Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Antifriz dobar, ulje dobro, neki kurvin sin mi je ukrao crvene Dunlop kapice sa ventila. Dabogda mu zemlja kosti izbacila
 

Cutac

Prèkaroš
Baš, sad se bojim za one središnje poklopce.
Prebio bi ga da ga nađem, mogao je bar one obične crne stavit da nisu goli ventili.
 

Cutac

Prèkaroš
Nije javni, zatvoreni privatni, ali ima porsche, par m bmwova, moj vts, neki ferđo, ali može se preskočiti unutra. Pa pretpostavljam da su klinci krali kapice. M4 jedan ih isto nema.
A dobili bi batine kakve ne bi zaboravili.

Ove su bile metalne sa gumom iznutra, baš su bile lijepe. Govna lopovska neodgojena, fuj.
 

Cutac

Prèkaroš
Ulje uredno, sve pet.
Imam jednu sliku jer nisam nosio fotoaparat kad je trebalo. Cca. 600 kilometara, auto super ide, sa punim gepekom puno tiši na autocesti.
Prljav je, možda ga danas operem, ali mi se neda. Stavljenje i njemu dijademe, ali mi ga se nije dalo istjerivati iz garaže samo radi slikanja, pa evo ovako.
Super auto za ceste na Cresu, jako lijepo pliva od zavoja do zavoja. Jedino sam htio sa Mazdom ići radi krova, ali jbg, i ovaj je bio ok :D
1628001113588.png
1628001128458.png
1628001104026.png
 

Ruske

Active member
sanjao sam da imam svoj stari c4 i zapalio ga u snu kad se sjetim problema raznih, najgori auto kojeg sam ikad imao, toliko sranja (ne mehanickih)...tocno ljudi kazu citroen i pezo su smece...renault je miljama daleko od njih...kad smo kod francuza...
 

Cutac

Prèkaroš
Posro sam se sam sebi u usta, priznajem.
Višak u ulju su bili kontaminanti koji su trebali sagoriti preko PCV sustava. Barem tako ispada, otkad sam spojio OCC na klasični način, viška ulja nema.
Izgleda da bi kanticu trebalo montirati do kartera, da nedostatak potlaka iz usisa rezultira time da kontaminanti ne dolaze do OCC-a koji je kraj akumulatora.
To je onda sljedeći korak.

No, da zaključim, trebam i sam poštivati ono što drugima govorim, ne drkaj po tvorničkom, nisi pametniji od tima inženjera :)
 

Cutac

Prèkaroš
Za sad je ok sve otkad sam vratio standardni OCC.
Rekao bih da je ulje ok, da nema potrebe mijenjati prije reda. Svakako ću ga mijenjati kroz mjesec dana radi kilometraže(8000), ali budući da sam auto vozio 5 mjeseci sa problemom(za kojeg nisam znao), a prošli vikend kad sam vratio OCC sam ga i dignuo na 230, usudim se zaključiti da je ulje ok i da motoru nije ništa bilo.

Pod uvjetom da se zaista radilo o tome, a ne o kapilarnosti.
 

Ruske

Active member
ako cemo racunat, onda sam ja sa meganom 1996 1.6 90ks isao 220, a sa doblom 1.6 multijet 215
a sa c4 nisam isao preko 221 jednom...ili jednostavno nisam vise divljak ili nije bila dovoljno velika nizbrdica

 

Cutac

Prèkaroš
Naručio ulje i filter, 370 kuna za 6 litara Motula X-Cess gen2 i Purflux filter :cool:
Na hladnom startu zarokću podizači i nekad ih čujem u vožnji, pretpostavljam da je ulje ipak nastradalo. Budem to sad koji dan, srijedu najvjerojatnije, riješio. Samo se nadam da filter opet nije zapekao, prošli put sam ga zdrobio ključem. Zavrnuo sam ga rukom, nadam se da neće biti glavobolje.

Još moram u Tokića po moly.

A danas odoh po ce štiri, bio na zamjeni lanca. Ukupno će biti oko 2500 kuna sa rukama i original dijelovima.
 
Na vrh