zgveki

New member
Re: Kakvi su 1.4 16V, 1.6 16V, 1.6 HDi

hehehe reci ti starom . Stari kad ga ti natankas bum se ja brze vozil :grin::grin:

btw ak je tvoja xsara 8v zato i trosi manje jer ovaj 16v cim ga vrtis voli posrkat a po zg-u od semafora do semafora pa non stop prva druga u guzvi ode benge
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: Kakvi su 1.4 16V, 1.6 16V, 1.6 HDi

Ako se ne varam, C4 je jedno 200tinjak kila teži od Xsare, što nije malo

To zbrojiš sa 16v motorom koji se mora vrtit na višim okretajima i dobiš bez problema i 2 litre veće prosjeke.
 

zgveki

New member
Re: Kakvi su 1.4 16V, 1.6 16V, 1.6 HDi

sto se tice tezine neznam kolko kila ima xsara al znam da 16v moras vrtit hoces neces i da trosi al nis cudno imo sam i c3 adriatic oprema 2010 god 1.4 8v isto nije bas bio stedljiv 8-9 litrica i to sam novog kupio u ducanu i vozio ga 2 god svaka cast al meni nije auto po mom cefu ZENA ME NATJERALA :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: Kakvi su 1.4 16V, 1.6 16V, 1.6 HDi

To je onda bila ova nova generacija C3 vjerovatno.

Moj, prvi model, sa istim motorom je na laganih 6-7 litri. Ali je brži do 100 sekundu, pa je očito negdje negativna razlika u masi/mjenjaču.

Samim tim se mora više gazit vjerovatno, nači veća potrošnja.

U biti ti biraš dosta velike potrošače :D HDi bi ti bio idealan hehe
 

zgveki

New member
Re: Kakvi su 1.4 16V, 1.6 16V, 1.6 HDi

da bio je novi model hahaaha da bas uvijek biram neke potrosace al kaj cu kad ne volim dizelase bas al nema veze ne zalim se trosi kolko trosi.....

problem je sam sto radim puno kilometara cca 20000 km godisnje sa c4 a sa berlingom jos tolko pa su mi stalno na servisima na promjeni ulja i filtera i sitnica .

Non stop imam feeling da sam kod mehanicara :grin::grin:

Al ajde berlingo mi je dizelas 1,9 obican trosi malo al zato tak i ide ;) sad ima 200000+ i ko koza brdska ;)
 

mariola

Active member
Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Postovani clanovi i clanice :)

Zamolio bih vas nekoliko savjeta i prijedloga sto napraviti, pregledati i izmjenjati na autu nakon kupnje.
Dakle radi se o C4 2.0 hdi 2007.god.
Auto je stvarno u naizgled dobrom stanju, presao 132000 km.

Vec sam bio s njim na provjeri kocnica, rekli su da su u redu i da sam s tim miran bar do sljedeceg tehnickog (2godine) i izmjeni zadnjih amortizera, jedan se malo "cuo" i onda sam dao odmah obadva zamjenit.

Ono sto bi svakako dao izmjenit je ulje i zupcasti remen te kociona tekucina i aditivi.
Sto savjetujete jos? :)

Hvala unaprijed na odgovorima i lijep pozdrav iz Njemacke.

p.s. jedino sto ga zeza je tempomat i tu i tamo se upali lampica sa deppolution...nesto...upozerenjem. no ona nestane nakon dan dva..
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Treba napraviti veliki servis ako nije rađen uz zupčasti remen ide i ostalo remenje pumpa vode, zatezač i dr. što ide pod tvoj motor u velikom servisu.
tempomat je inače na tom god, imao tu i tamo greškica.
ostalo sve ok.
 

mariola

Active member
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

A sto volim kad me ovako "obraduju" na servisu...

Izmjenjane sve moguce i nemoguce tekucine, remeni itd...laganih 750€.
Turbo Loader na izmaku snaga "prosvirao" lagano, neki vrag u volanu od tempomata otkazao...ukupno jos 1550 laganih eurica....
Nije lose za pocetak.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Znao sam da su u njemackoj majstori opaki...al bas ovako...
al nema veze..sad bar znam sta je pod haubom.
sada si miran sljedečih 100,000km.:grin:
samo redovno ulje i filtere svakih 15 do 20tkm i auto če te služiti.
 

Kizokc

Active member
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Zamjeni si filter kabine (nije skup cca 70 kn) obavezno, ja dok sam svojeg mjenjao dok sam vidio što sam sve udisao, bila mi je muka.
 

mariola

Active member
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Evo ga..... gotovo servisiranje i sad znam sta je pod haubom. Ako nekoga zanimaju cijene i davanja u njemackoj za auto C4 2.0Hdi Exklusive 2007.god. to zvuci ovako :)

-Auto 4.999 €

-Tehnicki (Tüv) 150€ (vrijedi 2 godine)

-Registracija 45€

-Tablice 35€

-Osiguranje 700€

-Porez 300€

-Godisnja parkirna karta 40€

-Veliki servis (diagnostika, ulje, tekucine, remenja...) 736€

-Turbo loader (cijena novog 736,38€)
i modul tempomata u volanu(cijena novog 264,45) ukupno sa izmjenama 1550€

-Izmjena zadnjih amortizera 380€

:cenzura:

Ukupno - 8,935.00€
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Nekako mi je to puno novaca za 2007g u DE..
Baš gledam po de-mobile 2007 su od 2 soma pa do 3 i pol max..
Koliko taj ima km?
 

mariola

Active member
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Presao je 132000.

Istina...bilo ih je za 4000-4500, cak i manje al meni je bas ovaj zapeo za oko :)

a svi ti auti koje kupite u njemackoj za 2-3tis € opet cete ih nagurat sa popravcima skoro na ovu cifru na koju sam i ja dosao.
I meni je handler davao ovaj auto za 7000€ ako hocu godinu dana garancije na njega.
No, glatko sam ga odbio jer cu radije auto odvest u citroenov servis nek ga dotjeraju i onda cu znat sta imam a ne da mi on krkan opet stavi neke false djelove pa cu nakon godine dana plakat i tuc glavom u zid...i opet eto mene u citroenovom servisu da popravljaju necije greske....dupli trosak...

Ne znam....samo moje misljenje.
 

quadrolg

Member
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Presao je 132000.

Istina...bilo ih je za 4000-4500, cak i manje al meni je bas ovaj zapeo za oko :)

a svi ti auti koje kupite u njemackoj za 2-3tis € opet cete ih nagurat sa popravcima skoro na ovu cifru na koju sam i ja dosao.
I meni je handler davao ovaj auto za 7000€ ako hocu godinu dana garancije na njega.
No, glatko sam ga odbio jer cu radije auto odvest u citroenov servis nek ga dotjeraju i onda cu znat sta imam a ne da mi on krkan opet stavi neke false djelove pa cu nakon godine dana plakat i tuc glavom u zid...i opet eto mene u citroenovom servisu da popravljaju necije greske....dupli trosak...

Ne znam....samo moje misljenje.
Ako te je sve skupa došlo 8900e,zakaj za te novce nisi kupil auto u hr, za tu lovu mora bit skoro novi.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

svi ti auti koje kupite u njemackoj za 2-3tis € opet cete ih nagurat sa popravcima skoro na ovu cifru na koju sam i ja dosao.
Zato ih Nijemci i prodaju. Imaju cash za novog, a u rabljenog (5 god.) im je investicija od par tis. € neisplativa. ;) Blago nama na istoku. ;)
 

mariola

Active member
Re: Kupljen polovni C4, prijedlozi sto napravit od servisa.

Nisam ga kupio u hr jer nisam vise u hr. A ovaj ce posluzit jos koju godinu dok ne dodje novi...opet citroen :) nekako mi se uvukao vec pod kozu.
 

bootpro

New member
C4 1.4 16V: osvrt nakon devet godina korištenja

Evo, nisam baš nešto aktivan na forumu, svratim tu i tamo da pogledam što se događa.

Napisat ću kratki osvrt na navedeni auto, više je tu kritika nego pohvala, ali za sve koji možda žele kupiti rabljeni ili možda već imaju C4 i sami ga održavaju možda bude pokoja korisna informacija.:grin:

Dakle, u oboitelji imamo C4 1.4 16v iz 2006 , 75000km prešao i mogu reći da nas više ništa nemože iznenaditi?!

Prvo krenem sa problemima:

1. U startu je bilo problema za zadnjim amortizerima i lupanjem prilkom prelaska preko poprečnih neravnina, što je kao u servisu riješavano ali i dalje je to puno bučnije nego u drugim autima iste klase.

2. Svakih par mjeseci se neki vrag dogodi sa tempomatom i limitatorom, odnosno pri uključenju izbaci grešku i moramo odspajati akumulator da se stvar resetira, pa se opet nakon kraćeg perioda sve zblesira i tako u krug.

3. Volan se trese pri brzini od 120km/h-mjenjali gume, podežavali trap..i dalje trese, nema riješenja - Bogu hvala, rijetko se vozimo 120km/h.

4. Naravno, prije 2 godine je popustila brtva glave motora, ne moram ni govorit o troškovima-smiješno da se takva stvar događa na redovnoj bazi i riješava na trošak kupaca, hebena tragedija.:eek:

5. Prekidači za spuštanje stakala su popizdili totalno-npr. možeš spustiti prozor do pola i kad ga poželiš zatvorit, staklo se spusti do kraja i jedini način za zatvorit prozore je preko daljinskog ključa.
To sam riješio u vlastitj režiji otvaranjem prekidača i čišćenjem kontaktne površine, al čini se da nije trajno riješenje jer se i dalje zna zblesirati.

6. Splet kablova koji iz karoserije izlazi i spaja se sa vratima prtljažnika je naravno bio u prekidu- nevjerovatna šlampavost pri dizajnu i izvedbi.

7. Brava na prtljažniku je počela sama od sebe otvarati prtljažnik u vožnji, u mirovanju, ma kad god poželi.
To je riješeno rastavljanjem brave i ubacivanjem podložaka da bi se dobilo na distanci između mikroprekidača i poklopca za otvaranje-čini se kao trajno riješenje.

8. Nakon 9 godina primjetio sam koroziju na vratima prtljažnika, na obje strane označena na fotki :



9. Prošle godine opći potop u autu, odvod kondenzata se začepio, auto se sušio tjedan dana na suncu.

10. I zadnje iznenađenje je puknuće kućišta termostata zbog kojeg je auto izgubio antifriz u roku "odmah"
Èudno je što je kućište puklo s nutarnje strane koja naliježe na blok motora. Auto izgubio vodu, sva crijeva čitava, moram priznat malo je zbunjujuće djelovalo sve dok nismo skinuli termostat kao zadnju opciju, a evo i fotke:





Šta na kraju reći?!
Većina gore navedenih problema su skoro sigurna stvar na ovom autu!
Još bi se i pomirio da smo kupili "loš primjerak", ali ovo je skoro pa pravilo za ovaj auto pa neka se svi propreme za navedene probleme.

Zadovoljni smo potrošnjom, zvučnom izolacijom, prostorom u kabini..sve ostalo nekako ne ulijeva povjerenje i svakako nebi preporučio kupovinu ovog auta.

Ne želim da se ovaj post shvati kao pljuvanje modela ili cijele marke, nisam od onih "moj golf je najbolji" i slično, nego samo želim pomoći svima koji imaju auto ili ga namjeravaju kupiti da se lakše snađu u riješavanju problema i da se pripreme na odeređene situacije.
 

deda

New member
Te priče su za svaki auto,za sve modele,a sve je stvar kakve si sreće.Moj frend ima 2007 godinu,auto prešao 370 000km,a čovjek pojma nad pojmom nema o autu,sve vozi u servis i nikada sa ničim vanrednim nije imao problema niti kvarova,osim onog što se potrošilo u srazmjeru pređenih km.
 

bootpro

New member
Naravno, ne sumnjam da ima i takvih primjeraka.
Problemi koje sam naveo su ajmo reći skoro "sigurna stvar" na ovom autu i ne kažem to "onako", već sam zbog svakog problema sate i sate preoveo u istraživanju i pronalasku riješenja pa sam skužio da masa ljudi ima iste problema sa amortizerima, brtvom na 1.4 motoru, podizačima stakla, bravom na gepeku, kablovima na gepeku i nakupaljanjem kondezdata u kabini.

Za termostat sam možda izoliran slučaj, isto kao i za problem sa tempomatom i korozijom na vratima prtljažnika ( btw. garancija 12 godina na prohrđavanje, "my ass" , što bi ameri rekli)!

Tko se nađe u problemu, može pitat za savjet, a tko ne..sretna mu majka i novčanik.:D
 
Na vrh