Jedan mali teaser

AX-ja

èudo jedno
da sve to napravis opet ti nebi kotac izasao van kako ti zelis. jer pomicanjem donje kugle remetis sve,a gornji prihvat amortizera ostaje isti,znaci nisi nis napravio,a da ne spominjem da ni poluosovine onda nepasu vise.
to se ne radi tako.

jedino mozes stavit distancu za izbacit kotac.
najbezbolnije,sigurnije.
 

bogec AX

New member
da sve to napravis opet ti nebi kotac izasao van kako ti zelis. jer pomicanjem donje kugle remetis sve,a gornji prihvat amortizera ostaje isti,znaci nisi nis napravio,a da ne spominjem da ni poluosovine onda nepasu vise.
to se ne radi tako.

jedino mozes stavit distancu za izbacit kotac.
najbezbolnije,sigurnije.
ak cu vec tak.., razmisljam da ne radim distancu neg da odnesem na prosirivanje felgi, isto bi me ispalo, a puno bolje drzanje auta??
 

AX-ja

èudo jedno
ma za prosirit felgu ti ne trebaju 2.
samo se jedna reze i siri koliko treba.
ali to ti se ne isplati radit,cemu?

koje gume bi stavio?
 

bogec AX

New member
ma za prosirit felgu ti ne trebaju 2.
samo se jedna reze i siri koliko treba.
ali to ti se ne isplati radit,cemu?

koje gume bi stavio?
Vidio sam kak rastezu gumu na siru felgu pa sam to mislio.., a kolko bi me ispale distance od 5cm? to bi morale bit aluminijske?
 

AX-ja

èudo jedno
a to ti mislis,onda znas kad se radi tire stretch-da je to samo za show i lagani kruzing po gradu. nema divljanja jer to nije za to.

distance nemaju veze s tim.
distance samo izbace cijeli kotac van,a razvlacenje gume na siroku felgu je drugi par rukava.

prvo ti dobro razmisli sto zelis i stavi to na papir,lakse je nego grlom u jagode.
cak i kad je sve na papiru zna s dogodit da nesto iskrsne pa sve padne u vodu,a ovako malo jedno malo drugo,to ne vodi nicemu.
puno stvari igra ulogu,nije samo sirina gume ta koja znaci da auto dobro drzi.

za ax-a ne trebaju nikakve druge felge osim njegovih orginal,samo ih treba naci.

Di buš tak dugačke šarafe nabavil 6.5cm
nisam čul da ima širih distanci od 3cm
ima,evo bas jedan lik prodaje dvije od 50mm za 50e.
cak su i neka marka
 

bogec AX

New member
1,4 benzinac 75 konja nista posebno meni taman za prvi put..., promjenjena je brtva, leteci, karike, gumice ventila itd..
Tak da bi motor trebao radit kak treba.. i dobio sam kompjuter uz njega i tablu
 

AX-ja

èudo jedno
slab motor,al ako te veseli.

nego nisam siguran dali je taj auto imao kod kljuc?
jer bilo ih je sa i bez.
ako je budes imao problem,ako prije nije otkljucan komp.
 

bogec AX

New member
slab motor,al ako te veseli.

nego nisam siguran dali je taj auto imao kod kljuc?
jer bilo ih je sa i bez.
ako je budes imao problem,ako prije nije otkljucan komp.
ja sam sretan sa ovim jer je bila opcija 1.0 karb tak da je ovo super..,kakav kod? mslm za sta taj kod sluzi?
 

AX-ja

èudo jedno
kod kljuc.
zakljuca ti centralu i nemozes upalit auto.
ako nemas sve potrebne dijelove-transponder,odasiljac kljuc.
neces moc upalit auto.
a i ako imas ,problem je sto ti to nemas predvidjeno u instalaciji na ax-u
tako da su ti ti dijelovi nepotrebni.
zato se centrala otkljuca prije vadjenja motora (jednostavan postupak)
i onda nemas problema s tim.

ako je bio kod kljuc,morat ces dat otkljucat centralu

kod tih slabijih motora stvarno ne znam koji ima kod,koji ne,
dok kod ovih meni zanimljivijih znam.
 

Lix

Active member
dosta mu je taj 1.4, malo usis i ispuh sredit i bit će to ko formula, pa nije ax tenk ima 700 kila sada kad je sve povadio iz njega, i tih 75 konja je super, još ga dignut sa ovim glupostima na 80 da auto lakše diše, možda i mapu složit neku i ima 90 konja + getriba je relativno kratka, bit će to odlično, nego.. slaži too daj neke slike da vidimo šta radiš :D
 
Na vrh