Kako rastaviti cajgere i dio armature

zoran37

New member
Ima ko kakav brzi a jednostavni način za izvadit sat na xantiji. J.be me sat od goriva, vjerujem da nema džek dobar kontat. Imam 100 kn goriva u autu a kazaljka na crvenom i nakon kilometar vožnje padne skroz, kad udarim po satu opet ode gore pa dolje, nekad radi dobro al većinom zeza. Koliko sam do sad skužio na xantiji ako i je neki problem sa strujom to je samo zbog loših kontakata na džekovima.
:mad::mad::mad:
 

darkoooo

Limunofil :-)
Ima ko kakav brzi a jednostavni način za izvadit sat na xantiji. J.be me sat od goriva, vjerujem da nema džek dobar kontat. Imam 100 kn goriva u autu a kazaljka na crvenom i nakon kilometar vožnje padne skroz, kad udarim po satu opet ode gore pa dolje, nekad radi dobro al većinom zeza. Koliko sam do sad skužio na xantiji ako i je neki problem sa strujom to je samo zbog loših kontakata na džekovima.
:mad::mad::mad:
brz i jednostavan način bio bi: razbi zaštitnu plastiku pa onda lemilicom rastopi okolnu plastiku i iščupaj sat van. Posla cca 10min.
No, ako želiš da ti auto i dalje lijepo izgleda, potrajati će ti operacija popravljanja jer se štošta mora vaditi radi npr. izmjena lampica kokpita pa tako i tog zeiger pokazivača.

Nego, u Pežou 406 bio je pokazivač goriva koji je slušao glazbu s radiokazetofona pa je kazaljka u ritmu skakutala goreDolje ROFL , a mi bismo na velikim putovanjima preventivno točili svakih prijeđenih 400km :rolleyes:

ps-> to što tebe muči, živcira i mene na autu s plinom jer plovak u rezervoaru uvijek negdje zašteka pa iako je pun puncat, pokazuje da je na rezervi. Sreća što se automatski zbog toga ne isključi rad na plin :stovanje:
 

Lakii

Well-known member
Ukratko, ja sam skidao tablu na I seriji, nije velika razlika za drugu seriju.

Opis (na francuskom) i slike za I seriju.
http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=115

Ovaj je za popravke na tabli ali pokazuje i kako se skida. jedno od rjesenja na prvoj seriji je bilo i rasjeci plastiku oko volana ako ti se neda skidati air bag...
http://xantia.voila.net/tuto_reparation_compteur.htm

Kratak opis za drugu seriju.

http://www.schaalbouw.nl/citroen/blog051007.htm

Prekasno je, sutra mozemo detaljnije ako treba...
 

zoran37

New member
Ok, ovo gore a tiče se plastike oko volana se ne odnosi na moju xantiu jer kod mene kad se odšarafi gornji dio plastike ide gore a doljnji dolje bez da se mora skidat volan ili trgat plastika. Evo i slike.


By zoran38 at 2011-11-15


E a sad jedno pitanjce, šta drži ovu lajsnu gdje su ova dva prekidača (klima i sve četiri žmigavca), gdje je sat i senzor temperature u autu pošto je autom. klima.
Drži li se to samo na kopčama ili?


By zoran38 at 2011-11-15
 

darekb

New member
Isti problem mući i mene, kazaljka neki put pokazuje dobro, neki puta je zakucana za dno kao da je tank prazan itd
Shvatio sam jedino da lampica od rezerve odrađuje svoj posao(očito nije vezana na kazaljku-plovak) i više se ne sekiram previše.:cool:
 

zoran37

New member
jel dobro sad?
Dobro je.

Isti problem mući i mene, kazaljka neki put pokazuje dobro, neki puta je zakucana za dno kao da je tank prazan itd
Shvatio sam jedino da lampica od rezerve odrađuje svoj posao(očito nije vezana na kazaljku-plovak) i više se ne sekiram previše.:cool:
Meni se upalila dvaput, ali i sat je tad pokazivao dobro, sad više neznam jel ima il nema goriva, jel radi il ne radi kontrolka i hoće li se upalit ili ne, sat zakuca do kraja i ne miče se kazaljka nikud a kontrolka ne svijetli. Živcira me to kad ne radi kako treba baš ono šta bi trebalo dobro radit.i
 

xud

New member
Nedavno sam mjenjao instrument tablu na 2. seriji. Mislim da mi je trebalo najviše pola sata za sve s time da sam radio prvi put i napamet tražio vijke koje moram otpuštat.
Kolo volana definitivno ne treba skidat.

Nego Lakii daj mi reci kako da uguram žaruljicu za osvjetljenje donjeg reda komandi klime (ventilacije) u njeno ležište, da li se koristi kakav ključić jer prstima nisam uspio iživcirao se i odustao:whistling:
 

fullcool

New member
Nego Lakii daj mi reci kako da uguram žaruljicu za osvjetljenje donjeg reda komandi klime (ventilacije) u njeno ležište, da li se koristi kakav ključić jer prstima nisam uspio iživcirao se i odustao
izvadi se plastični okvir u koji su uvrnute obe žaruljice, pa ih onda odvrneš, imaš sliku u zoranovoj temi.
 

zoran37

New member
Da i odšarafio sam neki mali okrugli zupčanik jer nisam nikako drugačije to mogao vratit nazad a da sve radi. Jednostavno. Skini šta ti smeta.
 

xud

New member
Da, i ja sam odšarafljivo zučanik ali mi jednostavno zadnji dio, kako bih to nazvao "grla" ili nosača žarulje, ne stane unutra.

Ništa, idem sve isponova:cool:
 

fullcool

New member
Da, i ja sam odšarafljivo zučanik ali mi jednostavno zadnji dio, kako bih to nazvao "grla" ili nosača žarulje, ne stane unutra.

Ništa, idem sve isponova:cool:
tu idu žaruljice sa nešto malo kraćim grlom od ostalih, ako stavljaš standardnu onda je treba na silu ugurati.
 

darkoooo

Limunofil :-)
je li moguće da zezaju kontakti na rezervoaru goriva, a ne konektor na satiću koji pokazuje nivo?
Meni se na CXu jedino na rezervoaru znala pojaviti korozija i u tren oka bi tank bio prazan...
 

zoran37

New member
Da, i ja sam odšarafljivo zučanik ali mi jednostavno zadnji dio, kako bih to nazvao "grla" ili nosača žarulje, ne stane unutra.

Ništa, idem sve isponova:cool:
Malo ga pobrusi sa brusilicom, ni ja nisam mogao stavit to jer nisam imao ona mala orginal nego sam stavio standardna. Ili pobrusi lagano na brusilicu ili odreži lagano oštrim nožem.
 

xud

New member
tu idu žaruljice sa nešto malo kraćim grlom od ostalih, ako stavljaš standardnu onda je treba na silu ugurati.
Točno, u tome je i problem, predugačko grlo i moraš ga na silu ugurati a nema mjesta zakrenutu grlo.
 

zoran37

New member
Jutros upalim auto i kazaljka od goriva malo ispod prve bjele cete što i je stvarno stanje koliko ima goriva u autu, znači skoro četvrtina rezervara i nakon kilometra kad sam dovezao kćer do škole snimim ovo. Mislim da nije do sata, mislim da sa plovkom nešta ne štima. Da li se on popraviti? Nisam ga vadio jer je vani zima pa mi se neda petljat oko auta.



[ame]http://www.youtube.com/watch?v=MrEb6CunQag&feature=feedu[/ame]
 

zm-ax

New member
ja sam imao sličan problem na jednom drugom autu(nije francuz),napunio bih rezervoar do vrha i pokazivač je radio do otprilike pola rezervoara,a onda bi pao na nulu i pokazivao je količinu tu i tamo iako je bilo oko 20-22 litre benzina,greška je bila u plovku koji je bio neispravan,odnosno žica po kojoj je klizio kontakt je bila u prekidu i samim time na instrument tabli je pokazivalo prazan rezervoar,riješenje je bila zamjena plovka
kvar je otkrio električar koji je otpojio kleme koje su prikopčane na plovak i spojio ih je na potenciometar(otpornik sa regulacijom otpora),promjenom otpora pomicala se i kazaljka pokazivača,tako je bio siguran da je el.instalacija u redu...rabljeni plovak me koštao 30 kn,a sama zamjena 30-tak minuta
 

jura

New member
Plovak za gorivo je u biti običan potenciometar. Naravno da se uslijed čestog klizanja kontakta po kučištu jedan od ta dva elementa može potrošiti, kao i na potenciometru gasa. Nema druge nego izvaditi plovak i provjeriti ga unimetrom kako radi. Lakše je nego krenuti rastavljati tablu, a vrlo je vjerovatno da problem i leži baš u njemu.
 

zoran37

New member
Isti problem mući i mene, kazaljka neki put pokazuje dobro, neki puta je zakucana za dno kao da je tank prazan itd
Shvatio sam jedino da lampica od rezerve odrađuje svoj posao(očito nije vezana na kazaljku-plovak) i više se ne sekiram previše.:cool:
Evo darekb ima isti problem. Pitanje za one koji su to raskapali. Na čemu je onda kontrolka od rezerve, šta nju pali, na običnim autima je na plovku a ovdje izgleda nije? Ili možda je na plovku pa radi kontrolka iako sat dobro ne pokazuje.
Mislim da neće bit druge nego 5 litara u gepek pa vozit i vidit oće auto stati ili će prije upalit kontrolku.
 
Na vrh