Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Termostat super, sve pet, ali i dalje curi, ali otkrio sam gdje. Tj. Jedino je to logicno objasnjenje.
Dakle, mokra mi je plastika ispod rezonatora usisa, ali tamo nema crijeva. Takodjer je mokar neki plasticni buzir od necega(mozda nesto za vakuum, nez), ali jedino moguce je da bude mokar jer kiler pusta pa sprica po njemu. Imam fotke ali sam na mobu pa mi se ne da uploadati. Kako da potvrdim da je kiler? Pipao sam ga i em je na jednom dijelu udaren, em jr lagano obojan, em mi se cini vlazan.



Ipak mi se dalo :D

Jos mi slini prednji poklopac ventila pa i to moram rijesit. Nadam se da meho ima mjesta unutar dva tjedna.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imaš uv boje i za rashladnu. Makar je ova Citroenova meni puštala rozi trag gdje bi curila pa se sasušila
 

Cutac

Prèkaroš
Ja vidim tragove na tom buziru i na plastici dolje, budem danas probao nekako skuziti. Budem omotao buzir u papirnati rucnik, mozda se bude vidjelo ako sprica.

Imam problemčić.
Service mi za kiler nudi dvije opcije, jedan kiler je debljine 18, drugi 28 mm, uz ovaj od 18 piše "exchange". Koji odabirem?
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam, nisam mjerio.
Oprao sam onaj bužir, vozio i ništa nema sada. Mooožda se zrak negdje oslobodio pa je razina pala, ali sumnjam. Budem ga vozio dan, dva i onda naručio dijelove.

2019. je za mene godina antifriza. Na Pandi ekspanziona, na c4 termostat, kiler kabine i hladnjak ulja, na VTS-u termostat i ovo sad šta već je :D
U zadnjih 12 mjeseci sam rashladnu mijenjao ukupno 8 puta, 9. put ako na VTS-u bude išao kiler. :D
 

Ruske

Active member
pazi da ti razni vrli majstori u nasoj bajnoj drzavi ne s:cenzura::cenzura::cenzura:u farove (stelanje, niveliranje)v dok promjene hladnjak...
 

Ruske

Active member
neznam nista, samo znam da od promjene hladnjaka zakretanje i niveliranje nije nikad vise radilo kako spada...covjekov odgovor je bio neznam, pogledat cemo (i nikad nije vise pogledao) i onda sam mu nakon par tjedana javio da se ponovno krecu farovi (blokirali su bili) i njegov odgovor je bio neznam, bitno da sad radi...ne moram govoriti da svako toliko, random, nisu se kretali, pa su se sami od sebe popravili i tako u krug. prije toga radilo perfektno stalno...
a covjek se hvali da radi citroene
 

Cutac

Prèkaroš
random, nisu se kretali, pa su se sami od sebe popravili
Meni je tako bilo kad sam na neku rupetinu naletio, samo je izbacilo grešku i blinkalo lampicu kratkih i nakon par paljenja auta proradili i rade već mjesecima, ne znam kad je to bilo, valjda se zblesirao senzor visine.

Ako je vjerovati majstoru sa srpskog foruma, zamjena bi trebala biti mačiji kašalj, 4 tiple i 2 šarafa. Ali naravno, sve se može zakomplicirati...
 

Ruske

Active member
naravno da se sve moze zakomplicirati, ne bi me cudilo da vrli majstor mi pri toj zamjeni hladnjaka skinuo ispravan senzor stelanja bixenona i ispravno aluminijsko kuciste termostata, jer odmah nakon promjene hladnjaka gledaj vraga farovi se nisu stelali i pocelo je curiti kod termostata...jesam maler u zivotu, ali ovo je prevelika slucajnost i preveliki peh da mi se dese 2 veca kvara nakon popravka treceg
 

Cutac

Prèkaroš
A ja imam moguće dobre vijesti. 100-tinjak km vožnje i razina nije pala ni milimetra, možda se stvarno bio oslobodio zračni džep pa je zato bila pala.
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da možda ipak pada razina. Spustila se za milimetar-dva u odnosu na prije 5 dana, a od tada sam napravio cirka 80 km. Sada sam gledao, stoji dva ili tri dana na 20°C.

Sutra ću u zg sa njime da vidim hoće li se promijeniti razina. Gore oko termostata je sve suho, ulje i rashladna su čisti, crijeva sam čisto preventivno gledao pred mjesec dana i dobra su, ostaje ekspanziona(novi febi bilstein čep), kiler i neka glupa brtva negdje(logično...).

Ako na Pandi procuri do nove godine, definitivno će mi biti godina antifriza.
 
Na vrh