Lampica temperature - na malo drugaciji nacin

Milosh

Test
Pa pokušaj, laički bih rekao da je najviše što rizikuješ zapisivanje koje greške, koju naknadno možeš obrisati. Ali obavezno prati temperaturu i kako se ponaša kad ga opteretiš/zagriješ.
 

niko33

Member
Mali update
Jucer popodne krenem zamjenit zarulju,usput iskopcam konektor sa termostata i krenem ga palit a on meni - KLIK,KLIK - prazni aku.
Uzmem kleme,upalim svoj auto i krenem ga spojit i vidim na akumulatoru u citracu kontrolno "oko" zeleno a aku od 44Ah 370a.
Trk do plodina(jbg -jedine rade u nedjelju popodne) - uzmem neki low budget 55ah 480a.
Zamjenim ga i odmah vratim konektor na termostat,mali kresne i radi ko urica.
Par min na leru,provozam kojih dvadesetak km - nema lampice temp,nema nikakve greske.
Danas ujutro ga upalim kad i svoj auto.Moj dizel u garazi na 0 stupnjeva teze upali nego on vani na -12.Radi par minuta,gasim ga,kasnije zena upalila i otisla na posel - nema lampice temp..
Drzim fige da je toga - javim razvoj dogadaja
 

Doomsday

U prolazu...
To bi ti trebao biti OK akumulator za to auto...

Nažalost, izgleda da su neki C3 sa tim motorom imali malo ili ništa potrošača, pa jesu dolazili sa 44Ah akumulatorima i strujama paljenja ispod 400A, ali većna modela je išla sa akumulatorima od malo preko 50Ah i oko 500A, malo ispod ili iznad, ovisno o klasi akumulatora, tako da ti je taj skroz OK...

Dobro, mogao bi i bolji tipa Varta Silver Dinamyc 54Ah 530A ili Exide Premium 53Ah 540A, ali i ovaj je dovoljan... OK, da krkneš i malo jači od tih 55Ah, ne bi bilo problema, ali nema potrebe...

Imali su sa tim motorom oko tih godišta još izgleda i Start&Stop modeli, pa se za njih preporučavaju EFB ili AGM od 60Ah, opet Varta ili Exide ili slično, ali pretpostavljam da ti nemaš S&S pa ti ne treba...

:cool:
 

niko33

Member
Jupiiiii!!
Toyota na godisnjem danas - uzel citraca i s njim na posel.
Sve po starom,kad je dosel na radnu temp. upalilo se upozorenje - eng.temp.too high,ventilator i deri.
Probal sam ugasit auto,izvadit kljuc,zakljucat,pa pricekal pol minute i upalil natrag,ali su se greska i ventilator odmah upalili.
Jedina je razlika u tome da sad ima snage za upalit - prije mu je izvuklo ono malo pa nije mogel niti to
 

niko33

Member
Nisam,vanjska temp.je u plusu i sad nema nikakvih problema. Jucer odvozil 400 km bez da kihne. Ostaje mi do druge zime razbijat glavu kaj jos mogu zamjenit.
 
Na vrh