Manđete na homokinetičkim zglobovima mogu se zamjenit

Automatic

New member
Evo kao što piše u naslovu za one kojima trgovci uvaljuju cijele poluosovine kod kojih nije moguće izvadit homo-zglob ima wurt riješenje.Znači radi se o francuskim vozilima dje je zglob vezan poput kardana i ne može se izvadit .Kad bi se poderala manđeta morala se kupit cijela poluosovina , a sam zglob bi trajao i s poderanom manđetom još godinama.Ima riješenja jer wurt je napravio univerzalne manđete koje su toliko rastezljive da ih možete sa specijjalnim alatom prevuć preko zgloba (oko 85 kunića manđeta set).Ja sam kupio i probao i pokazalo se super.:)
 

AX-ja

èudo jedno
na koji auto odredjeno mislis kad pises o tim manzetama?
jer ja do sad sam svaki rastavio pa stavio manzetu?
 

Automatic

New member
Radilo se o cliu ll 1.2 ,a trgovac mi rekao da tak imaju i neki citrači.Možda citroen nema tako pa sam zaj.... situaciju ,jer nisam radio citroene ,od francuza jedino renaulte
 

AX-ja

èudo jedno
vjerovatno mislis kao i na ax-u. jer je u komadu,
ali to nije istina,svatko tko je zbog manzete kupio poluosovinu je dobro namagarcen..
skine se poluosovina,rastavi se sa strane mjenjaca "zglob" i zatim se navuce vanjska manzeta,te se ponovo sklopi nutarnja i nazad na auto.
jedino se komplet osovina mjenja kad ode zglob,eto da znas.

a sad ima dosta tih univerzalnih koje se navlace preko zgloba,za koje moras imat alat,nista specijalno.
 

Automatic

New member
Ma da ako možeš skinut unutarnji ali imaju oni što su poput kardana (nemaju kuglice i osigurač), na njima se neda izvadit niti jedan(ni vanjski ni unutarnji) jer je stisnut na prešu i onda nude cijele poluosovine za oko 450 kuna (kao da je zato sv jeftinije pošto se ne mjenja manđeta)

Ma da ako možeš skinut unutarnji ali imaju oni što su poput kardana (nemaju kuglice i osigurač), na njima se neda izvadit niti jedan(ni vanjski ni unutarnji) jer je stisnut na prešu i onda nude cijele poluosovine za oko 450 kuna (kao da je zato sv jeftinije pošto se ne mjenja manđeta)
Koliko se sjećam da na desnoj poluosovini je na sredini je uteg za balans koji je veliki i ne da se skinut pa nije moguće provuć manđetu sa unutarnje strane.Mislim da je to bilo tak jer sam izvadio poluosovinu i da se skinut onaj trokraki dio sa valjčičima na nutarnjem dijelu osovine ali je smetao taj uteg koji je uprešan.
 

AX-ja

èudo jedno
Ma da ako možeš skinut unutarnji ali imaju oni što su poput kardana (nemaju kuglice i osigurač), na njima se neda izvadit niti jedan(ni vanjski ni unutarnji) jer je stisnut na prešu i onda nude cijele poluosovine za oko 450 kuna (kao da je zato sv jeftinije pošto se ne mjenja manđeta)

a koji to auto?? na kojem to ima?
jer ako mi spominjes clio kao sto vec jesi na njemu se moze i ako mislis ax i na njemu se moze.
a koji to ima auto satisnut na presu to ne kuzim??

a onaj balans se skida to nek te ne buni.
 

deda

New member
Odlaze,ali blesavi Francuzi su ih napravili da odu nakon 35 godina ili 350 000km,baš su bezobrazni.Sve kaj kasnije metneš raspada se na pogled.
 

Automatic

New member
a koji to auto?? na kojem to ima?
jer ako mi spominjes clio kao sto vec jesi na njemu se moze i ako mislis ax i na njemu se moze.
a koji to ima auto satisnut na presu to ne kuzim??

a onaj balans se skida to nek te ne buni.
Gle čoveku otišla desna manđeta ,homokinetički zglob se neda odvojiti od osovine.(vanjski),skinul poluosovinu da maknem križ i nutarnju manđetu da mogu pruvuć iznutra i kad tamo onaj uteg uvulkaniziran na osovinu,idem pitat kod tokića i tam mi vele da za taj model se ne prodaje manđeta već samo vanjski zglob sa osovinom u kompletu.Kužim na kaj misliš ,već 20 godina radim mehaniku ali na tom modelu je tak,znaći clio ll 1.2 2001 godina.Na lijevom je najvjerojatnije moguće ali na desnoj nikako zbog utega koji je u kompletu gumeni samo iva vanjski plašt od željeza,zato sam i išao kupit manđetu i da mogu provuć,frend mi kaže da njegova stara linija clia isto tak.Možda na cirrtoenima nije tak jel sam radio citroenov kombi i na njemu je sve ok ali ovaj ima tak ako si uspel rastavit kardanski zglob daj to malo pojasni a da ga nisi oštetiloko bolcna.
 

deda

New member
Na citračima se dešava da se zaglavi osigurač zgloba i nema šanse da ga skineš,možeš ga samo razbitii,a sve zbog pišljive manđete od nekoliko kuna i onda moraš sve kupiti novo,dakle ova stvar je izvrsna.
 

AX-ja

èudo jedno
je bravo u pravu si sad sam se sjetio kod clia ima 2 modela di se zglob vadi i di je kao u ax-a.
tocno a to sam prijatelju radio pa smo gledali,sjetih se sad.

evo ovo je od ax-a poluosovina i ona se najnormalnije rastavi
ako si na tu mislio sto te zanima?

 

Automatic

New member
Ma oće to .Ali ovaj auto nije imal klasićni zglob sa vijencem i kuglicama već kardan ali bez onih osiguraća sa bolcne križa tam je bil stisnut prešom tak da je bilo nemoguće izbit križ a da ne sj...zglob,jednostavno nerazdvojiv spoj ne daju se izvadit ćahure koje imaju valjćiće pa sa križom čine ležaj.
 

AX-ja

èudo jedno
Na citračima se dešava da se zaglavi osigurač zgloba i nema šanse da ga skineš,možeš ga samo razbitii,a sve zbog pišljive manđete od nekoliko kuna i onda moraš sve kupiti novo,dakle ova stvar je izvrsna.
je jednom mi je puknuo komad zgloba koliko sam bio lud i tvrdoglav i nisam ga skinuo nego sve raskopao.
a komad kad pukne ko metak odleti
 

Automatic

New member
je bravo u pravu si sad sam se sjetio kod clia ima 2 modela di se zglob vadi i di je kao u ax-a.
tocno a to sam prijatelju radio pa smo gledali,sjetih se sad.

evo ovo je od ax-a poluosovina i ona se najnormalnije rastavi
ako si na tu mislio sto te zanima?

http://i.imgur.com/U1Wc9jg.jpg
Sad probaj zamislit na sredini poluosovine uteg većeg obojma od zgloba i da je zaljepljen na osovinu ,slično ko one remenice na radilicamagdje je u sredini guma.

Ajde hvala bogu da smo se napokn skužili i drago mi je da citro nema takav problem jer kad sam kupovao onda mi rekao prodavać da je to za francuska vozila i spomenuo citroen pa sam mislio da i on imatakve zglobove na nekim modelima.Barem sad oni koji se ne kuže u mehaniku sad znaju da i za takve stvari ima riješenja.
 

tihach

Member
Mjenjao sam manđetu nekad na BXu,i na Xantiji,bez ovakvih problema.
P.S.
Obavezno sam stavio originalnu Citroenovu,onako,iz inata.:D
 

AX-ja

èudo jedno
Sad probaj zamislit na sredini poluosovine uteg većeg obojma od zgloba i da je zaljepljen na osovinu ,slično ko one remenice na radilicamagdje je u sredini guma.
da da kuzim te,znam na sta mislis.
samo kod ax- (kad ga ima jer ih masa nema) onda nije tako zabetoniran,vulkaniziran nego se da spresat,ako kasnije bude labav s 2 selne ga ucvrstis.
kao kod skode npr. pa imas 2 vide i odvrnes uteg (iako uvijek zapekne da je to za poludit)
 

Automatic

New member
da da kuzim te,znam na sta mislis.
samo kod ax- (kad ga ima jer ih masa nema) onda nije tako zabetoniran,vulkaniziran nego se da spresat,ako kasnije bude labav s 2 selne ga ucvrstis.
kao kod skode npr. pa imas 2 vide i odvrnes uteg (iako uvijek zapekne da je to za poludit)
Ma da većina auta ima da se da skinut,nisam radio francuze osim reno jer mi frend imao renola ,a muka mi bila kad bi mi došel u radionu jer nisam imao neke volje čeprkat po tim autima od nekad jer su uvijek govorili da su francuzi komplicirani ,ali sad kad vidim nisu komplicirani ćak su mi neke stvari puno jednostavnije nego kod ostalih.To su bila samo nekadašnja naklapanja radi hidraulike.Spika je bila --- je kompliciran ,al je najudobnij-----i stvarno je.Vozil sam uvijek visoke klase auta iznad 3000 ccm ali kad sam sel u c5 nakon 10 metri rekel sam da ga uzimam.Sad si moram kupit još jedan maji citrać,a htel bi baš s hidroovjesom .

Ovo me podsjeća na još nekaj,kad se treba fejst rastegnut,samo je stvar u dobrog alata.
E deda kad bi se takve manđete radile propale bi firme maziva i manđeti.A normalno da bez alata nema zanata,.:grin:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Meni je na c3 kad je pukel feder razderal mandjetu, i nije isel kineticki vec smo morali cijelu poluosovinu skinut pa na pank, i uz malo jace sile smo razdvojili kineticki da nismo nista ostetili, zeger je malo jace zapeko, samo nova mandjeta je toliko tvrda da ju ni jedna selna nije mogla drzat, na debljoj strani tak da sam stavil dvije od vesmasine tak da sam provukel jednu kroz drugu da sm dobil na duzini, stegnul ih sa sarafcigerom a na kraju i sa m8 gedoricom i drzi super vec par mjeseci
 
Na vrh