Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

Doomsday

U prolazu...
Generalno, robotizirani mjenjač je kao klasični, getriba, kvačilo, samo što kvačilo i šaltanje kontrolira 'robot' tj. kompjuter...

Ne vole ga jer je 'trzav', osjeti se promjena brzine, i često ljudi imaju osjećaj da mjenjač šalta u 'krivo' vrijeme... Ono što je mene osobno iznerviralo kod takvih mjenjača što ne mogu taj osjećaj izbjeći niti kad ga vozim 'poluautomatski' tj. kad mu ja govorim kad će koju brzinu šaltat...

Pretpostavljam da je stvar u većini slučajeva u omjerima brzina tj. getribi, a ne u samom robotiziranom mjenjaču, ali eto, nije na dobrom glasu...

Prepoznaš ga većinom po tome što nema 'slider' ručicu mjenjača nego 'joystick' koji je uvijek centiran, i ne postoji P tj. parking pozicija, treba ga gasiiti i paliti u N poziciji tj. leru, i obavezno povlačiti ručnu...

Klasični automatik, pa i neki drugi, uključujući i DSG koji je dual-clutch tj. sustav sa 2 kumpluga, taj P položaj imaju na 'slider' ručici mjenjača, i svi koji su imali prilike isprobati i jedne i druge mjenjače se slažu da je DSG i klasični i recimo kvazi-CVT od hibrida imaju puno bolji osjećaj nego robotizirani...

O kvarovima, održavanju, nemam pojma, osim da je slično kao manual, samo što nemaš papuučicu kvačila...

:)
 

diegos

Well-known member
slažem se s Doomsday-om, dobro je objasnio... nisam probao citroena s tim mjenjačem, ali vozio sam astru s robotiziranim i baš je loš, ne bih nikad to kupio :D princip je isti, jel...
 

Stealth

New member
Ne znam da li bi bas ovo bio najbolji deo foruma, ali posto sam iz Xsare 2.0 HDI 90KS presao u C4II 1,6 HDI 92 KS, da prenesem neke utiske posle uporedjivanja.

C4 prednosti u odnosu na Xsaru:
- Daleko bolja izrada i kvalitet materijala. Izgleda kao premijum proizvod spram Xsare.
- Znatno manja potrosnja, oko 1,5 litara manje.
- Nema krckanja i lupkanja
- Veca kako u kabini tako i u gepeku
- Mnogo stabilnija u voznji i sigurnija
- Opremljena kao na put za mesec
- Snizen nivo buke, motor se veoma slabo cuje
- Najzad normaln(ij)a dimenzija guma
- Kocnice zaustavljaju u mesti

Xsara, prednosti u odnosu na C4II:
- znatno udobnija i meksa sedista
- Znatno udobnije vesanje

C4II je dobio sve, ali je izgubio na onoj udobnosti po kojoj je ova marka bila poznata. Napravili su od nje Forda. Za to krivim novinare (narocito nemacke) koji su Citroenu uvek belezili negativne poene na "prevelikoj" mekoci sedista i "naginjanju" u krivinama.

C4II je izvrstan auto, ali los Citroen.
 

Cutac

Prèkaroš
C4II je dobio sve, ali je izgubio na onoj udobnosti
C4II je izvrstan auto, ali los Citroen.
Ne bih se složio jer je moj c4 u odnosu na veliku većinu drugih auta zamjetno udobniji. A3, A5, Golf 5, 6, 7, Astra H, Astra J, Megane 2012, Megane novi, Kaškaj, serija 3, GLA(visoka A klasa, valjda je to taj), Fiesta, Focus, Leon, ...
Ovako sa vrha glave za udobnije smatram E klasu, XM i C5. U njima sam se vozio, pa mogu reći.
 

Rocky555

New member
Evo već par tjedana vozim C4 eHDI 115ks sa ranije spomenutim robotiziranim mjenjačem. Meni je odličan, osim što se mrvicu prejako osjeti prijelaz između 1 i 2 brzine. Inače odlično detektira koliko je pritisnut gas i prema tome podesi na koliko okretaja će promijenit brzinu. Za moj ukus mijenja dobro. Ali vjerujem da to nekima ne bi pasalo.
Prednost nad automatskim mjenjačem tipa DSG je za da se kvarovi jeftinije otklone jer je baza svega klasično kvačilo. Ne mora se spržiti par tisuća € kad nešto ode kvragu. Bar mi je tako rekao jedan serviser.
Potrošnja po gradu je nešto manja nego što mi je bila sa HDI 92ks ručnim.

E da, oprema u autu je Exclusive, fino je to sve. Da bih riječ rekao.
 

daracc991

New member
Kupovina C4 II 2012+

Bok ljudi,dario je s Xantijom,vec duze nisam bio online,jer me je xantija sluzila i jos uvijek sluzi s 500tkm+ bez problema,ali u medu vremenu sam otisao u Austriju,i tako to,pa vise nesmijem vozit tu xantiju,a nema logike je uvozit,te cu je ostavit u hr starcima,pa eto odlucio smo se cura i ja za C4 2012+ g nadalje u rasponu od 9/12 tisuca eura.

Sad volio bi da je 1.6hdi,i tako da ima dosta opreme,nije mi bitna tolko jacina motora,ali eto kaki su dojmovi 115konja masinerije,volio bih i automatik,ali eto ako imate iskustva podijelite,i tako planiram tek kupovat u 6/7 mjesecu ove godine pa dotad malo da se upoznam sa svime.
 

markan1000

Well-known member
1,6 hdi, 112 ks, 2012. godište, nešto manje od 100.00 km, prezadovoljan. Ručni mjenjač 6 brzina, puno kraći hod od 5 brzinca. Stvarno bez zamjerki.
 

daracc991

New member
aha a koja je razlika u motorima kolko ima vrsti od 90-120konja ?
jer ima koji da se izbjegava?
kaki je po udobnosti jer eto vidim neke recenzije kao sve je super,ali da je izgubio dosta na udobnosti,a ja naviko na xantiju da plovil.
 

markan1000

Well-known member
udobnost xantie i c4 se stvarno ne moće uspoređivati.
sve je to isti motor, od 90 do 120 ks. ovaj od 90 ks, ili sad od 100 ks u posljednjoj varijanti, bi trebao biti nešto jeftiniji za održavanje zbog npr. činjenice da nema dvostruki nego običan zamašnjak (neka me netko ispravi). I taj ima 5, a ne 6 brzina.
6 brzinci su od 2013. na ovamo išli u varijantama 112 ks, 115 ks (e-hdi ilitiga start-stop), 120 ks (isto start-stop). Èini mi se da od 2013. naovamo jače verzije imaju 115 ks, a da je 2012. zadnja godina kad se stavljao ovaj sa 112 ks bez start-stopa.
ja iskreno ne znam kojeg bi trebalo izbjegavati.
i ne znam kakva je kronološki situacija s FAP-om, to će netko drugi reći :)
 

Spawn

Well-known member
Ovi noviji hdi su svi isti. Nemaju problema nikakvih. A kvačilo,zamašnjak i ostali troškovi su više manje isti već nekoliko godina,čak bih rekao da su dosta manji. Hdi treba ispuhavat na autocesti svako toliko i nema problema s fapom.
Naravno se nekom zalomi nekakav kvar ali mislim da su osim tih većih zahvata na kvacilu,zamasnjaku i slicno relativno jeftini.
Eh sad automatski mjenjač,na 1.6 ide robotizirani, kvacilo i zamasnjak su i dalje prisutni,netkonema.nikakvih problema netko ima par sitnih a netko velikih. Bas te mora zalomit.
 

daracc991

New member
ma znam da nece moci usporedivat se,ali eto otprilike makar,mada mi neigra to toliko ulogu.
najverovatnije cu uzet 2013+ godinu sad sto se zalomi,ali cini mi se mala razlika 112/115/120konja,tako da ono.
bitnije mi da je ima malo vise opreme i toga,sad manualni ili automatik mi neigra ulogu toliko,al nekuzim to robotozirani,sta tocnije to znaci,ako mozete laicki objasnit.
sad jedino nisam imao priliku voziti start/stop na manualcu,jedino na passatu cc s dsgom,pa neznam kak funcionira ovako,jer se mora ubacit u prvu brzinu ili ?
sve u svemu,malo njuskam postat cu par linkova kroz par dana.
 
Na vrh