Made in China Xm & Xantia

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Luda priča, ovo mi najbolje

...needed to get a permit from provincial authorities to make a certain car. Fengshen-Citroen got a permit for the XM but for some unknown reasons didn’t manage to get a permit for the Xantia. No worry: Fengshen-Citroen just called both cars XM, and the authorities were cool with that.
-dobili su dozvolu samo za izradu XMa ali ne i Xantie, pa su jednostavno Xantiu preimenovali u XMa. I proizvodili velikog i malog XMača :cool:
 

Automatic

New member
-dobili su dozvolu samo za izradu XMa ali ne i Xantie, pa su jednostavno Xantiu preimenovali u XMa. I proizvodili velikog i malog XMača
Zsa razliku od ostalih :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a ljudi se snašli,a bitna je proizvodnja i prodaja
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ti što su se snalazili su ostali bez glave na kraju. Na kraju su francuzi ipak morali poštenijim putem do kupaca
 

Automatic

New member
Ma da hoče proizvesti starije modele poput spačeka ili ds ,cx sigurno bi kupio jednog bez obzira što je kinez.Nažalost nema nekog poštenog puta u ovo nepošteno doba.Mislim da se sve vrti ko će koga u celofanu i bitno da se proda.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A vidiš kako Toyota za 30tu godišnjicu Lanc Cruisera pokreće limitiranu proizvodnju modela iz 80ih. Nači može se.
 

Automatic

New member
Ma ljudi bi kupovali spačeke ko velike samo da su naravno jeftini kak je i vlasnik naredil kad ih je proizvodil;;;;hoču da si svaki student može priuštiti takav auto i svaki dio da se može kupiti na svakoj benzinskoj postaji,,,,kina bi to možda i mogla ali raznorazna bagra ne dopušta.Nova frontera u kini je došla 6000 eura a u europi 26000 eura,onda su zmislili da nije sigurna pri sudaru.Pa nisu ju iz papira napravili,
 
Na vrh