Lampica temperature - na malo drugaciji nacin

niko33

New member
Poz
Evo mene natrag sa malo drugacijim problemom od prije navedenih.Obicaj je da se lampica temperature pali ljeti,na visim temperaturama,ventilator ne pali,senzor temp. j...,termostat ne otvara.....
A ja imam skroz drugaciju pricu - kad je temperatura u plusu nema problema.
Cim temperatura padne blizu ili ispod nule kad motor dosegne radnu temperaturu se pali lampica za previsoku temperaturu i famozna poruka da je temp to high,stop.....
Zamjenjen je senzor(vernet - dva puta),termostat(vernet sa svojim senzorom),ventilator i relej,vodena pumpa.
Auto je nedavno obavio put od 800+800km u dva dana bez ikakvog problema(vanjska temperatura je bila 10-15 u plusu).
Cim su pale temp u minus se opet pocela javljat greska - ima ko ideju kaj jos isprobat??
Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa zamjenio si skoro sve šta si mogao... ako je ispravna rashladna unutra i killer je OK, znači da s rashladnim sistemom sve OK.
Dalje su dve mogućnosti... ili motor proizvodi previše topline ili električni dio i dalje šteka.
Da se motor pregrijava, mislim da biš već skužio... ima dosta ulja?
No ja mislim da je ipak do elektronike nešto negdje. Preporučam ti da si nabaviš OBD čitač pa da možeš pratiti očitanja temperature. Moglo bi puno toga otkriti...
 

niko33

New member
G12 crveni antifriz je unutra(novi - greska se javljala i prije i kasnije),sistem odzracen,kiler ok.
Kad pratim preko torque app - na nekih 87 stupnjeva pali gresku temp to high??
I definitivno ne kuha nego samo upali vent za hladenje i upozorenje.
Ulja ima dosta,antifriz je cist-ne mjesa nista - na plus 5 stupnjeva nema nikakvih problema,samo nize temp.
 

markan1000

Well-known member
sad ću ispaliti glupost, ali u prijevodu kad je niža temperatura zraka, on onda registrira da je temperatura motora viša nego što zapravo jest? je li moguće da ga vanjska niska temperatura zavara na način da javlja da je motor pregrijan zbog velike razlike u odnosu na vanjsku temperaturu, a zapravo nije?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ko će ga znati. Ali mislim da se problem svodi na elektroniku što u biti ni nije loše.
Dalje je opcija ili traženje greške sa orginalnom dijagnostikom, što može i trajati i koštati
iliii ignoriranje. Ja sam skoro za tu opciju. Kad izbaci grešku čekiraš temperaturu, ako je OK piči dalje.
 

niko33

New member
U biti se i ignorira vec drugu sezonu jer znam da ne kuha nego je sve ok samo me tlaci slusat prigovaranje da se opet upalila lampica...........:twisted: i onda poslije par dana zapamti gresku i ne skida engine lampicu s dashboarda.

E i da - sad se sjetil jednu zanimljivost - u takvim danima(hladnim)je prilikom paljenja auta klima na AUTO bez obzira na kojoj se postavki ostavila prije gasenja auta!!
 

gambler072

C5 enthusiast
E i da - sad se sjetil jednu zanimljivost - u takvim danima(hladnim)je prilikom paljenja auta klima na AUTO bez obzira na kojoj se postavki ostavila prije gasenja auta!!
To je meni radila klima na P406 punih 10 godina, nisam nikad rijesio, niti mi je to napravilo problem. Dam kontakt, ugasim klimu i to je to :)
 

2mario2

Active member
Meni se blesira isto. Uopće ne kaže ni crtice, pa skoči u crveno (naravno sad zimi) i onda ugasim/upalim auto i sve ok. Samo što meni ni nemre dizat temp jer mi ventilator stalno radi u 1. brzini

Navodno je to tak napravljeno, al mi je čudno to malo da vent stalno radi (ima kolko mi je rečeno 2 brzine, prva stalna i druga ako se previše digne ipak temp)
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Meni logika kaže da tebe zeza elektronika, samo je pitanje koji dio/sistem/podsistem. Temp. antifriza je jedna u sistemu, mislim na temp. kao podatak u svim elektroniskim modulima koji imaju tu informaciju. Ako si mijenjao senzor i ako ti na Torque-u piše da je 87 *C kad se to desi, rekao bih da je to onda do nečega drugog. Možda do softvera modula koji kontroliše ventilator (nisam siguran da li je to motorni ECU). A možda uopšte nije softverski riješeno već je sve elektronika. Aj napiši ili mi pošalji broj šasije da malo pogledam cijelu šemu kontrole temperature.

jer mi ventilator stalno radi u 1. brzini
Baš stalno radi? Svašta, nisam do sad čuo da je to tako ni u jednom autu sa elektro ventilatorom.

kad je niža temperatura zraka, on onda registrira da je temperatura motora viša nego što zapravo jest?
Ne bi trebalo, temperatura je temperatura, vrijednost koju izmjeri senzor i kao takva se dalje prenosi. Vrijednost koju daje senzor ne zavisi od uslova mjerenja u tolikoj mjeri. To bi onda bilo da neki dio softvera pravi problem jer drukčije odluke donosi u zavisnosti od više parametara (vanjaska i temp. antifriza), a zapravo bi trebao gledati samo temp. antifriza.
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Nisam uspio naći nešto naročito korisno.

Na ovoj slici se vidi opšta šema hlađenja i dijelovi:



Ali kako tebi radi hlađenje, više nas zanima sistem prijave temperature i upozorenja.

U ovom pdf-u imaš elektro šemu hlađenja. Nisam uspio otkriti šta je dio 12--.

Kod:
https://nofile.io/f/Bm1q9U1bGta/C3+1.4+i+75+(TU3A)+Manual+gearbox+5_Engine+Cooling.pdf
U ovom pdf-u imaš elektro šemu kontrole temperature i upozorenja. Tu je nažalost sve uključeno i nije dovoljno detaljno, osigurači ispod haube, BSI, motorni ECU, instrument tabla. Ne može se vidjeti kuda idu signali/informacije. 1320 je motorni ECU, 1220 je senzor temperature, 1380 je termostat.

Kod:
https://nofile.io/f/X0zxxPu7D0z/C3+1.4+i+75+(TU3A)+Manual+gearbox+5_Engine+Coolant+and+other+information.pdf
Zanimljivi su podaci sa ove slike: termostat se počinje otvarati na 89°C, potpuno je otvoren na 101°C a upozorenje se pali na 118°C.

Znam da je ovo sve od male koristi ali toliko sam našao.
 

Memphis

Active member
A koji auto? Moguće da senzor temperature brljavi

Poz
Evo mene natrag sa malo drugacijim problemom od prije navedenih.Obicaj je da se lampica temperature pali ljeti,na visim temperaturama,ventilator ne pali,senzor temp. j...,termostat ne otvara.....
A ja imam skroz drugaciju pricu - kad je temperatura u plusu nema problema.
Cim temperatura padne blizu ili ispod nule kad motor dosegne radnu temperaturu se pali lampica za previsoku temperaturu i famozna poruka da je temp to high,stop.....
Zamjenjen je senzor(vernet - dva puta),termostat(vernet sa svojim senzorom),ventilator i relej,vodena pumpa.
Auto je nedavno obavio put od 800+800km u dva dana bez ikakvog problema(vanjska temperatura je bila 10-15 u plusu).
Cim su pale temp u minus se opet pocela javljat greska - ima ko ideju kaj jos isprobat??
Hvala
jel to 1.4i?
Pogledaj si senzor onaj na kućištu termostata (gore, zeleni) provjeri jack i žice. Našpricaj žice/kontakte kontakt sprejom ili WD-om i vidi jel sučajno koja žica precvikana ili gola pa da ti tu ne radi šlus kad se kondezira od topline motora ili je slab kontakt na samom đeku senzora.
 

Silentshoot

New member
Promijeni konektor koj ide na senzor zajedno s 30cm kabela i riješio si problem...imao sam 3 puta grešku, engine temp too high, dva puta mi mijenjali u ovlaštenom senzor, 800kn s rukama, na moje inzistiranje treći put zamijenili konektor i komad kabela, zalemili ga i od tada sve 5 s autićem...
 

niko33

New member
Pitanje za milijun kn?
A da mu jednostavno istekam uticnicu sa senzora na termostatu?
Temperaturu ocitava na zelenom senzoru a ovaj samo javlja dal je termostat otvoren(ako se ne varam).
Taman kad otvori termostat,pali i lampicu,pa mi palo na pamet ako mu maknem signal da je otvoren mozda nece palit gresku a ventilator bi trebal palit prek senzora temperature???
 

niko33

New member
Sam se dosta zbunjuje:confused:
Upali lampicu,pa upali ventilator,pa supruga ne cuje da radi ventilator,pa me zove da ne moze upalit auto da samo klikce pa... rekoh da probam..
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Upali lampicu,pa upali ventilator,pa supruga ne cuje da radi ventilator,pa me zove da ne moze upalit auto da samo klikce pa... rekoh da probam..
Èek, to se dešava prije nego što si otkopčao ovaj konektor o kome si gore pričao? Svašta se tu dešava, baš ga zeza. Èudi me to paljenje, da nije do nečega drugog..
 

niko33

New member
To se desava kad je sve "stock" - sve je prikopcano. Ovo sam mislil napravit (iskopcat konektor sa termostata)samo da izbjegnem paljenje lampice,pa ventilatora pa praznjenje akumulatora...
 
Na vrh