Lampice instrument table

jurapz

New member
Ma fali ulja samo, jer kada ubrzavaš ulje pobjegne unazad i plovak se spusti i počne malo blinkati, da je pumpa loša već bi volan bio tvrd, probaj isključiti sa plovka dvije žice pa ćeš vidjeti jel se pali
 

xud

Member
Slažem se sa Jurompz
Isti opisani simptomi bili su kod moje Xantie (treperenja kod ubrzavanja i uzbrdo).
Nadolio pola litre LHM i to je to.
 

jura

New member
ne znači ali moguće je i da je crijevo za opskrbu pumpe uljem negdje napuklo pa malo vuće zrak koji se mješa sa uljem pa ga pumpa druka u sistem i eto ti falinga tlaka i upaljena lampica. Naravno, to su sve teorije, prvo provjeri nivo tekućine jer je to najlakši dio posla pa kad to isključiš kao uzrok kreni dalje, pregledaj to crijevo što dovodi ulje od posude do pumpe i ako je i tu sve ok onda ćemo se pozabavit kompliciranijim rješenjima. Nadam se ipak da je do količine ulja.
 

darkoooo

Limunofil :-)
Moze ti biti stvarno svasta...
... ... ...
...Smo jos stogod zaboravili?
Danas sam sjeo u auto prvi put nakon te epizode s blinkanjem STOP lampica i prošao sam cijeli grad dijagonalno, a da se nijednom nisu upalile. Nisam dodavao ulje, nit išta dirao pod haubom... Što volim takve "kvarove".
Pa digni ju na maximum i vidi ulje, jel ti to teško? I meni se palilo i gasilo i paljkalo dok se vozim jer nije bilo dosta ulja pošto mi je otišla gumica na kočionom celindru.
Baš sam i očekivao neku lokvicu LHM-a pod autom danas, ali sve je ostalo suho.
Ne pušta ulje van sistema...

Pojma nemam... osim da sam brzopleto postavio pitanje, bez neke razrade sa svoje strane. Ako otkrijem uzrok, javim :)
 

Sanitetlija

New member
ne znači ali moguće je i da je crijevo za opskrbu pumpe uljem negdje napuklo pa malo vuće zrak koji se mješa sa uljem pa ga pumpa druka u sistem i eto ti falinga tlaka i upaljena lampica. Naravno, to su sve teorije, prvo provjeri nivo tekućine jer je to najlakši dio posla pa kad to isključiš kao uzrok kreni dalje, pregledaj to crijevo što dovodi ulje od posude do pumpe i ako je i tu sve ok onda ćemo se pozabavit kompliciranijim rješenjima. Nadam se ipak da je do količine ulja.
to mogu ja potvrditi. na mojoj pumpi je na jednom čepu (blindirani ulaz) vukla zrak.
simptomi paljkalo se stop i uskličnik, kada stisnem kočnicu ona reagira nakon 3 sekunde.
lako se može provjeriti. kada auto radi neka otvori čep od rezerva LHM ulja i neka vidi dali je pjenasto, ako je onda vuče negdje zrak u sistem. tko je kod mene bilo.
nakon reparacije pumpe. tj. zamjene te gumice. navedenih problema nije bilo i sada rezervar ulja nije više pjenast.

pozz
 

darkoooo

Limunofil :-)
Evo gaaaa...
danas je autić sjeo zadnjim krajem čim sam ga ugasio.
Dignem poklopac motora, a ondje nivo ulja na dnu. Naravno, NIJE svjetlila kontrolna lampica kako je ulja malo (grrrrr).
Nadotočio sam ulje, a sada imam utvrditi koja je kugla (antisink ili hydraktivka) popila ulje nakon što je zviznula...

Hvala svima na savjetima tj. pomoći.
 

tool75

New member
http://uploads-preloved.com/uploads/forumphotos/08/0506/1005380-901m.jpg

Gornji red, s lijeva:
1. ne koristi se (ali zamisljeno je kao upozorenje da je katalizator jako vruca stvar)
2. ABS
3. alternator, punjenje i potrosnja struje
4. razina ulja u motoru

donji red s lijeva

1. Check engine - greska u radu motora
2. usklicnik - slab pritisak u hidraulickom sustavu ili niska razina ulja za hidrauliku
3. STOP - pali se kada i bilo koja druga crvena lampa na instrument tabli, znaci - STANI!, nesto ne valja!
4. nizak pritisak ulja u motoru

Ostaje jos jedino lampica potrosenosti diskova, koja se ne vidi na slici.
A s druge strane table je samo lampica od rucne kocnice i od grijaca, ako je dizel motor...

Sto moze biti kad ove lampice iznad pokazivaca temp. vode uopce ne rade? Ni ova za hidrauliku? To me malo brine, da niej namjerno iskopcana zbog neceg. Iako hidraulika radi odlicno. Pumpa se skoro pa i ne cuje nakon sto nabije pritisak nakon paljenja i opcenito mijenja visinu brzo, glatko i bez skripanja, mekana u svakom kutu karoserije, ne curi nigdje, lhm zelen.
 
Na vrh