Lupkanje kod okretanja (cimanja) volana

La Marche

Iskreni optimist
Svakih 5 godina kupim novi auto, a ovaj je star godinu dana.
A što da radim drugo - ništa mi ne lupka, pa čitam forum.
Ma, šalim se. Gledam i ja i slušam, često idem na dulje puteve pa mi je važno da mi auto bude pouzdan.
Samo ne bih odmah drvlje i kamenje na Citroen. Jeftin, lijep i mekan auto, takvom ću lakše oprostiti poneki kvar, nego skupom, ružnom i tvrdom.
 

FoxHunter

New member
A da si kupio Toyotu, kao moj susjed, čijom kvalitetom, kao i ti, nije zadovoljan, pa da ti čak nitko ne kaže da je auto lijep?
Nisu najljepše, ali u mojoj obitelji su tri (Yaris, Corola i Verso) i ni jedna nije išla na vanredne servise ili je bilo prigovora na nešto. :surprised: Toči-vozi-redovni servis-eventualno izmjena žaruljica :mad: Mrzim nove aute koji zbog toga moraju u servis.
A ja naravno birao srcem, a ne po pameti (nije da reklamiram alfu) i uzeo C4. :thinking:, a baš mi danas stigao poziv iz Toyote da dođem na probnu vožnju novog Aurisa. Nažalost zakasnili su ovaj put.
Imam autić koji je lijep za vidjeti, za sada je sve u redu, a za dalje kucam o drvo kad čitam postove na forumu (i ne vjerujem čega sve ima). :hm:
 

ZVAJ

Skoro zreo
Jedno od već uvriježenih je kad nekaj ne valja, da je to "karakteristika proizvoda". . Uglavnom dobro zboriš oko letve, jer sam baš tu priču čuo već sa tri strane nakon mjenjanja letve. Al nekako bi htio tu svoju letvu na koju imam pravo . To je kao državna subvencija . Govno je, al hoću ako imam pravo na to
Malo je stara tema ali se može komentirati uvijek. Ja sam dobio novu letvu. Kutija neotvorena (tako smo mislili i ja i majstor). Èovjek je sve lijepo zamijenio, ali se namučio sa podešavanjem optike. Silne digitalne točkice su stalno bježale amo tamo i stalno je morao resetirati cijelu tehnologiju. Sad više ne lupka sa desne strane ali letva pucketa kad motam upravljač kod parkiranja. Dobio sam novu ali sad pucketa:thinking: Sad opet škripi i nosač motora na neravninama. Razmišljam o tehničkom nauku mog pok. djeda koji je znao reći "Tko podmazuje taj se i vozi" ;) ALI ono što sam htio reći je slijedeće: pitao sam što će biti sam starom letvom ??? Dolazi predstavnik Citroena odnosi je ako nije oštećena da se vidi pa će ići na ponovnu ugradnju:shock: Možda sam i ja dobio nečiju ???
 

ZVAJ

Skoro zreo
Koliko si siguran da je do letve?
Zato što to čujem kad je upravljač zakrenut za cca 1 okretaj pa kod polaganog kretanja ispravljam točkove. Tu zna zaškripati nešto (kao da je nešto preopterećeno pa "pucketa").
Usput jučer sam sa podignutom prednjom haubom malo ljuljao auto. Sa desne strane gledajući iz auta nešto baš škripi odozdo. Pa sad kad već idem na zamjenu diht guma na zadnjim vratima kabine nek podmažu to što škripi ili neka mijenjanju. I nosač motora škripucka. I njega neka podmažu samo neka pokažu kako se to radi pa ću ja s kanticom :p

Ma nije bilo interesa da se svi sa C4 nađemo u Osijeku pred servisom pa da podijelimo iskustva.....
 

Automatic

Well-known member
Pozdrav !Pogledaj uporne štangice na balans štangi koje su vezane na amortizer.Kad mičeš volan mičeš i ovjes ako imaju lufta hoče se čut.Iso i kad ideš sa rezola.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Pozdrav !Pogledaj uporne štangice na balans štangi
Ionako moram na zamjenu diht guma zadnjih vrata. Sad ću ja tamo auto zaljuljati a majstor neka sluša. Onda ćemo se zamijeniti. Nosač motora je siguran da škripi. Ostalo tražimo. :mad:
 

AX-ja

èudo jedno
Pozdrav !Pogledaj uporne štangice na balans štangi koje su vezane na amortizer.Kad mičeš volan mičeš i ovjes ako imaju lufta hoče se čut.Iso i kad ideš sa rezola.
one se nece cuti kad auto stoji na podu nego kad ga digne na dizalicu kad se kotaci opuste.
njih cujes po malim rupama i slicno.
tako da one nece bit sigurno.
jer njemu skripi,a one ne skripe.
 

Automatic

Well-known member
one se nece cuti kad auto stoji na podu nego kad ga digne na dizalicu kad se kotaci opuste.
njih cujes po malim rupama i slicno.
tako da one nece bit sigurno.
jer njemu skripi,a one ne skripe.
Tek kad auto digne se neće ćuti jer se ovijes obijesi.Na njima se najbolje vidi kad je auto na grabi.,kao i seleni i kugle.Na dvostupnoj dizalici jedino vidiš krajnike i spone,a sve ostalo moraš navijat.Dizalica tkzv. škare je za takve stvari najbolja.,neke čak imaju klizne elemente.Sad kad bu išlo hladnije vrijeme sve više bu škripanja.
 

AX-ja

èudo jedno
Tek kad auto digne se neće ćuti jer se ovijes obijesi.Na njima se najbolje vidi kad je auto na grabi.,kao i seleni i kugle.Na dvostupnoj dizalici jedino vidiš krajnike i spone,a sve ostalo moraš navijat.Dizalica tkzv. škare je za takve stvari najbolja.,neke čak imaju klizne elemente.Sad kad bu išlo hladnije vrijeme sve više bu škripanja.
ne,ne.
grijesis. jesi kad gledao?
eto bas na c4 je balans stanga izvrsna jer je lijepo savijena.

kod citroena ces uporne vidjeti bas kad su kotaci objeseni,samo primis za balans stangu i upres gore-dole.
kad su kotaci na podu nista od toga,mozes ljuljat do sutra.
 

Automatic

Well-known member
ne,ne.
grijesis. jesi kad gledao?
eto bas na c4 je balans stanga izvrsna jer je lijepo savijena.

kod citroena ces uporne vidjeti bas kad su kotaci objeseni,samo primis za balans stangu i upres gore-dole.
kad su kotaci na podu nista od toga,mozes ljuljat do sutra.
Nedavno sam mjenjal na C3 i dok nisam podignul tarzionku nije bilo lufta.Neznam za ostale citrače ali na ostalim autima ista stvar.Inače ja se provozam lagano po neravnom terenu i čujem klokotanje .Eto ne mogu tvrdit da nije tak kak kažeš na ostalim modelima.Ak je znam nekaj više.
 

AX-ja

èudo jedno
Nedavno sam mjenjal na C3 i dok nisam podignul tarzionku nije bilo lufta.Neznam za ostale citrače ali na ostalim autima ista stvar.Inače ja se provozam lagano po neravnom terenu i čujem klokotanje .Eto ne mogu tvrdit da nije tak kak kažeš na ostalim modelima.Ak je znam nekaj više.
normalno,najbolje se manifestira pri takvoj voznji,pri grbavom.
to je tako najbolje i ispitat.
ali normalno cisto da budes siguran.moras i probati ovako.

ali oni svi (na PSA mislim ) imaju slabe dosta te stangice,kad je vozilo na podu napete su i ne mozes dobro ocjenit jel ima luft (treba ti veca sila da dignes balans stangu,nepotrebna patnja)

a kad se kotaci objese (oba),stanga je rasterecena i na ruku osjetis luft
probaj kad budes radio pa ces vidjet da je lakse.
 
Na vrh