Letva volana

Kizokc

Active member
ali očigledno da je prethodna bila ok
Nije bila ok iscurilo ulje i nije se mogao uopće okretati volan, sad je sve kaj se toga tiče ok osim tih zvukova koje ću riješiti dok zamjenim kape amortizera i ležaj amortizera a usput i same amortizere jer su bili loši još dok sam kupovao auto prije 2 i pol godine.

onda bude sve tip-top i AMEN!
 

Kizokc

Active member
Kao što svi već znaju zamijenio sam letvu volana, ali kada sam isprobao sjesti za volan drugog C4 lakše se okreće volan nego na mojem autu, jel možda do ulja za servo? ili ?

Nije mi jasno da 11 god stara letva bolje okreće i lakše volan nego moja stara mjesec dana....
 

tomica0308

Well-known member
možda glupo pitanje, a jel ti radi električni dio servo pumpe? znači das kontakt malo scimas volan ljevo desno i mora ti se ukljucit elektricni servo bez da palis auto, tako je bar meni.
 

Kizokc

Active member
električni dio servo pumpe?
Možda bude moje glupo pitanje. kak da znam jel uopće imam električni dio servo pumpe?

I probal sam dok dam kontakt nejde nikam volan nemreš ga skoro ni pomaknuti. tek dok upalim auto onda ide...
 
Posljednje uređivanje:

gospodinMO

New member
Jesi li rijesio problem ?
Jutros mi se javio slican. Danas cu vjerovatno posle posla otici do majstora.Naime kad skrenem lijevo pri kretanju automobila mi se cuje neko lupanje dolje kod papucica,isto mi se desava i kad skrenem desno ,a sve pri manjoj brzini to cujem. Sta moze biti ljudi ?:) Citao sam sve ovo gore :)
 

Kizokc

Active member
Nakon ugradnje nove letve volana sve je bilo ok, ali nakon nekog vremena idem ja provjeriti mjericu ulja od serva, imam kaj vidjeti mjerica suha, ni na minimumu, osjetio sam da kod punog motanja kao da gubi snagu (na parkiralištu itd..) pa reko idem provjeriti , dobro da jesam. I nadolijem ja ulje na MAX i sve ok, nakon izglednog vremena tipa 2-3 mjeseca idem ja opet provjeriti jer opet počelo dok do kraja smotam nekak teško ići, kao da se muči, i opet mjerica suha. Neznam ići ću ovima koji su mi ugrađivali letvu prvo da nisu oni i nešt zeznuli kod ugradnje , a ako nisu hvala Bogu letva je pod garancijom
 

visaluteju

Well-known member
Meni je curilo na crijevu od servo pumpe pa sam to rijesio dodavanjem još jedne šelne. Možeš i ti provjeriti gdje pušta ali moraš ili dići auto ili skinuti točak i plastiku oko točka da bi vidio...ali pošto je pod garancijom možda najbolje da odeš kod njih
 

Milosh

Test
Ima li tragova ulja ispod auta?

Zeninom bivsem C4 (2008, 1.6 HDI) se desavalo nešto čudno sa servo uljem. Stajao je preko jedne zime u garazi (oko 2 mjeseca) bez paljenja. Nakon toga, volan jako težak, ispod prednjeg desnog kraja auta fleka od ulja. Odvrnem čep, ulje se uopste ne vidi. Uzmemo servo ulje i naspemo, nakon par trenutaka i pomjeranja volana lijevo-desno, servo proradi kako i treba. Ostavim ga na parkingu i ispod servo pumpe stavim karton da lakše primjetim eventualno novo curenje. U sledecih 7 dana, konstantno je pomalo curilo i dosipao sam još dva ili tri puta po malo ulja. Pošto nije bilo ni vremena ni slobodnih majstora, odvezao ga kod poznanika na dizalicu i odozdo smo vidjeli da ulje curi iz same servo pumpe. Pumpa se naizgled sastoji iz dva velika dijela, jedan je četvrtasti aluminijumski blok a drugi je crni okrugli dio koji nasjeda na taj blok. Ulje je curilo tacno na spoju ta dva dijela. Što je najcudnije, nakon nekih 7 dana samo je prestalo curiti i već 3 godine nakon toga ne curi.

Par majstora mi je reklo nešto u smislu: "Ma znaju se takve stvari dešavati kad auto stoji, kad se ne vozi". Ok, vjerujem da je moguće, ali svejedno bih volio čuti naučno obrazloženje kako do toga dođe i kako i zašto samo prestane. Ako neko zna, molim da napiše.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Kizokc

Active member
Evo najbolje da stavim sliku tu se vidi di curi ulje tako je na obje strane:



I nema nikakve lokve ispod auta
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh