Kupnja C-Crossera

vborovic

C5 modifikator
ali na upit u ovlastenom servisu nisam dobio ni jedne pohvale za njeg,ljudi se najvise zale na mjenjace i kazu da nije uopce dobro prosao
Istina je, automatski CVT mjenjač je problematičan, gore rješenje za prijenos od robotiziranog mjenjača (u smislu izdržljivosti, kvalitete itd ... dok je ispravan, svaki je dobar)
 

Biliæ

vlaj
Pozdrav ljudi..
Zaintrigiralo me par C-Cros. s malom kilometrazom na njuskalu. Redom benzinci,automatika. Iscitavajuci forum -vidim da je prilicno pouzdan i dobar auto. Jedini veci problem ispada da je mjenjac,ali uz redovnu izmjenu ulja i to se drzi pod kontrolom. Cca 9 t€ za auto u full-u bez plina (koji bi se kasnije ugradio). Vase misljenje?
+/-?
 

Dalibor

Dado Tornado
Cca 9 t€ za auto u full-u
to je puno novca za taj model. pogotovo za veliki auto s benzinskim motorom, koji po defaultu teško nalaze kupce. crosseri su kod nas bili prodavani po cijenama kompaktnih modela (c4), jer se radi o autima koji su vraćani sa istočnih tržišta (ne sjećam se više razloga), pa su distributeri uzimali čitave game vozila i prodavali ispod cijene. zbog toga je 1-2 god. crosser bio najprodavaniji suv, kako je to danas vitara.
 

Biliæ

vlaj
Ne znam mogu li stavljati linkove ovdje ali jedan iz Zg(doduse,-istekao je oglas)u naizgled top stanju (90tkm), dupli set kotaca i full oprema(mozda od nekoga na forumu?) mi se jako svidio..
P.s. realno glupa kupnja,ali auto izgleda bomba..
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
P.s. realno glupa kupnja,ali auto izgleda bomba..
Znaš da ti je to u gradu 13, a uz "tvrđu cipelu" može i više.
Autoput koji decilitar ispod 12, a ni na otvorenoj neće biti puno manje. ;)

Mislim da je cijena nerealna. Comfort je išao po 150-155.000 kn 2009. Izložebni i po 140. Danas mu je deset godina. 9-9,5t eura ne bih dao. Isto tako, sve s plinom bih zaobišao naširoko.
 

Franz

Well-known member
Isto tako, sve s plinom bih zaobišao naširoko.
Meni se uvijek nekako čini, kad netko kupi auto te klase i u njega stavi plin, da je daleko izvan svojih mogućnosti i da je i sve ostalo održavano slabo i sa buđet dijelovima. Ne znam , možda nisam u pravu.

Razumijem da netko kupi, kaj-ja-znam, Opel Corsu pa u nju stavi plin i, ne znam, vozi se od Zagreba do Splita za cijenu manju od autobusne karte. Al kupit klasu tipa Crosser i ići kršiti motor i auto plinom. Nezz. :whistling:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Citajuci sve ovo vec sam ga zaboravio.
To je dobar komad auta. Nema ništa previše sporno s njim. Osobno mi se samo cijena 10 godina starog auta, koji se 2009. prodavao po 20-21t€, ne čini realnom. To što ima X kilometara ili što je možda uložio Y eura u njega, to je sve nebitno. Auto je star 10 godina, a cijena novog je bila takva kava je. ;) HDi je druga priča. ;)
 

Doomsday

U prolazu...
Ehm...

Samo da odma kažem, ja sam generalno protiv SUV-ova, onih 'normalnih' kao ovaj crosser, a pogotovo protiv ovim malih i mini SUV look-alike užasa šta su sad u modi...

Sve im je skuplje, prostora i manje nego u nečem normalnom te klase, tipa monovolumen ili klasična B i C klasa... Ali, o ukusima se ne raspravlja...

Samo me zanima, zašto se misli da je plin samo za siromašne, ili krševe od auta...? Ako se ima dovoljno punionica, ako se ima kvalitetan servis za ugradnju, u čemu je problem voziti se duplo povoljnije, u bilo kojem autu...?

Evo, recimo ako za to auto ima Vialle LPI sustav, ugradiš jednom i praktički zaboraviš, svako 50-100 tis. eventualno, ako želiš, odeš na diagnostiku ili atest boce, i to je sve, klasičnog periodičnog održavanja praktički nema, nema isparivača, filtera, podmazivanja ventila itd...

To je u startu malo skuplji sustav, eventualno može pumpa zezat nakon većeg broja km ali i to je samo jedna stvar koja je rješiva, nakon stvaaarno velikog broja km mogu zezat injektori pa se promjene, ali to nije ništa drugačije nego kod recimo HDI motora... A ušteda je BOLI GLAVA... Komfor isti kao i na benzin ili dizel...

Ljudi koji imaju novca nisu ga zaradili i zadržali trošeći ga tamo kad i ako ne trebaju...

Valjda...

:D
 

Dalibor

Dado Tornado
Osobno mi se samo cijena 10 godina starog auta, koji se 2009. prodavao po 20-21t€, ne čini realnom.
tržišna, po kojoj bi za crossera bilo poziva je 5-6.500 €, a po toj cijeni idu primjerci sa 280.000 km i benzincima kod preprodavača. koliko ima kupaca auta za 6.000 € koji razmatraju suve s benzincima od 2,5 l, ako uopće ima takvih...
čak i da se stavi plin, kome bi odgovarala potrošnja od 14 l
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
čak i da se stavi plin, kome bi odgovarala potrošnja od 14 l
Èekaj, pa to je financijski manja potrošnja nego 7,5l benzina u mom C3. Meni bi odgovarala, pogotovo u takvm autu.
Računajte da ovakve aute više ne proizvode. Sa pogonom koji služi nekom k*rcu i bombenfest motorom.

Ja bi svakako rađe 10 godina stari C-Crosser i da ostanje 10-15k€ sa strane, nego ove nove isprtke tipa C5 Aircross sa fwd-om i trocilindarskim 1.2 motorom koji opet troši 10 litara, a neide plin na njega.
 

Ax boy

Well-known member
Slažem se da je plin financijski najekonomičniji za voziti u današnje vrijeme, pod pretpostavkom da su instalacije sve sređene tip top. Međutim za te "gromade" kao što je ccrosser,C3 aircross,C4 aircross,C5 aircross,2008,3008... Moje skromno mišljenje, oprostite mi, ali samo HDI hehhhhheh, stroj je stroj :) ako mi je preskup novi dizel, pričekam par godina, jednom pojeftiniti mora na pristupačnu cijenu. Nadam se:). Èekaj,zaista u c5 aircross ne ide plin???? Šta??
 

robert098

Member
O cemu vi ljudi pricate? Ste gledali neki dan test sudara novoga c3 i prastarog Suv-a? Veci auto je kud i kamo prostraniji, komforniji i siguran kao tvrdava. Ja imam c crossera i pre, pre zadovoljan sam. Auto je benzinac, automatik, full oprema, konja ko u prici a ide kao raketa. Sto se tice interijera i noviji auti ga se mogu postidjeti. Sto se tice potrosnje krece se od 12 u gradu pa do 9 na otvorenoj cesti. Ja sam super zadovoljan sa njim.
 

Doomsday

U prolazu...
@robert098 - sve 5, ali ne razmišljamo na isti način, jer ako ćeš tako najsigurnije je vozit tenk... :grin:

Ako ti treba prostora i komfora, monovolumen nudi više iskoristivog prostora od SUV-a iste klase, klasična C grupa auta od malog SUV-a te klase, a klasična B grupa auta od mini SUV-a te klase... Uz manje troškove, pa... svega...

Ako je u pitanju ukus, tu rasprave nema, o ukusima se ne raspravlja, i neka, dobro je da ima svega... Ono što je meni tužno je da ti kvazi-terenci i SUV-ovi svih dimenzija praktički ISTISKUJU normalne aute sa tržišta, a bez nekog meni jasnog razloga, toliko da praktički D grupa limuzina polako nestaje osim u luxury klasi...

A plin u benzincu, za nas koji ne vozimo autoput niti pretjerano duge relacije, idealno za smanjit trošak goriva ako se može ubacit kvalitetan plin, jer ovo sa ekologijom u dizelima je polako postalo presmiješno... nadam se da i bezinjare neće uskoro takav tretman doživit, pa će ti htio ili ne za po gradu i slično ostat samo i isključivo struja... I možda plin... Ali nažalost vjerojatno samo CNG...

Iako i LPG je dosta čišći u izgaranju od recimo benzina, i dok god se nafta koristi za bilo što LPG će biti prisutan kao nusprodukt, tako da je po meni ekološkiji i od elektrike obzirom kako trenutno dobijamo i skladištimo struju, i od vodika i slično, jer se ništa EKSTRA ne onečišćava za dobit LPG, on je jednostavno nusprodukt...

No dobro, totalno sam otiša u OT, sorry...

Valjda...

:D
 
Posljednje uređivanje:

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Auto je benzinac, automatik, full oprema
Auto je stvarno OK. Sam po sebi.

Dvije su stvari meni osobno sporne. Prvo plin u njemu: Ono što sam vidio po servisima je pun k problema s plinom u njemu. Da, naći će se sad par ljudi koji će reći da nikad nisu imali problema. ;) Iznimke potvrđuju pravilo. ;) I druga stvar, cijena od 9-9,5 za benzinca tog godiša je pretjerana kad uzmemo u obizr tadašnju prodajnu cijenu novog.

Da mu je cijena 5-6€, tu dolazimo opet do problema racionalnosti kojeg je lijepo rezonirao Dalibor:

tržišna, po kojoj bi za crossera bilo poziva je 5-6.500 €, a po toj cijeni idu primjerci sa 280.000 km i benzincima kod preprodavača. koliko ima kupaca auta za 6.000 € koji razmatraju suve s benzincima od 2,5 l, ako uopće ima takvih...
čak i da se stavi plin, kome bi odgovarala potrošnja od 14 l
 
Na vrh