Doomsday
U prolazu...
Generalno, robotizirani mjenjač je kao klasični, getriba, kvačilo, samo što kvačilo i šaltanje kontrolira 'robot' tj. kompjuter...
Ne vole ga jer je 'trzav', osjeti se promjena brzine, i često ljudi imaju osjećaj da mjenjač šalta u 'krivo' vrijeme... Ono što je mene osobno iznerviralo kod takvih mjenjača što ne mogu taj osjećaj izbjeći niti kad ga vozim 'poluautomatski' tj. kad mu ja govorim kad će koju brzinu šaltat...
Pretpostavljam da je stvar u većini slučajeva u omjerima brzina tj. getribi, a ne u samom robotiziranom mjenjaču, ali eto, nije na dobrom glasu...
Prepoznaš ga većinom po tome što nema 'slider' ručicu mjenjača nego 'joystick' koji je uvijek centiran, i ne postoji P tj. parking pozicija, treba ga gasiiti i paliti u N poziciji tj. leru, i obavezno povlačiti ručnu...
Klasični automatik, pa i neki drugi, uključujući i DSG koji je dual-clutch tj. sustav sa 2 kumpluga, taj P položaj imaju na 'slider' ručici mjenjača, i svi koji su imali prilike isprobati i jedne i druge mjenjače se slažu da je DSG i klasični i recimo kvazi-CVT od hibrida imaju puno bolji osjećaj nego robotizirani...
O kvarovima, održavanju, nemam pojma, osim da je slično kao manual, samo što nemaš papuučicu kvačila...

Ne vole ga jer je 'trzav', osjeti se promjena brzine, i često ljudi imaju osjećaj da mjenjač šalta u 'krivo' vrijeme... Ono što je mene osobno iznerviralo kod takvih mjenjača što ne mogu taj osjećaj izbjeći niti kad ga vozim 'poluautomatski' tj. kad mu ja govorim kad će koju brzinu šaltat...
Pretpostavljam da je stvar u većini slučajeva u omjerima brzina tj. getribi, a ne u samom robotiziranom mjenjaču, ali eto, nije na dobrom glasu...
Prepoznaš ga većinom po tome što nema 'slider' ručicu mjenjača nego 'joystick' koji je uvijek centiran, i ne postoji P tj. parking pozicija, treba ga gasiiti i paliti u N poziciji tj. leru, i obavezno povlačiti ručnu...
Klasični automatik, pa i neki drugi, uključujući i DSG koji je dual-clutch tj. sustav sa 2 kumpluga, taj P položaj imaju na 'slider' ručici mjenjača, i svi koji su imali prilike isprobati i jedne i druge mjenjače se slažu da je DSG i klasični i recimo kvazi-CVT od hibrida imaju puno bolji osjećaj nego robotizirani...
O kvarovima, održavanju, nemam pojma, osim da je slično kao manual, samo što nemaš papuučicu kvačila...