Lampice instrument table

Sanitetlija

New member
Poštovani članovi foruma

Pretražio sam forum, ali nisam našao odgovor na moje pitanje.

Najme uzeo sam jednu xantiu pa me sada zanimaju što znače pojedine lampice na instrument ploči?

naravno da znam što znače klasične lampice (npr. ulja, akomulatora, svjetala ..... itd.) ali ima nekih lampica koje su mi nepoznate.

Prvenstveno me zanima radi prevencije da znam što se dešava ako se koja od lampica upali.

eto molio bi nekoga tko zna da mi ovim putem objasni.

P.S. nažalost nemogu naci nigdej sliku instrument ploče kako bi ukazao na nepoznate lampice. ukoliko bude potrebno slikat cu pa staviti ovdje

s poštovanjem
 

Lakii

Well-known member


Gornji red, s lijeva:
1. ne koristi se (ali zamisljeno je kao upozorenje da je katalizator jako vruca stvar)
2. ABS
3. alternator, punjenje i potrosnja struje
4. razina ulja u motoru

donji red s lijeva

1. Check engine - greska u radu motora
2. usklicnik - slab pritisak u hidraulickom sustavu ili niska razina ulja za hidrauliku
3. STOP - pali se kada i bilo koja druga crvena lampa na instrument tabli, znaci - STANI!, nesto ne valja!
4. nizak pritisak ulja u motoru

Ostaje jos jedino lampica potrosenosti diskova, koja se ne vidi na slici.
A s druge strane table je samo lampica od rucne kocnice i od grijaca, ako je dizel motor...
 

Sanitetlija

New member
hvala na odgovoru.

sada me zanima samo još jedna lampica.
slikao sam ju, ona se nekada upali a nekada ugasi, a nekada samo lagano tinja.
znam da je loša slika ali jednostavno ne ide bolje

evo :
 

Sanitetlija

New member
prije 10 dana novi stavljen.

neko mi je bio rekao (ali nije bilo 100% siguran) da je to senzor u filteru goriva koji ukazuje na vodu u dizelu. ne razumijem se u to pa nemogu tvrditi dali je točno ili ne.
od kada sam filter promijenio i stavio novi (u ovlaštenom servisu) to se nekada upali a nekada ugasi i uopće ne znam zašto. svijetli jedno 10 min pa sat vremena ne pa se opet upali na pola min pa dva dana ne svjetli pa opet.... i tako stalno.

zanima me da li se moram na to obazirati?

auto normalno radi i nema problema u radu.

pozz
 

fullcool

New member
prije 10 dana novi stavljen.

neko mi je bio rekao (ali nije bilo 100% siguran) da je to senzor u filteru goriva koji ukazuje na vodu u dizelu. ne razumijem se u to pa nemogu tvrditi dali je točno ili ne.
od kada sam filter promijenio i stavio novi (u ovlaštenom servisu) to se nekada upali a nekada ugasi i uopće ne znam zašto. svijetli jedno 10 min pa sat vremena ne pa se opet upali na pola min pa dva dana ne svjetli pa opet.... i tako stalno.

zanima me da li se moram na to obazirati?

auto normalno radi i nema problema u radu.

pozz
možda su ti zamijenili filter a da nisu očistili kućište. trebao bi izvaditi filter i ispuhati kopresorom kućište, još bolje bi bilo skinuti cijelo kućište pa ga dobro očistiti ali to je malo rizično jer plastika lako puca. ako ima vode sad nije problem ali kad počne smrzavati mogao bi biti.
 

jura

New member
Bojim se da nema pomoći, naime, taj senzor kad jednom vrisne samo radi *****arije. Ja sam to riješio tako da sam ga jednostavno isključio i lampica se ugasila. Ionako svakim mjenjanjem filtera ispustiš i vodu iz kučišta. nego, ima li koja slika cijele xantije, vidim da ima 308 tkm?
 

Matija

New member
Ja također mislim da je senzor, zato sam i pitao kad je mijenjan filter. Kolega je promijenio filter, očistio kućište i svejedno mu se tu i tamo upali lampica. :meh:
 

Sanitetlija

New member
ima li koja slika cijele xantije, vidim da ima 308 tkm?
stavit cu sliku kada stignem slikati.
iznutra je auto kao nov izvna haubu treba srediti jer je izudarana od kamenčića ostalo treba samo ispolirati i to je to . motor je osvježen i nema problema s njim.
ostalo treba samo ispolirati i to je to
 

darkoooo

Limunofil :-)
2. usklicnik - slab pritisak u hidraulickom sustavu ili niska razina ulja za hidrauliku
3. STOP - pali se kada i bilo koja druga crvena lampa na instrument tabli, znaci - STANI!, nesto ne valja!
Evo... to je današnja kombinacija pri kretanju na put sa Xan...

Interesantno je što se upale samo kada ubrzavam, a kada auto postigne brzinu (bez daljnje akceleracije), onda se polako uz treperenje gase i... ugase. Upale se i kada je auto na kosini (dok čekam zeleno na semaforu...

Nizak nivo LHM-a?

Evo, pogledao sam i LHM-a "preko glave".

Imate li kakvu ideju? Savjet? Kudnju? :)
 

zoran37

New member
Evo... to je današnja kombinacija pri kretanju na put sa Xan...

Interesantno je što se upale samo kada ubrzavam, a kada auto postigne brzinu (bez daljnje akceleracije), onda se polako uz treperenje gase i... ugase. Upale se i kada je auto na kosini (dok čekam zeleno na semaforu...

Nizak nivo LHM-a?

Evo, pogledao sam i LHM-a "preko glave".

Imate li kakvu ideju? Savjet? Kudnju? :)
Digao si ju u najviši položaj? Kak si gledao ulje? Po svemu napisanom nema dosta ulja.
 

darkoooo

Limunofil :-)
Digao si ju u najviši položaj? Kak si gledao ulje? Po svemu napisanom nema dosta ulja.
Pa auto je uredno sparkan, netom ugašen, nivo plovka skroz gore...
... jedino ako se zablokirao, a ja ga nisam "tuknuo" kako Lakii sugerira.
Sutra ću ga čekičem tuknuti :D ako treba.

Digni auto na najvisi polozaj. I probaj "tuknuti" malo po nivokazu. I onda gledaj dali ima dovoljno...
... vućem iskustvo iz CX-a pa očekujem da je položaj plovka i na Xantiji u identičnom svojstvu... Izgleda to nije tako... Provjerit ću čim prije, danas nisam stigao.
 

darkoooo

Limunofil :-)
Stvarno?
Pa ne bi li trebala pri višim okretajima motora nabijati viši tlak?
Lampice su mi se palile kada bih ubrzavao, kao i na usponu (neovisno o turaži), a gasile su se na nizbrdici (neovisno o turaži)...

Vidjet ću sutra po danu... trknut ću plovak... možda se stvarno zablokirao...
A možda mi je zviznula neka npr. antisink ili hydraktiv kugla pa je u tom štos (nedostatak ulja)...

Kad skužim, javim!
 

Lakii

Well-known member
Moze ti biti stvarno svasta, od banalnih stvari od malo ozbiljnijih.

Kako se ponasa huidraulika? Ovijes, dali se brzo dize i spusta? Kada prvi put upalis auto, koliko treba da se STOP ugasi? Dali servo radi ravnomjerno i mekano?


Mozda samo fali malo ulja!
Mislim, moze ti otici i pumpa, ili spojna cijev pumpe i rezervara (ili samo slabi spoj)

Moze ti biti zaglavljen plovak ili kakav kratki spoj na lampici za razinu na plovku.
A moze ti biti i senzor pritiska na prioritetnom ventilu, da je otisao ili da ima slab kontakt/kratki spoj.
A mozda i instrument tabla...

Smo jos stogod zaboravili?
 

zoran37

New member
Pa auto je uredno sparkan, netom ugašen, nivo plovka skroz gore...
... jedino ako se zablokirao, a ja ga nisam "tuknuo" kako Lakii sugerira.
Sutra ću ga čekičem tuknuti :D ako treba.



... vućem iskustvo iz CX-a pa očekujem da je položaj plovka i na Xantiji u identičnom svojstvu... Izgleda to nije tako... Provjerit ću čim prije, danas nisam stigao.
Pa digni ju na maximum i vidi ulje, jel ti to teško? I meni se palilo i gasilo i paljkalo dok se vozim jer nije bilo dosta ulja pošto mi je otišla gumica na kočionom celindru.
 
Na vrh