Imao sam corsu sa robotiziranim. Prvi puta se pokvario nakon 1,5 godina starosti, 15.000 km, problem riješen pod garancijom, bio sam bez auta 3 tjedna. Drugi kvar nakon cca 7 mjeseci, istekla garancija, popravak je bio 12.000 kn, opet dva tjedna bez auta. Toliko o robotiziranom.Ako se voziš većinu vremena po gradu, možeš slobodno uzeti robotizirani. Trošak eventualnog popravka je daleko manji nego kad ode kvragu mjenjač tipa DSG.
Zar to što si napisao nije upravo to, generalizovanje? Mislim, pretpostavka da su svi robotizovani jednako nekvalitetni. Da ovi iz PSA imaju takve probleme kao što si ti imao sa Corsom, to bi bilo opstepoznato.Mislim da ne treba stvari "generalizirati".
Exclusive ne podrazumeva obavezno i navigaciju. A corner lightning mislim da ima svaki standardno, čak i u najjeftinijoj opremi.Exclusive oprema od važnijih stvari ima - parking senzor, navigaciju, svjetla za zavoj, senzor za brisače, automatsku dvozonsku klimu.
Mislim da je rekao u stilu da kako ovaj govori da je super, ovaj može govoriti da je sranje, tj. generalizirati.Zar to što si napisao nije upravo to, generalizovanje?
Pa ne bih baš rekao. Da, ne pršti od snage, ali osobno mi nikada ne fali više. Je, ljepše je voziti VTS-a po autocesti i s njime preticati, isto kao što je još ljepše voziti nešto od 350 konja itd., ali meni osobno je ovaj VTi taman za lagodnu otvorenu cestu i AC do 120(može i preticati i ganjati preko 120, ali tada su potrebni okretaji).Benzinac 1.4vti, fali mu snage
Vidiš, apsolutno isto ljudi govore za 1.6 HDI u C5 (ja im vjerujem, znam da je tako).ali meni osobno je ovaj VTi taman za lagodnu otvorenu cestu i AC do 120(može i preticati i ganjati preko 120, ali tada su potrebni okretaji).
nije li to tipično za sve dizele, a ne samo za HDIOd dizela treba bezati,puno je tu ulaganja u popravke kada predje 100 000km.Plivajuci zamajac,dpf filter,dizne...itd,puno je to novaca
Jeste tipično za sve novije dizele, samo oni dosta stariji nemaju dizne i plivajući.nije li to tipično za sve dizele, a ne samo za HDI
Svi noviji benzinci koji po meni vrijede (turbo) imaju dizne. Dobar dio sadašnjih ima plivajući, a vjerovatno će ga svi ubuduće imati. Takođe se DPF od sada počinje ugrađivati i na benzince.Od dizela treba bezati,puno je tu ulaganja u popravke kada predje 100 000km.Plivajuci zamajac,dpf filter,dizne...itd
ma to sam i mislio, zato i kažem da je Keletova preporuka o izbjegavanju dizela onda primjenjiva na sve novije dizele, a ne samo na CitroenaJeste tipično za sve novije dizele, samo oni dosta stariji nemaju dizne i plivajući.
Kad ovo kažeš, misliš samo na PSA ili uopšteno? Jer benzinci sa plivajućim zamajcem postoje bezmalo 20 godina (datiraju još od Mondea Mk3 2.0 benzinca, Mazde 6 itd). Pritom, ne idu samo u ekstremno jake motore sa velikim kubikažama, već i u one potpuno umerene.Benzinca sa plivajucim zamajcem,ja jos nisam video i mislim da on ne postoji.