, dajem kontakt, zvučnik ne radi.
KOJI JEBENI ****C? ZAŠTO JE ZA IME BOGA TO MEĐUSOBNO POVEZANO?

Brišem pjenu oko usta i krećem prati auto.

Operem auto, navoskam, nanesem Glaco na stakla. Dignem haubu da provjerim jel vijak na grani stoji. Skidam ukrasni poklopac motora, pipam, niš se ne klima. Uzimam gedoru, da vidim jel se da dotegnuti. Da, malo dotegnem. Spremam sve, vraćam poklopac, stavljam kopče koje ga drže. Stavim pet, stavljam zadnju, ispadne mi jer su mi ruke suhe i klizave od šampona i voska. Pada negdje u ****u mile matere. Krenem šteketat na auto. Guram ga da vidim jel palo ispod, nije. Vadim rampe, navozim ga. Liježem u jezero koje je nastalo radi pranja. Skidam plastiku ispod motora, pecam kopču, vraćam sve. Onakav pothlađen bez epiderme na jagodicama uzimam rampe, nosim u radionu. Popiknem se na neku ****u materinu, rampa mi ispadne i našpranja podlakticu onim sitnim špranjama.
Ostavim sve kako je i odem se voziti.

I bome, nakon vožnje uz Dire Straits uz jako lijep jesenji zalazak Sunca i crveno nebo, sad sam ipak sretan.

Ali jebem mu mater i dalje.
umjeso da ti jebeš tebe jebu
 

Cutac

Prèkaroš
Danas sam bio pod zadnjim krajem, išao rješavati hrđu. Most je u super stanju, bilo je površinske, ostrugao, premazao u tri ruke konverterom, sve pet.

E sad, zanimljivosti počinju dalje.
Ono što sam 2018. mazao je tak-tak. Ono što je zatureno negdje izgleda super, no ono na krakovima šasije kod opruga, na mjestima gdje kamenčići mogu dohvatiti i oko auspuha (visoka temperatura) je opet počelo bubriti. Strugao sam dva sata, ali nije to to, treba skidati sve sa karoserije i tako raditi. Ono što je baš bilo loše (iako, sve je tvrdo, sve je površinska hrđa i nema je 50-100 mikrona, čim strugnem par puta, zdravo bude) sam riješio, ali nema tu vajde.
U ponedjeljak idem limaru da vidim kad i jel bi mogao sve odozada riješiti. Endoskopskom sam išao iznad tanka i sve je super, tako da ga ne treba spuštati. Ali lijepo da se digne na dizalicu, da se skine zadnji lonac, termo zaštita, plastike razne i da se sve lijepo očisti, pošprica i zaštiti, da bude mir barem 7-8 godina.

Nadam se da će ovaj moj limar to pristati raditi, ako ne, u problemu sam. I nadam se da će moći prije zime.
1636128091816.png
 

Cutac

Prèkaroš
A tek odozdo, uf :)

Šalim se, ima na 5 mjesta površinski veličine osobne iskaznice. A u mojoj glavi je trul i moram izvadit rezervni da mi ne padne putem.

Jučer je opran i navoskan pa se sjaji.
Evo snimio sam utjecaj voska. Ovo je prije pranja bilo. Sad ima 5 ili 6 slojeva, nisam siguran. To će držati do proljeća.




A evo i video ovako, baš je bilo zen tako voziti u sumrak i to slušati. Na svim zvučnicima.

 
Na vrh