karlito

New member
Re: Savjet pri kupnji

To je auto od žene koja se slabo vozi ode samo na posao i nazad,radi na visokoj funkciji i ima svog vozača tako da auto u večini stoji,inace imaju i drugi auto od muža sa kojim se koriste,znam da je auto takav kako sam ga opisao jer sam sa tim frendom svaki dan ,gumezimske do sad nije ni kupovao jer se nije po zimi uopće vozila ovo je prva zima da se auto vozi po zimi pa joj je kupio komplet zimulja....mene je zanimalo dali je taj motor ok,i sl.pošto se ne razumijem previše u te stvari.. i da li je cijena ok za takav auto...hvala vam......
 

Salle

Sektaš
Re: Savjet pri kupnji

ak je tak kak veliš cijena je definintivno i više nego ok, ja imam 2.0 hdi 90 ks i prezadovoljan sa njim, a nisam još nikog čuo da se žali na taj jači motor
 

Ciki vts

New member
Re: Savjet pri kupnji

Dobar motor, zadnji ovjes ce ici pa pa tako da i to imas u planu. Auto je vjerojatno zastopan do bola i treba ga propuhati posteno, cak i ocistiti kompletan usis i egr. Zenoni otidu na otprilike 30-40tkm.. inace toci pali vozi :D
 

Marko

Well-known member
Re: Savjet pri kupnji

Ako je dobar frend onda valjda i istinu govori. U svakom slučaju pregled kompletnog vozila nikad ne škodi - eksterijer, interijer, motor, pogladat auto od ispod, servisi, knjižice/papiri i sl. Po pitanju cijene - ak je istina onda je ona ok, za plaćanje dogovorite otplatu i sl. (frendovi ste ne?) - ovo pišem da dadem malo ideja...
Lp
 

Olaf

New member
Taj motor je rijetkost u C4 i auto ide ko zmaj, a s obzirom na kilometrazu nebi smjelo bit neke frke samo ga propuhat treba kao sto je vec kolega rekao
 

izunec

Citroenaš
Re: Savjet pri kupnji

Uf, ja sam u 307-ici imao taj motor 100 kw i mogu reci da ide mrak, no ako ga stisces trosi cca 10-tak litara po gradu, a i problem je relativno skupo odrzavanje (meni je otisao FAP filter i spremnik za aditiv).
 

izunec

Citroenaš
Re: Savjet pri kupnji

za fap je normalno, na to se gleda ko na promijenu zupčastog ;)
Je, ali kad moras nakon cetiri godine dati 10.000 kuna za fap i nekim misterijem probusen spremnik aditiva, hm ... nije bas ugodno.

A da ne velim da je auto derao prednje gume ko blesav (prednje za hititi, zadnje se nisu jos ni pocele derati), derao ih je ravnomjerno, nije stvar spura, a i spone i kugle su se na nasim cestama trosile ko blesave.

Upravo radi ovih detalja sam sad uzeo benzinca ...
 

Olaf

New member
Aditiv je agresivan, ili nastradaju zice u spremniku ili imas aditiv u vrecici pa uleti kamencic i probusi vrecicu.
 

karlito

New member
Re: Savjet pri kupnji

Uf, ja sam u 307-ici imao taj motor 100 kw i mogu reci da ide mrak, no ako ga stisces trosi cca 10-tak litara po gradu, a i problem je relativno skupo odrzavanje (meni je otisao FAP filter i spremnik za aditiv).
na kojoj kilometraži ti to otišlo,još se dvoumim da li da uzmem taj auto ili ne ,bas zbog održavanja inače godišnje napravim između 10-13t km...da li ima netko tko radi servise i popravke u fušu....hvala dobri ljudi
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Savjet pri kupnji

A da ne velim da je auto derao prednje gume ko blesav (prednje za hititi, zadnje se nisu jos ni pocele derati), derao ih je ravnomjerno, nije stvar spura, a i spone i kugle su se na nasim cestama trosile ko blesave.
sigurno je to dosta teška mašina prema c4 generalno. onda još kada uzmeš kakve su nam ceste nije niš čudno da prednje vješanje nastrada.

na kojoj kilometraži ti to otišlo,još se dvoumim da li da uzmem taj auto ili ne ,bas zbog održavanja inače godišnje napravim između 10-13t km...da li ima netko tko radi servise i popravke u fušu....hvala dobri ljudi
ne treba ti takav bijesni 2.0HDI.
ima malo kilometara, od poznatog, poštene cijene... pa je normalno da će ti ljudi pisati uzmi uzmi.
ali ako ti ne treba sva moguća oprema i ljuta mašina, pogotovo ako uzmeš da bi taj auto vozio po gradu 13t km., sam u autu ili max. sa jednim suputnikom, taj c4 sa tom opremom i tim motorom je pretjeran.
radije uštedi lovu i uzmi 1.6HDI, ako bi uzimao neki c4.

ovo što pitaš za FAP filter i aditiv. mislim da bi o tome trebao početi razmišljati između otprilike 100,150t km.
 

karlito

New member
Re: Savjet pri kupnji

Taj motor je rijetkost u C4 i auto ide ko zmaj, a s obzirom na kilometrazu nebi smjelo bit neke frke samo ga propuhat treba kao sto je vec kolega rekao
znači da bi trebalo malo vozit po autocesti da se dobro propuše....
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Savjet pri kupnji

znači da bi trebalo malo vozit po autocesti da se dobro propuše....
ne radi se o "propuhivanju".
automobilske mašine pokreču vlastiti sistem "čišćenja" nakon konstantne brzine od 20,30min... radi se prije svega o čišćenju taloga sa ventila.
zbog toga recimo kod automobila koji se voze na otvorenim cestama možeš steći dojam kako su snažnija od istih takvih ali koji se voze u gradu.
ne trebaš za to terati auto u visoke okretaje, već voziti otprilike konstantno na srednjim okretajima, sasvim normalno znači.

u današnje doba treba misliti i na moderne katalizatore. ali ni tu ne vrijede nekakvi visoki okretaji, propuhaivanje i sl., već normalna vožnja. ni previsoki, a posebno ne preniski okretaji zbog kojih se katalizatori ne mogu samočistiti.
 

B-Link

New member
Kupnja rabljenog HDI

Pozdrav svima...
Kako sam i napisao u predstavljanju nadam se da ću postati budući vlasnik Citroena C4, no već ga tražim dosta vremena, rabljeni za početak, naravno.

Molim vas vaša iskustva sa 2.0 HDi. Da li su preskupi za te rabljena vozila?

Što mi preporučate? Na što moram paziti prilikom kupnje?

Puno hvala unaprijed na odgovorima
 

B-Link

New member
re: Kupnja rabljenog HDI

A koja mi je alternativa, Golf IV model '99? Megane kojem ne znas gdje je prvi, a gdje zadnji kraj? Peugeot 307?

Gledao sam i taj Dalibore, samo mi je daleko za ici pogledat...
 

Konrad

New member
Re: Kupnja rabljenog HDI

kad nades auto, odi kod nekoga tko ima iskustva s Citroenima i zna koje su bolesti an tom i tom autu, nek pregleda podvozje kompletno, kako se auto ponasa, kako vuce, jel trese u voznji, kakvo je kvacilo itd...
inace 2.0 hdi ide kao gluha svinja u tom autu...po meni puno bolji izbor motora nego benzinac 2.0
 
Na vrh