Koliko još imam goriva?

freak007

New member
Imam novi C4 1,6 HDMI 92 KS. Kada se pojave crtice na pokazivaču za gorivo u knjižici piše da ima još oko 30 km za vozit. Ima li ko kakvih iskustava?????
Pozdrav!
 

freak007

New member
Pumpica za gorivo? Zbog toga što vuče prljavštinu??? Onda ga više neću testirat.
Mladi sam vozač pa ne znam baš previše o autima.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nemoj se igrati s takvim i sličnim istraživanjima.
Auto je preskupa stvar za eksperimentiranje.
A nagli prekid rada motora te može, ako se poklope okolnosti, koštati glave.
 

brezC4

New member
jel bi mogao još??????
bi.

ali nemoj. povuče ti pumpa zrak prema motoru, povuče eventualni talog iz spremnika, pa da vidiš onda sranja :)
zaštopani injektori, pa ga verglaš, pa ode akumulator, alnaser nastrada i tako
 

deda

New member
Krepa pumpa jer ima premalo goriva koje je hladi,to je najveći problem,smeće nemre do motora,prvo bi se zaštopao filter.
 

Automatic

Well-known member
Svaki auto kad je na nuli ima barem još tri litre goriva tek toliko da vam ne zablokira pumpa goriva ( ipak ima onih koji razmišljaju 30 kilometara daaaaaal:shock:je)
 

Konrad

New member
shvati ovo kako hoces ali nije mi jasno zasto ga a vozis na 2 dcl nafte u rezervaru?

testiras preciznost preostale kilometraze prije nego umre ili?
 

deda

New member
Ako ti ostane bez goriva i crkne,nahebo si ko žuti maček da ga povono pokreneš.
Naravno ako neznaš trikove kak preveslati kompjuter.
 

Damaj

Active member
Ma htio sam vidjeti ukoliko se nađem u škripcu sa gorivom a nigdje pumpe u blizini, koliko još mogu.
Ja na benzincu 1.6 nekoliko puta prošao i 90 km nakon što su se pojavile crtice. Znam da nije pametno tako voziti ali eto dogodilo se.
 

Ante Ciklona

New member
Nemoj voziti do zadnje crte osim ako baš nije neka stiska (financijska ili neka slična...)

Mislim, čemu takvo forsiranje? Zar nije bolje sjesti u autu kad si SIGURAN da imaš goriva za neku rutu bez obzira koliko bila dugačka ili kad MISLIŠ da bi mogao imati goriva! : )
 

Matija

New member
Osim psihološkog efekta u smislu: "Nemam baš goriva u autu, pa se ne mogu vozit." vožnju na rezervi i općenito u donjoj polovici skale ne shvaćam. Tak i tak tenkiraš koliko potrošiš.

Ja uvijek točim pun rezervoar, a vozim tako dok ne padne na otprilike pola. Također, uvijek imaš goriva za nedajbože i možeš voditi evidenciju prosječne potrošnje (najpreciznije moguće).

Iznimke su duga putovanja gdje ga onda više "cijedim".

Samo sam jednom došao do rezerve i to zato što sam već bio na Slavoniki, prošao Ðakovo, tak da sam bio 30ak km od kuće, a vraćao se sa dugog puta, pa mi se nije dalo gubiti 15ak minuta da stanem na benzinsku na autoputu.
 

Nono

Èlan
Tako je, to je samo psihologija.
Ne treba puno fantazirati, voziti se stalno na rezervi znači NE ZNATI.
Neznanje nije sramota pa kad ti se objasni da to nije dobro, ne griješiš više i sve OK.
 

balki

Active member
Autu nebu ništa ako ga tankaš punog i voziš do rezerve i opet tankaš.
Ak ideš tankati kod pol rezervara onda nepotrebno voziš preostalih 20 kila viška sa sobom koje ne koristiš a i svako malo ideš na benzinsku i trošiš vrijeme;-)
(usput malo sam se sagno jučer pod auto i vidim da ispod podnice nasred desne strane auta ima al rebrasti hladnjak nafte što me iznenadilo)
 
Na vrh