Made in China Xm & Xantia

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Luda priča, ovo mi najbolje

...needed to get a permit from provincial authorities to make a certain car. Fengshen-Citroen got a permit for the XM but for some unknown reasons didn’t manage to get a permit for the Xantia. No worry: Fengshen-Citroen just called both cars XM, and the authorities were cool with that.
-dobili su dozvolu samo za izradu XMa ali ne i Xantie, pa su jednostavno Xantiu preimenovali u XMa. I proizvodili velikog i malog XMača :cool:
 

Automatic

Well-known member
-dobili su dozvolu samo za izradu XMa ali ne i Xantie, pa su jednostavno Xantiu preimenovali u XMa. I proizvodili velikog i malog XMača
Zsa razliku od ostalih :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a ljudi se snašli,a bitna je proizvodnja i prodaja
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ti što su se snalazili su ostali bez glave na kraju. Na kraju su francuzi ipak morali poštenijim putem do kupaca
 

Automatic

Well-known member
Ma da hoče proizvesti starije modele poput spačeka ili ds ,cx sigurno bi kupio jednog bez obzira što je kinez.Nažalost nema nekog poštenog puta u ovo nepošteno doba.Mislim da se sve vrti ko će koga u celofanu i bitno da se proda.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A vidiš kako Toyota za 30tu godišnjicu Lanc Cruisera pokreće limitiranu proizvodnju modela iz 80ih. Nači može se.
 

Automatic

Well-known member
Ma ljudi bi kupovali spačeke ko velike samo da su naravno jeftini kak je i vlasnik naredil kad ih je proizvodil;;;;hoču da si svaki student može priuštiti takav auto i svaki dio da se može kupiti na svakoj benzinskoj postaji,,,,kina bi to možda i mogla ali raznorazna bagra ne dopušta.Nova frontera u kini je došla 6000 eura a u europi 26000 eura,onda su zmislili da nije sigurna pri sudaru.Pa nisu ju iz papira napravili,
 
Na vrh