Trebao bi biti na usisnoj cijevi zraka prije filtera zrakaEvo ovo je dizel, ali svugdi je na istu bazu
gledao sam ovaj video nije isto dizel i benzin, raspored je drugacijiEvo ovo je dizel, ali svugdi je na istu bazu
Da, ali nemogu ga locirati tamoTrebao bi biti na usisnoj cijevi zraka prije filtera zraka
Logicno bi bilo da je tu negde ali kod citroena izleda nema mnogo logike
Možda ovo pomogne, kako god bilo mora biti na usisnom djelu, pokušaj pratiti tok zraka prema glavi motora prije klapne (leptira) zraka
Pa valjda trebalo bi da ima...Neznam dali ima mogucnost da nema, a MAP senzor mislim da ima i znam gde je...Jesi li siguran da taj motor ima MAF senzor? Moguće je da ima MAP senzor, a on bi se trebao nalaziti iza leptira gasa, a prije usisnih ventila.
Definitivno ima motora bez Maf senzora, pogotovo ako imaju turboPa valjda trebalo bi da ima...Neznam dali ima mogucnost da nema, a MAP senzor mislim da ima i znam gde je...
Da, ali ovaj motor nema turbo. Ali mozda si u pravu, mozda nema MAF senzorDefinitivno ima motora bez Maf senzora, pogotovo ako imaju turbo
Pomoglo bi da staviš sliku svog motora…
Dali se preporucuje cistenje MAP senzora? Auto malo secka u voznnji, i ima malo nemiran rad u leru..menjao sam svecice i sad mislim da ocistim MAP. Inace vozim na plin.
Mrki5, dali imas iskustvo oko cistenja map i klapnu gasa? Raspitao sam se, i svako mi razlicno kaze oko cistenja... Neki kazu da nemora da se skida klapna, na licu mesta da se ocisti i to ta auto radi i preko papucice gasa da se pomera leptir i da se unutra sprica sprej dok je motor upaljen!? Meni to nekako nije ok. Drugi kazu da se mora izvaditi klapna pa da se ocisti. A ima i takvih koji su mi rekli da ne pipam nista, jer moze lako da se nesto pokvari a klapna nije jeftina.... Isto je i sa MAP senzorom, rekli su mi da je opasno da ga ocistim... Neznam sta da radim, pa pitao bih te dali imas iskustvo pa spodelis samnom. Ili neko ko ima iskustva sa ciscenjem map i klapnu gasa da mi pomogne.Možeš da ga očistiš kao i klapnu .
Nek si špricaju sprej u guzicu dok motor radi. Kako netko može biti majstor sa tako malo znanja i intelekta?da se unutra sprica sprej dok je motor upaljen
Izvadi ga i lijepo operi kontakt sprejem.Isto je i sa MAP senzorom, rekli su mi da je opasno da ga ocistim
Pa zato i sam radim ono sto mogu, posto ima mnogo dobrih majstoraNek si špricaju sprej u guzicu dok motor radi. Kako netko može biti majstor sa tako malo znanja i intelekta?
Dođeš do klapne, prstom ju otvoriš (osim ako ne ide, onda je pužni prijenos, ali Citro to tako nema riješeno) i peri.
Izvadi ga i lijepo operi kontakt sprejem.
**** te ****c, kakvi su to majstori??? Gdje ih nalazite, u prihvatilištu za idiote?