Koliko još imam goriva?

La Marche

Iskreni optimist
To su mi dobre fore s 20 kg viška ako je rezervoar pun, pa auto slabije ide i (što je najvažnije) više troši... pa vele zagovornici da je tako (bilo) i u F1.

Je, samo tamo je auto 600 kg, a tank 100 kg. Okruglo 15% više.
Oko 15 kg koliko je okruglo težina 20 l goriva iznosi jedva 1% težine auta.
To se ne bude primijetilo.

A najviše me nasmije kad u savjetima o smanjenju potrošnje novinari napišu o potrebi praznog prtljažnika, pa pisali po svim našim novinama redom (k'o papige) prije desetak godina: izbacite stare novine i gumene čizme iz prtljažnika (ne znam otkud su baš na stare novine i gumene čizme došli!). Je, to bude jaaaako značajno smanjilo težinu auta, a možda bi to i pomoglo boljoj distribuciji mase, a dodatno promjenom položaja gumenih čizmi u autu reguliraš podupravljanje...
 

Damaj

Active member
Zrno po zrno pogača, kamen po kamen palača. Ako dodatna težina nema utjecaja na potrošnju zašto proizvođači u današnje doba pokušaja ušteda prave dijelove od lakših materijala koji su ujedno i skuplji? Za mene je najnormalnije natočiti rezervoar, isprazniti ga i ponovo natočiti. Nije mi jasno što se tu ima za raspravljati.

Osim psihološkog efekta u smislu: "Nemam baš goriva u autu, pa se ne mogu vozit." vožnju na rezervi i općenito u donjoj polovici skale ne shvaćam. Tak i tak tenkiraš koliko potrošiš.

Ja uvijek točim pun rezervoar, a vozim tako dok ne padne na otprilike pola. Također, uvijek imaš goriva za nedajbože i možeš voditi evidenciju prosječne potrošnje (najpreciznije moguće).

Iznimke su duga putovanja gdje ga onda više "cijedim".

Samo sam jednom došao do rezerve i to zato što sam već bio na Slavoniki, prošao Ðakovo, tak da sam bio 30ak km od kuće, a vraćao se sa dugog puta, pa mi se nije dalo gubiti 15ak minuta da stanem na benzinsku na autoputu.
Matija pretpostavljam da još nisi bio u prilici uhvatiti se u koštac sa svkodnevnim uobičajenim problemima u životu odgajajući djecu, gradeći kuću, plaćajući račune sa ovom mizernom prosječnom plaćom u Lijepoj Našoj bez pomoći roditelja u financijskom smislu ili da ti pružaju utočište, jer kako protumačiti tvoje čuđenje da netko ne može natočiti pun rezervoar goriva.
Do prije par godina i ja sam točio samo pun rezervoar ali vremena se promijeniše pa sada natočim koliko imam.
A ovi što igraju na psihologiju su jako rijetki ili izuzetno škrti, ali su opet manjina.
 

lost

New member
da se i ja zapitam koliko imam goriva.. danas slučaj, C5 2.2hdi dpf 2003g mk1

Situacija: ima nešta ispod četvrt u rezervaru, komp pokazuje cca 185km range...
Stanem natočim 50kn na ini, to je valjda ispod 5l. kazaljka se ni ne pomakne ,range ostane isti. krenem se vozit i kazaljka uredno pada, nakon cca 60km upali se rezerva, vozim još 35km do benzinske, range mi je 85km. Natočim sad 50kn na tifonu. kazaljka se opet ne pomakne, stoji skoro na nuli, range ostaje isti. Ubacim karnister u gepek za svaki slučaj i napravim još 30ak km, kazaljka uredno pada, na nuli je, range više ne pokazuje nego piše ---.

E sad jel taj plovak povezan na neki kompijuter neće očitat ispod 5 litara pa ne dodaje ni tekučinu za dpf niti miče kazaljku i range na ekranu?
Jel imam goriva u rezervaru a ne pokazuje?
Ili su me nekim čudom 2x na pumpi prevarili :)
Gorivo ne curi, bar ne u motornom prostoru...

Znači nakon prevaljenih km i tankanja cca 10l trebao bi imati bar goriva koliko je bilo kad sam krenuo, znači nešta ispod četvrt, rezerva ugašena...

Uz to prvi put kad sam točio, resetirao sam komp i prosjek je 5.8... ugl otvorena cesta tempomat na 60ak u četvrtoj ili petoj...
 

Matija

New member
Matija pretpostavljam da još nisi bio u prilici uhvatiti se u koštac sa svkodnevnim uobičajenim problemima u životu odgajajući djecu, gradeći kuću, plaćajući račune sa ovom mizernom prosječnom plaćom u Lijepoj Našoj bez pomoći roditelja u financijskom smislu ili da ti pružaju utočište, jer kako protumačiti tvoje čuđenje da netko ne može natočiti pun rezervoar goriva.
Do prije par godina i ja sam točio samo pun rezervoar ali vremena se promijeniše pa sada natočim koliko imam.
A ovi što igraju na psihologiju su jako rijetki ili izuzetno škrti, ali su opet manjina.
Pa ali to nema veze sa utočištima, financijskom situacijom ni ničim. To je čista matematika. Sipaš koliko trošiš. Ne kužim te.

Ako nemaš novaca za gorivo, onda se ne voziš. Stvar je samo u psihologiji i percepciji.

Jer, ako dođeš do minimuma i upali se rezerva, odeš na pumpu i natočiš za 100 kuna, što ne? Prijeđeš tipa 100km po gradu, opet se upali rezerva i ti opet odeš i nasipaš za 100kn. Jel nije tako? Isto možeš natočit puni tank i onda svakih 100km ići sipati do punog tanka. :)

Ista stvar je i sa punim rezervarom. Sad, nećemo se natjecati tko je u lošijoj situaciji, moji nikako nisu u dobroj i jednostavno sipaju svakih 200km. Kad stari pređe 200km ode na pumpu i tenkira do punog. I tako skroz. Ali on pređe 200km u dva-tri tjedna, a ja u jednom tjednu. Tu je jedina razlika.

OK, jedini ti je trošak prvi put natočit puni rezervoar, ali kasnije je isto. Matematički mu je isto sipao istu količinu litara od rezerve ili kad mu padne od punog. Matematički isto.

Psihološki nije.

EDIT: to je isto kao i kad jednom odeš u minus na računu do minimuma. Nakon toga opet možeš trošiti samo onoliko koliko ti dođe prihoda.
 

Konrad

New member
da se i ja zapitam koliko imam goriva.. danas slučaj, C5 2.2hdi dpf 2003g mk1

Situacija: ima nešta ispod četvrt u rezervaru, komp pokazuje cca 185km range...
Stanem natočim 50kn na ini, to je valjda ispod 5l. kazaljka se ni ne pomakne ,range ostane isti. krenem se vozit i kazaljka uredno pada, nakon cca 60km upali se rezerva, vozim još 35km do benzinske, range mi je 85km. Natočim sad 50kn na tifonu. kazaljka se opet ne pomakne, stoji skoro na nuli, range ostaje isti. Ubacim karnister u gepek za svaki slučaj i napravim još 30ak km, kazaljka uredno pada, na nuli je, range više ne pokazuje nego piše ---.

E sad jel taj plovak povezan na neki kompijuter neće očitat ispod 5 litara pa ne dodaje ni tekučinu za dpf niti miče kazaljku i range na ekranu?
Jel imam goriva u rezervaru a ne pokazuje?
Ili su me nekim čudom 2x na pumpi prevarili :)
Gorivo ne curi, bar ne u motornom prostoru...

Znači nakon prevaljenih km i tankanja cca 10l trebao bi imati bar goriva koliko je bilo kad sam krenuo, znači nešta ispod četvrt, rezerva ugašena...

Uz to prvi put kad sam točio, resetirao sam komp i prosjek je 5.8... ugl otvorena cesta tempomat na 60ak u četvrtoj ili petoj...
centrala ne ocitava uvijek odmah pogotovo male kolicine goriva tipa 5 litara na tanku od 70 litara...

tekucina za dpf ti je u odvojenom spremniku i ne dodaje se stalno nego kada je potrebno ciscenj ako je naravno sve ispravno i imas uvjete tipa temperatura motora iznad 80 stupnjeva, razina goriva iznad 1/4 tanka itd kad se pokrece regeneracija u voznji
 

deda

New member
Uložiti u pun tank 500kn i nek se nađe,pa svakih 100 km dotankaš,znaš kaj danas znači imati u nećemu 300-400kn i još ih moraš nositi nepotrebno?
Kaj misliš zašto toliko ljudi danas ostane na cesti jer mu crkne auto koji ostane bez goriva,sigurno ne jer su glupi,prije mislim da ih sila natjera da mora nekud ići,a nema ni kune u žepu,pa kaj bog da.Da je situacija zdrava u ovoj ljepoj našoj,takvih nebi ni bilo.koji se voze i na parama goriva.
Ja na sreću nisam u takvoj situaciji,od 4 auta uvjek ima barem u jednom dosta goriva za bilo kakvu silu,ali svejedno razumijem ljude,jer dok sam bio mlađi,često mi se događalo da vozim auto na zadnjim kapima,jer mooraš, a nemaš love.
 

Damaj

Active member
Deda vidi se da iskustvo govori iz tebe, kako objasniti ovim mladcima što je život. Nekoliko dana do plaće, do posla se vozim na parama goriva, nema alternative za besplatni dolazak na posao a na posao moraš doći. Treba sutra kupiti kruh a bome i u nočaniku samo para tj. magla. Baš mi je u toj situaciji do razmišljanja o percepciji donjeg ili gornjeg nivoa rezervoara. Dečec ne shvaća da samo do posla i nazad tankam 1200 kn.
 

deda

New member
Situacije se mjenjaju preko noći,danas imaš,tj jučer,sutra nemaš.Prošla su vremena sigurnosti i budućnosti.
 

Damaj

Active member
Nemaš love za benzin, nemaš za kruh, u novčaniku magla, a voziš novi C4!? Mislim da piliš naopačke. :)
Dosta oholo, mislim da dalje nema smisla komentirati. Ovo mi je drugi novi C4, nisam nikome dužan, ne posjedujem niti jednu kreditnu karticu, uredan sam platiša, ne dugujem niti za jedan račun režija, hranim četvero djece.Kako sam trenutno na porodiljnom sa naknadom od 1600 kn što mi je za 60% manji prihod mjesečno, morao sam se prilagoditi a prije 3 godine je bila drugačija situacija. Ja ulažem u svoju budućnost i bezbrižnu starost. Pametnom dosta.
 

Nono

Èlan
Dosta oholo, mislim da dalje nema smisla komentirati. Ovo mi je drugi novi C4, nisam nikome dužan, ne posjedujem niti jednu kreditnu karticu, uredan sam platiša, ne dugujem niti za jedan račun režija, hranim četvero djece.Kako sam trenutno na porodiljnom sa naknadom od 1600 kn što mi je za 60% manji prihod mjesečno, morao sam se prilagoditi a prije 3 godine je bila drugačija situacija. Ja ulažem u svoju budućnost i bezbrižnu starost. Pametnom dosta.
Očito nisi shvatio šalu, a još sam i smajlića stavio da bude jasnije.
Počeo si petljati privatne stvari kojima ovdje nije mjesto.
 

Matija

New member
Rasprava je otišla u smjeru u koji nema smisla. Natjecanje tko je u goroj/boljoj financijskoj situaciji.

Ja i dalje tvrdim, a i vi ste to sami potvrdili, da je riječ o psihološkoj situaciji. Uvijek tenkiraš koliko potrošiš, a voziš se koliko goriva imaš. Kad imaš pun tank, nekako ti je lakše i ne misliš, nego kad si prazan. I to mi je jasno i tu nema dileme. Ali je to matematički i dalje isto.

P.S. Kad je bilo situacija da mjesecima nije bilo plaće, mi se nismo vozili, iako je u autu bilo više od pola tanka goriva... Psihologija... Toliko o tome...
 

Damaj

Active member
P.S. Kad je bilo situacija da mjesecima nije bilo plaće, mi se nismo vozili, iako je u autu bilo više od pola tanka goriva... Toliko o tome...
Mjesecima držati pola tanka goriva nije dobro, gorivo postaje neupotrebljivo.
I u pravu si, sve je krenulo u krivom smjeru, sigurno je pravi smjer biti opterećen jesi li u gornjoj ili donjoj polovini rezervoara.
A nije mi jasno da ne možeš shvatiti da kad je dijete bolesno moraš ga odvesti liječniku, ako mu treba odjeće moram za Osijek itd. Vidi se da nemaš djece.

Očito nisi shvatio šalu, a još sam i smajlića stavio da bude jasnije.
Počeo si petljati privatne stvari kojima ovdje nije mjesto.
Iz teksta se to ne da zaključiti. Ništa ovo nije toliko privatno da ne bih mogao iznositi javno, nisam se zavukao u postelju tuđe žene.
 

markan1000

Well-known member
a sve je krenulo od pomalo glupavog testiranja koliko se dugo možeš voziti praktički "bez goriva" u rezervaru, i to ne zbog nestašice love nego zbog znatiželje (da ne kažem obijesti)...
 

balki

Active member
Na forumima i news grupama ne postoji bezazlena tema koja nakon 15-20 postova nemre zavrsit na "disibiodeve'sprve" raspravama:cool:
Za mir u kuci zakljucat temi i idemo dalje...;-)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Na forumima i news grupama ne postoji bezazlena tema koja nakon 15-20 postova nemre zavrsit na "disibiodeve'sprve
Sad, dok si već spomenuo... :D :D Gdje ste vi bili devedesprve p.vam.materina!!! LOL LOL
 
Na vrh