Kako ste zadovoljni sa C3??

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ma ulje je ulje nema tu filozofije bilo koje i bok važna je samo redovita izmjena a ne marka ulja...!
Ohoho, sad si se otvorio za "rafalnu paljbu" s nekoliko položaja. :D Najbolje se pokrij i čekaj da se ispucaju. LOL
 

c3-blue

New member
Opet pitanje :)

Vec drugi dan primjetim malu mrlju ispod auta (velicine ping-pong loptice), koja se formira u nekih 12h stajanja auta u garazi. Nije lokva, ali je mokro, tamnije boje, pomasno i prilicno slipavo, nepoznat mi je miris. Ulje i benzin nisu sigurno, jer njih znam prepoznati.Ta se mrlja napravi tacno ispod filtera zraka (ono duguljasto crno lijevo od akumulatora - 1.4 benzinac 2003.god je u pitanju).

Sta bi to moglo biti? Antifriz? Je li opasno za auto i odakle to kapa? Gledala sam nivo rashladne tecnosti, blizu je max, znaci ok.
 

c3-blue

New member
Pa cijev od klime mi se otkacila prije mjesec i po, tad je nesto sistalo i iscurila je ona tecnost (ja je nisam popravila), i otad pa do sad sve je bilo suho ispod auta, ne vjerujem da bi sad odjednom opet nesto kapalo iz te cijevi :confused:
Ili je ipak moguce?
 

lekma

New member
Možda govorim krivo (neka me netko ispravi)
Moj C3, od kada sam ga kupio, preko ljeta ostavlja mrlje ispod motora.
Moj zaključak je bio da je to nekakav kondenzat iz klime. :)
Do sad sam prešao 120.000km i nije stao...
Da je nešto ozbiljno, valjda bi mi to već otkrili na servisu. Ulje i antifriz nisam osobno nikada doljevao. A mrlja preko ljeta sam napravio na svakom parkingu. :)
 

c3-blue

New member
Pa na prethodnoj stranici sam pomenula da mi se odvalio nosac motora prije mjesec i po i tada mi je motor (kako je spao) iskopcao tu cijevcicu od klime. Ja vise nisam imala novca da popravim klimu pa mi je majstor samo tu cjevcicu sklonio u stranu da ne visi. Eh sad koliko je moguce da je bas od klime, ne znam, jer klima naravno ne radi od tog kvara :D

Moze li antifriz pustati tu negdje na tom mjestu... valjda nije nista strasno...
 

1587 VTS

New member
Ja ne bih dopustio na mom autu ista da curi tako da bih to svakako provjerio kod mehanicara. Nema veze citroen, ford, ovaj i onaj, ne smije nista curiti! A sta se tice forda i mojih iskustava s fiestom, taj auto je peri-deri, nema tipskih gresaka, usudio bih se reci nepoderiv, ispada da sta ga vise tares on je sve bolji, dobri su to auti, a sad, to sta nemaju stila - to je druga stvar :D
 

c3-blue

New member
Ma svaki odlazak u servis je "deranje" po dzepu, tako da pokusavam prvo vidjeti da nije nesto sto bih sama mogla sanirati... kazu ako je antifriz da bi se mogla ta neka tecnost nasuti i ona popuni te sitne rupice kroz koje curi. Samo kad bi mi neko znao reci odakle to kapa, sta se nalazi ispod tog filera zraka :(
 

c3-blue

New member
E rado bih ja, ali bi me gorivo do Zagreba doslo mnogo vise nego sat u servisu ;)... i da, pod uslovom da se uopce do tamo dokotlja ovaj moj "slinavac" :D
 

c3-blue

New member
Hm, dan poslije se pojavila mala crna mrlja i bas je izgledalo kao ulje (znaci drugacije nego ova prva mrlja sto sam opisala), pa sam ga odvezla u neki "brzi no-name" servis i rekose ulje iz mjenjaca i da je to "normalno" za francuze :confused:, mada je meni 4 mjeseca otkako ga imam sve bilo suho ispod auta :(.
I navodno ne bi trebalo vise da se pojavljuje, ako bude opet da ga vozim u servis... A za ovu prvu mrlju jos nisam ustanovila odakle kapa :hm:
 

1587 VTS

New member
rekose ulje iz mjenjaca i da je to "normalno" za francuze :confused:
Susjeda, kloni se takvih mehanicara koji smatraju da je to "normalno za francuze", na takve izjave bih se momentalno upucao :doh: Nista ne smije curiti ni kod japanca ni kod talijana, a isto tako ni kod francuza. Osim ako nije vec odavno punoljetan s pola milijuna km na leđima - tada bi mu se i oprostilo.
Je li curilo kad je bio nov? Nije. E pa ne smije ni sada! Moj savjet je da ti to obavezno pogleda neki malo pametniji mehanicar i da locira s kojeg mjesta na getribi curi. Problem moze biti i banalan - npr. ja sam imao situaciju da smo prilikom redovitog servisa (50 tkm) na dizalici uocili da je semering na saltungu (nalazi se sa "straznje" strane getribe) malo popustio i da je lagano zauljeno okolo. To je uoceno na vrijeme prije nego sta je pocelo ista ozbiljnije curiti i potpisivati se na asfalt. Moj mehanicar nije rekao: "to je normalno za francuze", nego, sjecam se: "druze, vrisnuo ti je semering, nista, naruci novi u servisu pa naleti iduci tjedan da promijenimo" :D Semering me kostao 40 kn i opet je sve tip-top. Moguce da je i tebi ista banalna situacija, zato savjetujem da provjeris kod nekog drugog (boljeg) mehanicara ;)
 

bojan111111

New member
Na koliko km je potrebna izmjena svječica na citroenu C3 1.4i 8v, sad sam na 50.000km a maznuli su mi onu knjižicu sa tablicom periodičkog održavanja auta.
Auto pali super, sve radi dobro pa neznam jel imam još fore ili moram to sad mjenjati. Ne sječam se šta je pisalo u tablici pa ako ima tko citroena ili se jednostavno kuži u to bio bi zahvalan.
 

Dalibor

Dado Tornado
svječice su bosch FR7DE ili champion RC8YCL, preporučen interval izmjene je 60 000 km ili 4 godine...

kako si zadovoljan c3?
 

RI-C3

New member
bojan 11111 -ja imam servisnu knjižicu za c3 pa ti mogu reći ako te zanima ostale izmjene kada se obavljaju.imam isti motor kao ti.
kao što kaže daliibor svječeice se mijenjaju na 60 000 odnosno na 40 000 sa gradskom vožnjom,otežani uvjeti..sutra ću točno pogledat u servisnoj jer mi je u autu.

kako si inače zadovoljan sa autom ,jesi imao kakvih kvarova??
 
Na vrh