Jako dugih godinu i po dana sa Citroenima

szahtila

Well-known member
sam za nesto vise od 2 godine promenio 11 automobila,
Svaka čast, ja sam od 1986 promijenio ukupno 8,od kojih su zadnja dva još kod mene. Usput, auspuh kod auta koji dobro sagorjeva ne smije biti gotovo bijel već neka sredina između tamno i svijetlo sive. Jako svijetli auspuh garantira siromašnu smjesu i sve što ona nosi motoru(prije svega pregaranje ispušnih ventila)
 

Jovan Avramovic

Well-known member
sir.Oliver sir.Oliver Prvo blokirala, zatim je dolazilo do pucanja
Imam pitanje vezano za trenutnu C5-icu.
Desilo mi se da sam upalio auto, krenuo laganu voznju do auto puta, brzina oko 130km/h, volan pocinje da se trese, i pri samoj voznji, i pri kocenju, pa cuveni smrad zapaljenog metala. Odmah sutra sve isto osim smrada, s tim sto se auto ceo trese i podrhtava u toku voznje, ne samo pri kocenju i velikim brzinama, vec i na 50km/h npr. Odem kod majstora dan nakon toga, kazu da moraju klesta da se menjaju, stave nova i nakon toga sve bolje, ali ostaje jako drhtanje volana pri kocenju sa vecih brzina...?!
Moze li biti do samog diska? Mozda poluosovina, lezaj iste?
U sustini moze biti 15 razlicitih stvari, ali eto.. Mozda nekome nesto pada na pamet..
 
Posljednje uređivanje:

Profiler07

Well-known member
Isti sam problem imao na starom C5 stim da su vodilice od sajle prosvirale i tako je doslo do zapaljenja plocice,koje sam gasio svako malo sa vodom dok nisam dosao do OVLASTENOG SERVISA!!! E tamo su odradili reparaciju klijesta i zamjenu sajle sa vodilicama...hocu da ti kazem druze da su ta auta sto si kupovao i vozio sahranili majstori i oni prije nego si ga uzeo i oni koji su servisirali tebi(bez obzira sto ti je taj majstor brat,otac,zet,najbolji drug),ocito da treba malo vise ili vremena ili znanja da se posveti dijelu koji je radio na autu.Nemoj se ljutiti ali ovo sto si ti sve napisao ja nisam imao od 2008g od kako vozim citroene(3x C5,2x C4)
 

markan1000

Well-known member
@
markan1000
markan1000 Vidi, zaista se slazem sa tobom, ali bih se u potpunosti slozio da sam tek polozio voznju i kupujem prvi auto.
Ja sam za nesto vise od 2 godine promenio 11 automobila, pa tacno da sam i najgluplji covek na svetu za auta nesto bih naucio.
Koji su bili ostali auti u ovih 11 koje si promijenio u dvije godine i što nije valjalo s njima da te put nagnao do ove avanture s Citroenima?
 

Pavel

Lepi™
U dvorištu smo imali cijeli raspon od francuza, korejca, švabe nadalje. Mislim da je problem kod francuza tehnička implementacija nekih rješenja. U toj nekakvoj želji da budu konkurentni i da se istaknu, naginjali su nekakvih rješenjima koja su dosta ekstravagantna i odskaču od ostatka industrije. Upravo zbog toga velika većina majstora i servisa nije adekvatna za otklanjanje problema na njima a rijetko tko vozi francuza u ovlašteni. Tu i tamo isplivaju neki specijalizirani servisi koji su stručniji po pitanju automatskih mjenjača ili hidroovjesa, no većini se ne vozi 300-400km u jednom smjeru da problem riješi kako treba niti im se plaća cijena ovlaštenog. Onda uglavnom odeš u servis koji je manje ili više stručan i ne napraviš posao kako spada.

Pisao sam više puta po forumu, 2.0HDI od 140ks smatram remek djelom na koje nisam imao nikakav prigovor kao niti na čistokrvni Aisin automatik od 6 brzina. Sve ostalo je bilo teški šlamperaj od elektronike nadalje. U C5 mi je trenutno tolika buka u kabini od plastike da mi prisjedne vožnja od 6 km koliko imam od predgrađa do centra Siska. Nema komada plastike koji ne vibrira i zvoni. Čipova i nekakvih klupih kvarova od 200-400kn koji su me ostavljali na cesti sam imao poprilično. Nije stvar lošeg vozila nego je cijeli koncept Fail-Safe sustava pogrešno zamišljen. Ručke su na svim vratima ispucale, mislim da je na suvozačevom i otpala. Ne znaš jel gore bilo učvršćeno ili je plastika lošije kvalitete. Tko nema navigaciju već onaj narančasti ekran, ne znam ikoga da je prešao 150.000km a da ga nije mijenjao jer je pocrnio. Sajle na podizačima stakala sam mijenjao nekoliko puta (OEM). Generalno više me toliko ne dira. Auto ima sad preko 330.000km i živo je čudo da još ide. Dao sam tada oko 10.000€ pa ono, kak se uzme. Novi je bio po računu blizu 280.000kn. Da sam ga toliko platio onda bi jako bio ljut. Sad mi je tak svejedno. Poklonio ga bratu, njemu za relaciju do grada dobar.
 

sir.Oliver

Well-known member
nemojte me plašiti .... moja elysée je tek navršila 5 godina ( novija FL ) ..... znači mogu očekivati probleme .... stara pre FL se još drži .... prvi kvar za 10 godina .... prozor se nije mogao zatvoriti .... popravka cca uricu .... iskočilo staklo iz ležišta . ništa strašno .....
 

Jovan Avramovic

Well-known member
markan1000 markan1000
Fiat Stilo 1.9 JTD, u globalu krsina, ali najpouzdanija mazga koju sam imao, prodat je jer je kilometraza uveliko presla 1.000.000km. Neunistiv bio.
Toyota Yaris Mk1 1.3 VVT-i, meni nikad nije pasovala jer je mali auta, a mala auta ne volim, pogotovo ako je kao jedini auto. Sad je u vlasnistvu zene, ali se ne vozi. Za 2 godine su odradjena 2 mala servisa i zamenjena sijalica pozicije i maglenke, blizu 300.000km na satu, ali s obzirom da smo mi barem 30. vlasnici auta i da nema nista od dokumentacije ko zna kolika je prava kilometraza. Neunistiva takodje.
Lancia Nuova Delta 1.9 TwinTurbo, budzevina bila, 5.8s do 100km/h, konkretno znog budzenja pocela da se raspada (trap, menjac, kvacilo), nije to moglo da podnese oko 500nm obrtnog momenta. Odrzavanja na nedeljnom nivou.
Saab 9-3 2000 god. 2.0 TurboAero 205ks, u globalu odlican auto, medjutim ceo patos je bio truo, nijedan majstor nije hteo to da radi, pa je prodat dalje.
Peugeot 406 2.0 HDi 90ks, nije bio na papiru moj, ali sam ga koristio jedno vreme i bio je u porodici. Kilometraza takodje preko 1.000.000km, vozio se najnormalnije, cak ni tapaciri nisu popustili u enterijeru, medjutim bio je stranac, pa zbog zakona u Srb nije mogao dalje da se registruje.
Za prvog Citroena sam se odlucio jer sam citao o hidraulici i toj udobnosti, tako je odluka pala na C5 2.0 HDi, u tom trenutku.

Valjda nisam zaboravio neki...a od auta koja sam imao priliku da vozim i "testiram" tu su razni bili: Mercedes ML, Citroen CX, Chevrolet Captiva, Opel Insignia, Lancia Lybra, Volvo S60 Mk1, Volvo V70 Mk1, Renault Vel Satis....itd...
sir.Oliver sir.Oliver Cast izuzecima, ali vecina majstora su samo "monteri". Kupe nov deo i montiraju ga umesto starog, sta god ih pitas ili zamolis odgovor je isti "mi to ne radimo"
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
" Cast izuzecima, ali vecina majstora su samo "monteri". Kupe nov deo i montiraju ga umesto starog, sta god ih pitas ili zamolis odgovor je isti "mi to ne radimo" "

jasno da ne rade , jer niti znaju da se to može uraditi ( da postoje setovi u prodaji ), niti to znaju uraditi ( naročito zadnja klješta , zbog ručne )
drugar je na tome napravio dobar biznis ... kupio malu (150 litarsku ) peskarilicu , uzeo umesto peska sodu .... sprej boje .... i dan danas radi repas ...
danas već ima i dijelove na lageru , kao i gotova klješta .... to smo po auto otpadima dobijali ili gratis , ili za siću . nešto smo dobili i od servisera , tako da danas njegova garaža i nije garaža već magacin a podrum proizvodna hala ....
 

Spawn

Well-known member
Kupiš nijemca i riješiš se osjećaja da je sve jeftino. Ostalo je identično kao i kod ostalih. Imaš ,sreće,nemaš sreće. Ja sam kupio također auto sa 150000, tj 140000km,ali ne star 15 godina nego 4. C5 2012 2.0 automatic. Najveci problem je u tome što ne znaš kako ga je održavao bivši vlasnik/vlasnici ,jesu li ulagali ispravno u servise ili kvarove , jel bio ozbiljnije udaran ili samo estetski, bez obzira na poštambiljanu knjižicu koja ne znači ama baš ništa. Pečat na knjižici samo znači da je određeni servis odrađen u ovlaštenom, a za ostale "zahvate" ne zna nitko osim vlasnika.
Svejedno,da sam ja imao toliko problema,ne bih više kupio Citroena. Ionako ga više neću kupiti jer sam razočaran u završnu obradu,tj plastiku zvučnu izolaciju i neke sitnice kao što je užasna koža na sjedalima i na volanu,ali zato sam odradio preudobnih 100000km s njim uz relativno mali trošak.
 

Cutac

Prèkaroš
Sve zavisi kako te potrefi. Ja imam 1.4 VTi iz 2011. sa 180k km bez kvara (brtve ne računam), a frend ima 1.6 VTi iz 2009. sa 180k km i dvaput je glava skidana, lanac mijenjan jednom, pa onda drugi put jer je preskočio jer je zacvikala vakuum pumpa, pa je pomotalo ventile, pa su rađene karike s honanjem, sve 4 bobine, remenice bregastih...

Razlika je sreća i to što kod njega nema perioda zagrijavanja i nježne vožnje. U sred zime nakon 5 sati stajanja prva do 5000 okretaja.

I onda od takvog tuduma kupiš auto i pišeš da ne valja.
 

Spawn

Well-known member
Kupiš nijemca i riješiš se osjećaja da je sve jeftino. Ostalo je identično kao i kod ostalih. Imaš ,sreće,nemaš sreće. Ja sam kupio također auto sa 150000, tj 140000km,ali ne star 15 godina nego 4. C5 2012 2.0 automatic. Najveci problem je u tome što ne znaš kako ga je održavao bivši vlasnik/vlasnici ,jesu li ulagali ispravno u servise ili kvarove , jel bio ozbiljnije udaran ili samo estetski, bez obzira na poštambiljanu knjižicu koja ne znači ama baš ništa. Pečat na knjižici samo znači da je određeni servis odrađen u ovlaštenom, a za ostale "zahvate" ne zna nitko osim vlasnika.
Svejedno,da sam ja imao toliko problema,ne bih više kupio Citroena. Ionako ga više neću kupiti jer sam razočaran u završnu obradu,tj plastiku zvučnu izolaciju i neke sitnice kao što je užasna koža na sjedalima i na volanu,ali zato sam odradio preudobnih 100000km s njim uz relativno mali trošak.
Samo da nadodam , kad kažem da sam razočaran sa završnom obradom uspoređujem s autom slične iste klase ne sa nižom klasom jer su neke stvari kao što je npr kokpit ,vrhunske u odnosu na npr Hyiundai Santa fe slično godište i slične cijene.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Cutac Cutac Takvi problemi..i jos mnogo vise toga, su me docekali jedino sa starim Saab-om, hvala Bogu sa drugim automobilima jok..
S Brruno Svasta mi prolazi kroz glavu od automobila, razgledam, gledam, citam, slusam, pa cu razvuci malo potragu u nadi da cu ubosti ono sto ce mi odgovarati u potpunosti
 

Cutac

Prèkaroš
A i zavisi šta prolaziš u životu, nekad ti je ok tako, a nekad nije. Ja imam dovoljno stresa sad u životu da mi se nešto jače desi sa autom bih ga ostavio uz cestu i vozio drugi. Ne bih ga ni šlepao, samo odgurao u grm i ostavio.

Tako da tebi preporučam Toyotu Yaris hahaha
 
Na vrh