Koje diskove uzeti?

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

samo sto je trosio puno na 160 km/h
Taj auto ako je održavan je kao upaljač. Mal potrošač pričam o dizelu.
Da mi nije trebao veči auto nebih ga prodo.

A ovo 160kmh sa C3 neču komentirati.:grin:
 

Citru

New member
Re: Vrsta diskova?

kad tad moras vidjeti max brzinu svog auta...

za gradsku voznju je auto ok, upaljena klima i potrosnja 4-5 litri na 100km...taman
 

deda

New member
Re: Vrsta diskova?

Nisam rekao da si glup,ali ne voziš taj auto na odgovarajući način.Meni kada netko kaže da nešto ne radim dobro,zamislim se zašto,prihvatim ili ne prihvatim sugestiju,nadajući se da mi netko želi skrenuti pažnju na nešto što ja možda ne kužim,nastojeći mi time pomoći.Upravo mi je to bila namjera,jer nema osnove za tvoju tvrdnju.Tvoje je da razmišliš o tome,ako želiš,a ne, izmišljaj druge razloge,troši novce i vrijeme na nešto što nije potrebno.Neznam ni ja puno toga,nikada ni neću znati i kada mi netko skrene pažnju na nešto nastojim to barem shvatiti,ako baš i ne želim prihvatiti.
Ustalom tko sam ja da nekome govorim da nešto nezna,upravo sam baš ja ispao glup,tko mi kriv.Jednom ćeš skužit što je pjesnik htio reči.
 

Franzg

New member
Re: Vrsta diskova?

Nema potrebe za ovakim rječima. Tu smo da bih iznjeli svoja mišljenja.

Da bih netko napravio ovakvu usporedbu dva auta različite marke moraju biti u istoj klasi. Također i dizel i benzinac nisu u istoj kategoriji, osobito kad se rade kočioni sistemi i različiti otpor je kočenjem motorm.

Ja sam također bio vlasnik C3 1,4hdi putovao od Vinkovaca do Pule starom cestom. Vinkovci Split preko velebita starom cestom nikad nisam imao takve pojave da su mi se diskovi pregrijavali. A kad ideš preko Obrovca tu su i usponi i padovi. samo se koči motorom a kočnica samo pripomaže.

Sad ako ti preneseš svu silu kočenja na samo kočenje diskovima onda če ti se pregrijati i ventilirajuči diskovi.

Inače postoje specijalizirane jurilice za takav tip vožnje.

Još bih dodao da sam u 6mj ove godine bio zadnji put na sljemenu upravo sa mojim c3. par dana prije nego što sam ga prodao a auto je iz 2003g.
Popeo se i spustio bez problema nikakvih stajanja ili proklizavanja.:grin:



A jesi li gledao da te nisu promatrali kakvi drugi komadi :D

ma isao sam ja miljun puta na sljeme i kod normalne voznje(pod normalno i dalje mislim brze od prosjeka) nema problema ali kod agresivnije ima, naravno da kočim motorom i naravno da znam da auto nije rađen za to, ali mi je nejasno zasto me se napada ako samo zelim vidjeti postoji li opcija nesto boljih diskova i to je jedino sto sam trazio

Nisam rekao da si glup,ali ne voziš taj auto na odgovarajući način.Meni kada netko kaže da nešto ne radim dobro,zamislim se zašto,prihvatim ili ne prihvatim sugestiju,nadajući se da mi netko želi skrenuti pažnju na nešto što ja možda ne kužim,nastojeći mi time pomoći.Upravo mi je to bila namjera,jer nema osnove za tvoju tvrdnju.Tvoje je da razmišliš o tome,ako želiš,a ne, izmišljaj druge razloge,troši novce i vrijeme na nešto što nije potrebno.Neznam ni ja puno toga,nikada ni neću znati i kada mi netko skrene pažnju na nešto nastojim to barem shvatiti,ako baš i ne želim prihvatiti.
Ustalom tko sam ja da nekome govorim da nešto nezna,upravo sam baš ja ispao glup,tko mi kriv.Jednom ćeš skužit što je pjesnik htio reči.
ja sam samo molio savjet moze li napraviti neki "upgrade" po tom pitanju, ako me to veseli ne vidim razlog zasto nebi smio pitati i eventualno staviti tako nesto..:(
Od malih nogu sam u svijetu autiju i to mi je najveca zabava i opsesija u zivotu, i nije mi lijepo da mi netko na temelju toga sto trazim nesto bolje diskove govori da neznam kočiti i slično
PONAVLJAM, trazio sam samo savjet za upgrade...:confused:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

ma isao sam ja miljun puta na sljeme i kod normalne voznje(pod normalno i dalje mislim brze od prosjeka) nema problema ali kod agresivnije ima, naravno da kočim motorom i naravno da znam da auto nije rađen za to, ali mi je nejasno zasto me se napada ako samo zelim vidjeti postoji li opcija nesto boljih diskova i to je jedino sto sam trazio
Nitko te ne napada samo ti je npr. Deda rekao da su i postojeće koćnice dobre ako se vozi normalno. I da se ne isplati stavljati neš jaće na takav auto.
A sa tim se i ja slažem.
Naravno da se može ugraditi ventilirajući disk i veći i jaća klješta i dr. Ali to onda izisskuje i druge prepravke. Jer onda više nije ista ni centrifugalna sila. Osovine,zglobovi,gume,felge sve to mora biti poklopljeno. Da sad ne dužim.
Ja sam recimo uzimao ploćice i diskove od boscha i bio prezadovoljan.
Ali ako se želiš upuštati u takve stvari samo naprjed.
Ne postoji danas više stvar, koja je neizvediva, samo ako smo prije toga spremni nahvatati dovoljno krznenih životinja (kuna).
 

Franzg

New member
Re: Vrsta diskova?

e pa takve stvari i prijedlozi me zanimaju
slazem se da su za običnu voznju kočnice odlične
htio bih napraviti par preinaka evo izmedu ostalog te diskove i kliješta...mogao bih probati onda sa nekim diskovima i klijestima boljih firma od trenutne
 

Automatic

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

Dečki zakaj ste zakomplicirali,ako čovjek hoće staviti nek si kupi.Nisu potrebni nikakvi veliki prepravki ni druge poluosovine i sl.treba samo odgovarajuči disk i kliješta u kompletu.Dieseli večinom imaju jače poluosoine pa imaju obične diskove.Poluosovinama se nebu niš dogodili ako stavi samoventolirajuće diskove,aa niti ostatku auta.Ako mu je to želja i ima novaca da si to priušti nek si stavi.
 

Damaj

Active member
Re: Vrsta diskova?

Ne znam uopće kako je autor teme došao do zaključka da lošije koči, da li je to zbog pregrijanosti diskova, ili možda čak i zbog zamora materijala diskova ili pločica. Siguran sam da je primjetio da kočnice lošije koče. A koji je razlog tome može biti više stvari. Napisati ću svoje iskustvo. Reklamirao sam na svojem C4 II da mi je papučica kod kočenja nekada tvrđa, a nekada mekša - kao da propada do određene mjere. Uz to ako pošteno nagazim kočnicu dok auto stoji čuje se nekakav "SSSSS", kao da negdje pušta zrak. Majstorovo objašnjenje je bilo (to je njegovo objašnjenje, a ne moj stav ili iskustvo) da je klip koji gura ulje (servo) u kočnicama guran ustvari komprimiranim zrakom, tj malim kompresorom i da taj tlak kod kompresora nije uvijek isti (nekada veći, nekada manji u ovisnosti o upotrebi kočnica kroz neku vremensku jedinicu). Dakle kada je manji tlak u tom kompresoru kočnica je tvrđa i treba veća sila pritiska na papučicu kočnice, dok je u obrnutoj situaciji sa većim tlakom kompresora papučica mekša i treba manja sila na papučicu i imaš osjećaj da kočnica propada. Tako je to i danas na mom autu, a toliku razliku u tvrdoći kočnice nisam primjetio ni na jednom autu koji sam do sada vozio.
 

Franzg

New member
Re: Vrsta diskova?

imam benzin, 1,4 exlusive paket ali najosnovniji motor od cca75ks, kočnice su mi dobre kod normalne voznje i super koče, ali kod agresivne voznje koja traje su nikakve jer se pregriju, i zato gledam solucije i cijene upgrade-a na ventilirajuće diskove i nova klijesta
 

dejan

New member
Re: Vrsta diskova?

Kak je kod vas neznam ali kad su menj mjeljali diske i pločice promjenili su i kočnično ulje .Mislim da je po citroen planu da se mjenja na 2 godine.
Od toga mogu da se kod bremzanja dobije filing kao da slabo prime.
Ak buš stavljal veče diske pazi i na dimenziju feltni.
 

Damaj

Active member
Re: Vrsta diskova?

Ulje se provjerava na tehničkom pregledu, pa ako ne valja ili te upozore ili ne puste da prođeš tehnički. Mijenjanje ulja svake 2 godine može preporučiti jedino proizvođač radi većega profita.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Vrsta diskova?

Ako dojde do toga da me ruši radi ulja, večinom usisam svo ulje samo iz posude, i nadolijem novo :D
moji svi prijatelji imaju novo ulje u posudi :D
 

Automatic

Well-known member
Re: Vrsta diskova?

Automatik. A kako si zakljućio da dečko ima dizela ?
Vidiš uopće ne trebam zaključivat jer je diesel ili benzinac,i nisam zaključio da se radi o benzincu ili dieselu.Pošto mi je to struka onda znam da dieseli imaju i jače poluosovine i homokinetičke zglobove,također i masivnije motore od benzinaca,sa jačom vibracijom i različitim obrtnim momentom.No da sada ne predajem mehaniku ,na onom postu sam samo htio reći da ako čovjek stavi samoventilirajuće diskove netreba raditi nikakve glume od toga šta sve treba mjenjati.Netreba mjenjati ništa osim diskova i odgovarajučih čeljusti,znači ništa se nebu poremetilo sa tim.Šta onda kad na auto 13 cola stave 15 cola sa širokom gumom.Koje je opterečenje onda (do 5 puta jače nego da je stavio diskove),sve ovo su naklapanja jer čovijek ne želi praviti sportski auto,znači nije stavio motor od 200 konja pa sad treba za njega kočnice ,federe ,balansštange,itd.On hoče samo da na obični model stavi malo bolje kočnice jer to želi imati na svom autu.Znači to može riješiti da nađe diskove koji pašu i čeljusti koje pašu na ovjes i na te diskove i to je kraj priče.Eventualno mu možda felge neče pasat zbog jačih čeljusti.U principu na autu se ništa ne mijenja samo ima malo bolje kočnice.Ako se njemu griju kočnice ,naveo sam zbog čega se mogu grijati (kvar),može biti da su nekvalitetene diskpločice,a može biti i da je stalno noga u nizbrdici na kočnici(u što čisto sumnjam) ovisno od šofera.Uopće nije bitno da li se radi o dieselu ili benzincu da bi se pripasale kočnice,čak se ne moraju ni pripasivati već se kupi od takvog sportskog modela jedino je pitanje ako se radi o istom modelu da ovaj sportski nema i jaču glavčinu ,onda treba naći diskove koji odgovaraju.Ja tu ne vidim nikakav problem.

nagazim kočnicu dok auto stoji čuje se nekakav "SSSSS"
To se može čutikod ulaska štangice u servo bubanj koji pomaže kod kočenja ,u njemu je membrana koju vuće potlak(diesel ima pumpu ,a benzinac vuće na usiisnoj grani) i time nam olakšava kočenje.Ako negdje baš šušti kad stisnemo kočnicu i držimo je a servo šušti onda servo propušta,ali hoče kod samog pritiska pedale kočnice da se napravi takav zvuk i to je ok.

ali kod agresivne voznje koja traje su nikakve jer se pregriju
Eto sam sebi si dao odgovor i u potpunosti se slažem.Kod nježnijih auta prilikom agresivnije vožnje dolazi do pregrijanosti kočnica i one smrde ,pedala je tvrda a ne koče

Ako dojde do toga da me ruši radi ulja, večinom usisam svo ulje samo iz posude, i nadolijem novo :D
moji svi prijatelji imaju novo ulje u posudi :D
Ono ulje koje se nalazi u posudi je stalno u posudi i ne kola ,eventualno ako se kočnica odzračiva može pasti nivo ili ako negdje pušta.To što izvlačitze iz posude a ne mjenjate u kompletnom sistemu samo sebi radite na štetu jer u sistemu imate još uvijek staro ulje.Posuda ulja za kočnice služi samo kao rezervar ulja i nama nikakvog kolanja iz kočionih cilindara ili čeljusti natrag do posude.
Tak možete prevariti onog na tehničkom ali sebi radite medveđu uslugu.Oni mjere vlagu u ulju kad izvade ulje iz posude i mislim da ga zagrijavaju.Znači ako ste promjenili ulje u posudi ono ulje u kočionom sistemu vam može štetit ako je bilo koji faktor u pitanju što se kvalitete ulja tiče.
 
Na vrh