BuduæiC4

New member
Pozdrav svima ;)

Uglavnom kupujem rabljeni auto srednje klase i nakon mnogo traženja i lutanja koji model uzet i koju marku (alfa147 megane, golf 4) skužio sam da je C4 best buy. Fond mi je 6000 - 6500 Eura i svega se nađe pa ma zanimaju vaše prepruke dal je bolje uzet nekog dilelaša ili plinaša sa 150 000 i više tisuća KM ili benzinca sa istom KM za soma Eura manje ili za te pare auto sa 50 000. Svaki savjet glede odabira je dobro došao i da ne planiram puno KM radit s njim.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Pomoć pri kupnji

uzmi dizela, pouzdaniji su od benzinca, možda su nešto skuplji ali zato barem malo troše.
 

marek45

New member
Re: Pomoć pri kupnji

uzmi dizela, pouzdaniji su od benzinca, možda su nešto skuplji ali zato barem malo troše.
uzmi si neki hdi motor. Svi takvi motori rade po 300 000 bez beda tako da možeš kupit i nekog s više kilometara, al uzmi mehaničara sa sobom da ti pregleda!
 

1587 VTS

New member
Re: Pomoć pri kupnji

Evo citat iz Tanajinog priloga:

Na tržištu rabljenih najveću cijenu postižu turbodizelski modeli 1.6 HDi, koji lijepo idu i malo troše, ali im trajnost nije vrlina (pogotovo ako se ulje drži duže od 10.000 km). Zbog toga je u pravilu isplativije kupiti osnovne benzince 1.4 i 1.6, koji su 1000 do 2000 eura jeftiniji, a stvaraju manje problema i jeftinije ih je održavati (nemaju turbopunjač i osjetljive brizgalice).

Za razliku od ostatka teksta, ovo je dobro napisano. U konkretnom slucaju diesel nije nikako pouzdaniji od benzinca. Po mogucnosti 1.6 16v 109 ks (TU5JP4), stara isprobana masina koja se dugi niz godina ugrađuje u citroene i peugeote, taj ti sigurno nece stvarat probleme. Dao bi ruku u vatru da je pouzdaniji i od ovog novog 1.6 VTi sa 120 ks sta su radili s bmw-om jer taj tek treba izlijecit djecje bolesti.

U slucaju diesela najbolji je izbor 2.0 HDi, ali je slabije zastupljen kao rabljeni. 1.6 16v HDi (90 i 109 ks) kojeg su zajednicki radili PSA, ford i mazda, nije se proslavio nekom pouzdanoscu i trajnoscu i zato je sad stigla obnovljena varijanta tog motora s 8v (i jos dosta modifikacija, da ih sad ne pisem) koja se ugrađuje u novi C4.
 

fullcool

New member
Re: Pomoć pri kupnji

Evo citat iz Tanajinog priloga:

Na tržištu rabljenih najveću cijenu postižu turbodizelski modeli 1.6 HDi, koji lijepo idu i malo troše, ali im trajnost nije vrlina (pogotovo ako se ulje drži duže od 10.000 km). Zbog toga je u pravilu isplativije kupiti osnovne benzince 1.4 i 1.6, koji su 1000 do 2000 eura jeftiniji, a stvaraju manje problema i jeftinije ih je održavati (nemaju turbopunjač i osjetljive brizgalice).

Za razliku od ostatka teksta, ovo je dobro napisano. U konkretnom slucaju diesel nije nikako pouzdaniji od benzinca. Po mogucnosti 1.6 16v 109 ks (TU5JP4), stara isprobana masina koja se dugi niz godina ugrađuje u citroene i peugeote, taj ti sigurno nece stvarat probleme. Dao bi ruku u vatru da je pouzdaniji i od ovog novog 1.6 VTi sa 120 ks sta su radili s bmw-om jer taj tek treba izlijecit djecje bolesti.
meni se pomalo čini da su svi motori koje je psa radio sa drugim firmama problematični. svi stari citroenovi i poslije iz psa grupacije motori su bili nepoderivi. ja imam motor od xantie 20i, odem čovjeku koji oduvijek radi psa aute, ponudim mu motor za male novce a on mi kaže "ne treba, ti motori nikom ne odlaze", jednog drugog majstora pitam koliko se može dobiti novaca za taj motor, odgovorio je odmah bez razmišljanja "400kn, toliko dobiješ po kili na otpadu".
zanimljivo je čitati te tekstove, kad pišu za citroena onda je loš motor, a kad pišu za forda koji ima isti taj motor, onda je dobar.
 

deda

New member
Re: Pomoć pri kupnji

I ovi trabunjaju gluposti,neznam kako netko može nešto pisati iz kafanskih razgovora nadri strućnjaka,uvijek još dok sam ja bio mali sve inaćice sa dvoja ili troja vrata,svejedno bile su gotovo kod svih marki coupe verzije i kako je sada to neki novi trend.
 

1587 VTS

New member
Re: Pomoć pri kupnji

Ubrzanje 9.9 s? ROFL kompakt s turbodieselskih 90 ks to moze imat samo u snovima i mozda na nekom drugom planetu. Pisu gluposti, a i s objektivnim podacima imaju gresaka ko u prici. I kakvo "neugledno narancasto osvjetljenje table"?! Autor ocito ima problema s razlikovanjem boja jer C4 za razliku od ostalih novijih citraca ima ZUTO osvjetljenje kao i redizajnirani C5 prve serije kad su presli sa zelenog na zuto. To zuto se ni meni ne sviđa, podsjeca me na Adam Opel :disgusted: :D Dok mi je narancasto bas perverzija :D
 

radoznalko

New member
Re: Pomoć pri kupnji

ja sam imao istu nedoumicu prije godinu ipo kada sam kupovao polovni auto i igrom slučaja sam kupio polovni c4 1.6 hdi 92 ks, 20005.g i ima bit - pogodio..
tada je bio prešao 60 000 km, a sada evo broji 95 000 km..
isto sam gledao megan, focus itd..
dizela prije ovoga nikada nisam imao a ni vozio niti sam ih volio..no moram priznati da me ovaj hdi totalno iznenadio..nije da je jurilica al dobro ide i skoro da mu je isto ravno ili uzbrdica, a što je najveća koma troši kroz zagreb 5-6 litara a uz malo pažnje i manje (ja osobno sigurno ne trošim preko 5)..kad sam gledao bord comp kad sam ga uzeo nisam mogao vjerovati koliko malo troši (toliko mi je trošio skoro motor vespa), no kad sam računao ručno podaci su se poklopili (možda dec razlike) i to me full iznenadilo..
za sada nisam imao nikakvih problema do prije 3 dana kad mi je počeo javljat da ima vode u dizel filteru - da imam love već bih to sredio, dakle "čovjek uredno javi što ga nervira"..
koliko sam ja skontao, ako misliš uzeti uzmi ovaj motor 1.6 hdi 92 ks..
prednosti nad benzincem - točno duplo jeftiniji što se tiče goriva..a ako gledaš plinaše, čak je jeftin i kao plinaš jer oni troše po 10-11 litara pa ti računaj..
zašto ovaj dizel od 92 ks a ne od 110 ks? zato jer je jeftiniji za održavanje..nema onaj filter neki dodatni koji jebe stvar i koji je dosta skuplji te su mu duplo jeftinije brizgaljke za gorivo itd..ovo sve govorim ne iz svoga znanja već što su mi rekli taxisti i mehaničari kod kojih sam ga vozio nakon što sam ga kupio..eto toliko..sretno
 

Olaf

New member
Krivu informaciju imas, mislis na FAP filter a stari 1.6 16v 90 i 110 ks ga nemaju (neki 110 ks) imaju a novi 1.6 8v hdi ga svi imaju
 

BuduæiC4

New member
Re: Pomoć pri kupnji

Hvala na infu zasad nema u ponudi ništa dizelaaš sa pristojnom cjenom/kilometražom ali nije mi preša prevelika ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Pomoć pri kupnji

koliko mi poznato prema onome kako su mi do sada naplačivali, ne za c4, porez se plati prema cifri koju porezna ima u knjizi sa modelima automobila, tako što tvoj model pronađu u njoj i vide kolika je trenutna vrijednost vozila.
ako pak platiš više, odnosno veća cifra piše na kupoprodajnom ugovoru, od one koja je u katalogu porezne uprave, tada plaćaš porez prema toj višoj cijeni.

za svaki slučaj, stavi na kupoprodajni neku malu cifru, a čovjeku možeš platiti koliko traži za auto, tako ćeš izbjeći plaćanje većeg poreza nego što bi trebao (platiti ćeš prema trenutnoj kataloškoj cijeni iz auto kataloga porezne).
 

XSARA VTS

Member
Re: Pomoć pri kupnji

Ma kupi si bilo kakvog benzinca da se riješiš problema unaprijed pogotovo ako nećeš raditi 50 000 godišnje šta god ljudi pisali o tim dizelima to po mom mišljenju nisu auti koji su isplativi u startu dosta skuplji a održavanje barem puta2 od nekakvog benzinca iste snage a da ne spominjem kvar koji se može desiti pa onda tek vidiš da je to skupo za krepat tako da ta ušteda na potrošnji po mome nije opravdana pogotovo kad se radi o polovnjaku osim ako znaš od koga kupuješ.
 

deda

New member
Re: Pomoć pri kupnji

A po ćemu je održavanje dizela skuplje od benzinaca,ako izbacimo iz usporedbe vrlo veliku razliku u potrošnji?Filtere i ulje menjaš čak manje puta nego na benzincu,nema svećica,dulje traje auspuh i pet puta dulje,nema zajebancije po zimi sa presaugavanjem kod paljenja,nisu osjetljivi toliko na loše gorivo,nema nekih ekoloških problema kod tehničkog sa ispušnim plinovima,,,,,,,,,,,,
Imam i benzince i dizele doma,sve iste nam marke,vozio sam od firme i jedne i druge stotine tisuća km,pa jako dobro mogu raditi usporedbe.Benzinac je puno nepovoljniji u ekonomiji od dizela,a današnji dizeli nisu uopće spori,ako se uspoređuju sa istom klasom auta.Ako slušam pamet,a ne srce zbog šminke i boljeg zvuka benzinca,uvjek ću se odlućiti kupiti dizela.Benzinci su došli do vrha i više im se nema kaj poboljšati,a dizeli su još u velikoj uzlaznoj putanji razvoja,još nisu sve rekli,tako u budućnosti će biti još napredniji,makar su već sada daleko odmakli i u svemu su bolji od benzinca.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Pomoć pri kupnji

složio bi se sa svime, osim sa onim kako je benzinac na kraju razvojnog puta.

benzinski turbo motori male kubikaže prije bi mi bili budućnost nego dizel motor.
 

karlito

New member
Savjet pri kupnji

Evo u maloj sam dilemi oko kupovine vozila pa tražim vasu pomoć ili savjet,frend mi prodaje C4 2006.g 2.0 hdi sa najacom opremom mislim da je exluziv(stvarno auto ima sve od xenona,parking senzora napred i nazad,6 brzina...itd..novi set zimskih guma sa felgama,regan godinu dana,prvi vlasnik,19000 km)za sad nije imao nikakvih problema.. traži 60t kuna....da li se isplati to uzeti i kakvi su to motori,da li imaju mane i sl...hvala na pomoči...
 

Salle

Sektaš
Re: Savjet pri kupnji

za tu lovu isplati se definitivno, samo odi nekud kod majstora da ti ga najprije kompletnog pregleda jer nije to 3000 eura pa da kupiš tak samo...

to je 2.0 hdi 100kw?
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Savjet pri kupnji

to je poštena cijena, a auto je za prste polizat.

kako to da je do sada napravil samo 19 000? i za auto kojeg ne vozi kupio je nedavno i set zimskih guma?!
 
Na vrh