Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

Logitech

Active member
Ako se voziš većinu vremena po gradu, možeš slobodno uzeti robotizirani. Trošak eventualnog popravka je daleko manji nego kad ode kvragu mjenjač tipa DSG.
Imao sam corsu sa robotiziranim. Prvi puta se pokvario nakon 1,5 godina starosti, 15.000 km, problem riješen pod garancijom, bio sam bez auta 3 tjedna. Drugi kvar nakon cca 7 mjeseci, istekla garancija, popravak je bio 12.000 kn, opet dva tjedna bez auta. Toliko o robotiziranom.

Mislim da ne treba stvari "generalizirati".
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Mislim da ne treba stvari "generalizirati".
Zar to što si napisao nije upravo to, generalizovanje? Mislim, pretpostavka da su svi robotizovani jednako nekvalitetni. Da ovi iz PSA imaju takve probleme kao što si ti imao sa Corsom, to bi bilo opstepoznato.
 

Totti

AS Roma fanatik
Exclusive oprema od važnijih stvari ima - parking senzor, navigaciju, svjetla za zavoj, senzor za brisače, automatsku dvozonsku klimu.
Exclusive ne podrazumeva obavezno i navigaciju. A corner lightning mislim da ima svaki standardno, čak i u najjeftinijoj opremi.
 

Logitech

Active member
Ja nisam rekao da je sranje , nego se ne moze reci ovaj je dobar ovaj nije..... sve je to isto, samo je pitanje kome sta pase.....I da je nezahvalno nekome savjetovati nesto.... u sto nemozes biti siguran, kvare se svi I sve je to skupo...
 

diegos

Well-known member
Kako kome pase, ako netko od auta zeli samo da ga preveze od tocke A do tocke B onda je i taj mjenjac dobar. Za sve vise od toga - to je sranje, bar po meni :D Ako bas kupujes ciljano automatic, onda kupi automatic.
 

daracc991

New member
eo ljudi i ja sam nedavno gledao c4 1.6hdi,ali sve nekako me je pocelo vuci k benzincu,s tim diesel sranjima sto su sada,znam da to nece na horuk doci,ali ono,kad gledam neradim extremnu kilometrazu,cca ajmo rec 13tkm,sad bas malo citam,1.4 i 1.6Vti koje su im razlike,jer se osjeti dosta da snage fali 1.4 motoru ili?
 

Kele

PSA Fan
Velika je steta sto u ovaj novi c4 benzinac ne ide motor 1.4i ili 1.6i iz starog C4.Ovo sa ovom VTI tehnologijom i lancem na razvodu mi se uopste ne svidja.Pre neki dan mi u servis dosao pezo 207 sa onom starijom varijantom 1.4vti(zderac motornog ulja),na prvom cilindru nema kompresije uopste a na ostala tri sve normalno.Motor izgleda isto kao na ovom mom 1.4vti 2011.god.Tacno sam se presekao.Iako je ono starija verzija vti motora,nije coveku bas svejedno.
Od dizela treba bezati,puno je tu ulaganja u popravke kada predje 100 000km.Plivajuci zamajac,dpf filter,dizne...itd,puno je to novaca
Benzinac 1.4vti, fali mu snage ali zato postoji model sa 1.6vti ili jos jaci 1.6 thp pa kome fali snaga,kupi sa jacim motorom.Meni licno lagana voznja vise odgovara a i osiguranje i porez su mi manji sa 1.4vti motorom jer ne prelazim puno kilometara godisnje,tj. ne putujem autom na posao vec biciklom .
 

Cutac

Prèkaroš
Benzinac 1.4vti, fali mu snage
Pa ne bih baš rekao. Da, ne pršti od snage, ali osobno mi nikada ne fali više. Je, ljepše je voziti VTS-a po autocesti i s njime preticati, isto kao što je još ljepše voziti nešto od 350 konja itd., ali meni osobno je ovaj VTi taman za lagodnu otvorenu cestu i AC do 120(može i preticati i ganjati preko 120, ali tada su potrebni okretaji).
 

Milosh

Test
ali meni osobno je ovaj VTi taman za lagodnu otvorenu cestu i AC do 120(može i preticati i ganjati preko 120, ali tada su potrebni okretaji).
Vidiš, apsolutno isto ljudi govore za 1.6 HDI u C5 (ja im vjerujem, znam da je tako).
 

Milosh

Test
nije li to tipično za sve dizele, a ne samo za HDI
Jeste tipično za sve novije dizele, samo oni dosta stariji nemaju dizne i plivajući.

Od dizela treba bezati,puno je tu ulaganja u popravke kada predje 100 000km.Plivajuci zamajac,dpf filter,dizne...itd
Svi noviji benzinci koji po meni vrijede (turbo) imaju dizne. Dobar dio sadašnjih ima plivajući, a vjerovatno će ga svi ubuduće imati. Takođe se DPF od sada počinje ugrađivati i na benzince.
 

markan1000

Well-known member
Jeste tipično za sve novije dizele, samo oni dosta stariji nemaju dizne i plivajući.
ma to sam i mislio, zato i kažem da je Keletova preporuka o izbjegavanju dizela onda primjenjiva na sve novije dizele, a ne samo na Citroena
 

Kele

PSA Fan
Ima snage 1.4vti ali auto je sam po sebi tezak i jos kada se optereti sa 4 osobe,malo je trom.I sam vozim auto sa tim motorom i za neku normalnu voznju bilo po autoputu ili medjugradsku je o.k.
Sto se tice dizela,naravno da mislim na sve dizelase 2005 pa na gore,a posto je ovo citroen forum tu sam naveo HDI :)

Benzinca sa plivajucim zamajcem,ja jos nisam video i mislim da on ne postoji.Sa turbom normalno jesam ali sa dvomasenim kvacilom nisam.Sto se dizni tice, dizel i benzinske dizne ne mozemo uopste porediti ni po ceni reparature ni po cemu drugom.Dizel dizne na novijim CR(common rail) sistemima ubrizgavanja rade na pritiscima vecim od 1000 bara(nije pogresno napisano :) ) dok benzinci najvise sto ja znam na VW motorima 1.4tsi na 50 bara rade(postoji posebna benzinska pumpa visokog pritiska) a na nasim vti benzinskim motorima maksimum 4 bara.Tako da cena benzinske dizne kod recimo naseg vti motora nije uopste velika, a kod hdi motora je papreno skupa,pogotovo ako je piezo dizna.
Zato sam i rekao,kod mene prednost uvek ima benzinac.Manji su troskovi popravki i manje je kvarova u odnosu na dizel,tako da ostane malo vise novaca da se uziva u voznji i da se zivotari :)
 

Milosh

Test
Meni su rekli da moj C5 ima plivajući zamajac (1.6 THP, 115kW, 2012), a čuo sam da još neki imaju.

Common rail prve generacije radi na ~600 bara, druge generacije na 1000, a treće generacije na ~2000 bara.
 

Cutac

Prèkaroš
Da, da, kad se natovari je mrtav, ali meni je to skoro nikada (ako je, radi se o dvoje ljudi i gepeku). No jednom sam vozio 4 odrasle osobe i po zavojitim cestama uzbrdo ispod 4000 okretaja nisam imao sto tražiti.
 

Totti

AS Roma fanatik
Benzinca sa plivajucim zamajcem,ja jos nisam video i mislim da on ne postoji.
Kad ovo kažeš, misliš samo na PSA ili uopšteno? Jer benzinci sa plivajućim zamajcem postoje bezmalo 20 godina (datiraju još od Mondea Mk3 2.0 benzinca, Mazde 6 itd). Pritom, ne idu samo u ekstremno jake motore sa velikim kubikažama, već i u one potpuno umerene.
 
Na vrh