Jako dugih godinu i po dana sa Citroenima

Jovan Avramovic

Well-known member
Pozdrav svima, neki ce misliti da sam skrenuo potpuno, ali posto volim da filozofiram, da dugo kuckam i pisem, a mozda sam time i trebao da se bavim, mozda ne bih proklinjao svaki dan kad krenem na svoj trenutni posao, evo jednog, pa poprilicno opseznog teksta, a na kraju istog ce se nalaziti i pitanje na koje, nekako, iscekujem odgovor koji bi trebalo da mi spasi zivot po pitanju automobila.
Iskustvo koje cu podeliti je iskljucivo moje licno i zasniva se na nekoliko Citroenovih modela koje sam posedovao, kao i ukupnoj kilometrazi od oko 100.000km sa istima.
Svoj prvi Citroen sam kupio 28.07.2021.
C5 2005, 2.0 HDi Hydroactive 3. Ladja, pliva, woow. Imao je boljki tipa povucem dugme za podizanje prozora, a prozor se spusti dole, s vremena na vreme ubacivanje u "safe mod" zbog "Depollution System Faullty Log", zatim kad ga ugasim hidraulika podivlja i podize i spusta prednji deo auta (nije bilo problema u voznji), medjutim bio je u perfektnom stanju, kupljen sa 154.000km od prvog vlasnika, a od opreme jedna velika NULA, pa je moj otac resio da ga kupi od mene, auto je i dalje besprekoran sto se motora tice, medjutim sa ucestalim, gore spomenutim, boljkama..
Sledeci Citroen, vecina vas ga se seca, bio je to:
C6 2.2 HDi. Prvi dojam je bilo odusevljenje, iako ne u najvecem paketu opreme, bio je nakrcan istom, medjutim, sve vec spomenute boljke C5-ice su i njega mucile, plus jos dosta toga....u toku voznje sve od instrumenata se gasilo (navigacija, radio, digitalni obrtomer..), voda ulazila u stop svetlo, turbo poceo da zvizdi. Auto je takodje bio sa manjom kilometrazom, negde oko 160.000km, ja 3. vlasnik, prvi i najduzi vlasnik ambasador, ozbiljan covek jelte, koji ozbiljno odrzava auto. 😁 S obzirom da niko nije hteo da ga kupi ovde (takvo smo trziste), a i zbog mojih tadasnjih potreba za nesto manjim autom, zamenio sam ga za sledeceg.
C5 X7 2.0 HDi, koji je i jedno od najvecih razocarenja. Kupljen od drugog vlasnika, redovno odrzavan, 205.000km, motor besprekoran. Najlosija zavrsna obrada u odnosu na prethodna dva Citrusa. Gomila jeftinih plastika koje krckaju cak i u toku voznje, ali najcrnje od svega jesu, pogodite sta...pa da, gore spomenute boljke, a i trap je poceo da se raspada....doduse, vec je jednom bio sredjivan...hmmmm da...i elektronska rucna koja nije htela da se spusti/otpusti...i tako jos dosta toga...
"E neces ga majci", pomislim ja i resim da kupim mali gradski auto za svaki dan i jedan stari Citroen, mislim ja u sebi i naglas: "Ma, to je stara skola, to sigurno valja..", medjutim zaEbem se i sa malim gradskim i sa "starom skolom auto industrije"..
U pitanju su Peugeot 207 1.4 HDi 2006...o njemu necu ni trositi reci, dovoljno je da kazem par stvari...pri jacem zatvaranju vrata u ruci mi je ostao tapacir vrata, tek nove stavljene sajle rucne popucale...a isto to se desilo ponovo nakon mesec dana, prilikom proveravanja ulja u motoru, sipka/merac za ulje puce na pola i upade u karter...itd...ne mogu vise...
A "stara skola" je XM 2.5 TD 1997. Bio je sa nesto vecom kilometrazom, medjutim odrzavan lepo i redovno, kupljen od 2. vlasnika. Dzabe sve, bombe napunio one se "ispumpaju" (menjane i punjene Bog sam zna koliko puta pre toga), dizne, pumpa, grejaci, brava, kocnice, letva volana....nema svrhe pisati vise...
Prodam ja sve to, resim se nekako bede i pre oko 2 meseca odem ja da gledam Toyotu benzinca, jer vise nenam snage za majstore, ali budala opet kupi Citroen...
C5 2007 2.2 HDi 170ks, automatik, Exclusive (wooow), Hydroactive 3+. U sustini super auto, osim sto...vec drugi put moram da menjam nova kociona klesta, menjac grubo prebacuje, ubacim u rikverc podigne se skroz zadnji deo auta (svih 6 bombi NOVE), turbo zazvizdi kad prodjem pored lepe devojke, procurelo dole nesto kod kartera, majstor ne zna sta je jer je sa autom sve u redu i ne vidi se sta i odakle curi, a ulje ne gubi (slobodno pitajte, znam svakog majstora u Beogradu), ceo motor se naginjao "napred-nazad" kao da hoce da iskoci iz auta...sva sreca trajalo je 5 minuta to opsedanje demonima, i za kraj udari me budala skoro u deo auta koji se tesko sredjuje kod limara...mrsko mi da objasnjavam detaljno..
Sledi moj zakljucak i pitanje..
Srbija dosta ulaze u puteve, pre svega glavne puteve, tipa auto put, motoput, magistrale koje spajaju vece gradove i turisticka mesta, ali zato u doslovno svakom gradu, naselju i selu u Srbiji putevi su prepuni zakrpa, sahti koje su oko 20ak cm ispod nivoa asfalta, ostrih rupa (nekad i vise od 20cm dubokih)... Na takvim putevima, pre svega takve sahte i ostre rupe, Citroeni hidraulicari su jako losi i skoro pa neudobni, jako lose se hidraulika snalazi u takvim uslovima, dok je sa lezecim policajcima druga prica.
Tako da osim preletanja preko lezecih (30km/h - 50km/h) i ne osecanja nicega u tom trenutku, ja iskreno vise ne znam koji bih razlog imao da kupim ponovo Citroena. Razmisljao sam o kupovini novog auta, u salonu, sledece godine, ali ne mogu da se pomirim sa tim da se gubi recimo 20.000e na autu, nakon recimo 2 godine od izlaska iz salona. Tako da, resio sam da gledam automobile do oko 20.000e, od 2014 godine ili mladje, od prvog vlasnika i sa manjom predjenom kilometrazom. Sta biste mi preporucili ? Svaka preporuka mi je korisna.
Ono sto mi treba, na prvom mestu, jeste da ne osecam srpske puteve, koje sam opisao gore kakvi su i da ne posecujem majstore na nedeljnom nivou. Vise bih voleo benzinca, ali svakako i dizel dolazi u obzir, sporije od 10s 0-100km/h ne dolazi u obzir, sto mislim da nije neki zahtevan uslov za danasnje vreme. Potrosnja mi je bitna, ali u toj meri da ne trosi 20L otvorenog puta, sto je ekstrem, tako da moze se reci da ni potrosnja nije neki ozbiljan faktor koji gledam, kubikaza manje-vise nebitna.
Hvala od srca svakome ko je procitao ovu "recenziju" Citroena.
Znam da ce svako imati svoju interpretaciju ovog teksta, da se nekome nece svideti mozda, ali zamolio bih vas da shvatite i osvrnete se na pocetak samog teksta, gde sam napisao da je ovo samo i iskljucivo moje licno iskustvo i misljenje, na osnovu svega prozivljenog.
Hvala unapred i unapred srecna Nova Godina svima i, sa zakasnjenjem, katolicki Bozic onima koji ga slave i obelezavaju !
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
jarane , tebe stvarno bije baksuz . ja imam elysée , eto već 5 godina ( ala vreme leti ) i za sada relativno zadovoljan. kada sam posle gomile škoda ( ma imao sam valjda sve osnovne modele ) par lada , fiata ritmo abarth 130 .... rešim da uzmem opel , naravno signum ... svi se hvatali za glavu .... koji će mi K. opel , jesam li pobenavia ..... ali ja sam tim signumom prezadovoljan . za 14 godina koliko je kod mene prešao s njime nešto preko 120.000 ( poslednjih 5 skoro da i nije vožen ... cca 1000 godišnje ) .... ali ja na tom autu , osim ulja i filtera menjao samo grijače ..... ove godine menjao amortizere , ne zbog potrebe , već preventivno ( dobio na novogodišnjoj lutriji ) .... tako da nije uvijek verovati " širokim narodnim masama " i njihovom mišljenju o autu ..... svima vama želim puno zdravlja ,sreće , eurića .... i najmanje milion sretno predjenih kilometara .... sreta vam svima ova godina nova
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Apsolutno se slazem za narodne mase i uopstene price, ne verujem nikome nista u potpunosti, volim da sakupim sto vise informacija, iskustava i na osnovu toga formiram neko svoje misljenje pre nego sto dodjem u kontakt prvi put sa necim.
Ja koji sam baksuz to zadnje vreme mislim da biciklo kad bih kupio prvog dana bi mi lanac spao 😁
 

szahtila

Well-known member
Ja sam već pisao o autima iz PSA grupacije koje smo imali u familiji, ukupno 6,u raspona od Citroena Vise do C5 te P206 i P307. Svi su polovni kupljeni i svi zajedno nisu imali toliko kvarova ko ti na jednom. Vjerujem da su ovi tvoji imali daleko više km od onoga što je tebi prezentirano
 

sfx7

Member
Po meni ti je najpametnije izabrati neki od njemačkih premiuma, znači Audi A6 C7, Mercedes E-klasa W212 ili BMW serije 5 F10.
Na papiru bi Mercedes trebao biti najudobniji, ali najbolje ti je da provozaš i vidiš.

Zašto oni? Vidim da ti dosta smeta završna obrada i neki sitni kvarovi koji ti uništavaju živce (i meni su).
Navedeni modeli bi po tom pitanju trebali biti dosta bolji, kao i po izolaciji, ma ustvari svemu. Za ovjes generalno sumnjam da je bolji od hidraulike u Citroenima, ali možda se čak u navedenim situacijama bolje snalazi od hidraulike. Ipak, čak i da je gori sumnjam da će bit dosta neugodnije, ali zato je auto po svemu ostalom dva koplja iznad Citroena, što i sama cijena sugerira.
Ne znam na kojim si felgama imao te Citroene, ali za šahte i udarne rupe puno pomažu debele gume. Ja sam na svom C5 X7 zamijenio 245/45/18 na 225/60/16 i razlika je poprilična baš u tim situacijama.

S obzirom da voliš pisati, bi li mogao usporedit udobnost hidraulike na C6, C5 X7 kao i C5 starije generacije? To je nešto što me baš zanima, a nisam imao priliku voziti sva tri modela.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
S szahtila Verujem da neki jesu, vrlo moguce, ali neki od njih znam da nisu imali ni blizu 200.000km, primera radi prvi C5 koji sam imao kupljen je od prvog vlasnika i osim toga imao sam uvid u celokupni servisnu istoriju u ovlascenom servisu, od izlaska auta iz salona, pa dok nije dosao kod nas u porodicu. Mozda si me pogresno razumeo, ja sam rekao da su sami motori zapravo odlicni, besprekorni kako sam tacno napisao, ali celokupan auto nije samo sam motor, mene je mnogo toga zezalo izuzev samog motora..kako sam i napisao sitne "boljke" koje se na kraju nakupe i budu, kako finansijiski, tako i psihicki problem coveku.

sfx7 sfx7 Na svim C5-icama su bile dimenzije 215/55/R16 i 225/55/R17 (C5X), na C6 dimenzija mi je bila 245/45/R18, na XM-u 205/65/R15. Koliko god zvucalo neverovatno zapravo i nema ogromne razlike, jer je svima ogibljenje skoro isto.. Ne zalazim u neke ekstreme gde je dimenzija recimo 30/R20.
Voleo bih da mogu lepo da uporedim sve te modele, ali ovako pisanim putem je jako tesko docarati osecaj. Ajmo reci ovako...u sustini svaki C5 koji ima Hydroactive 3+ ima identican broj bombi i iste bombe kao i C6, izuzev prve generacije sa H3+ koja ima maksimum 6 bombi, ali svaki sa H3+ je skoro identican, minimalne su razlike, da skoro ne mogu da se uoce u svakodnevnoj voznji. Izdvojio bih C5 2001-2007, bez obzira da li ima H3 ili H3+ kao model koji najvise "pliva" lagano "gore-dole", na putevima koji imaju blage neravnine, prevoje (nadam se da objasnjavam kako treba...).
Svi oni absorbuju udarce nestvarno dobro, u vidu lezecih, opet da ponovim, iako su kasniji modeli osetno kruci, ali ne i neudobniji, prosto oseti se odredjena krutost, cvrstoca, nema toliko tog plivanja, ali i dalje se ne odskace od sedista, ne boli zadnjica i sl. Izdvojio bih XM-a kao jedinog hidraulicara kojim je moguce ici po makadamu punom rupa otprilike 90km/h uz minimalne vibracije i "truckanja", a vozio sam i CX-a takodje.
Jos jednom cu ponoviti ovo, kad samo levim ili samo desnim tockovima predjete preko lezeceg, auto je znatno tvrdji u odnosu na to kad se ravnomerno predje preko lezeceg sa svim tockovima...kao da se hidraulika "zbuni" nekako. Kad upadnu u rupu, sitniju i ostru ili recimo saht koji je blago ulegao ispod nivoa asfalta dolazi do tog "zbunjivanja" hidraulike/kompjutera, pa se desi to da se na sedistu i sopstvenom telu ipak oseti taj udarac, ali recimo ako je rupa jako duboka, to nije slucaj..
Ne znam kako bih bolje sve opisao, kazem da je dosta tesko na ovaj nacin objasniti, ali prosto je tako nekako, na apsolutno svakom Citroenu kojeg sam imao, pa cak i na tom XM-u kojeg sam vozio 90km/h preko tog makadama.
I da odma naglasim nekome ko bi se uhvatio za toliku brzinu na takvom putu...to je bilo nakon sto se sve raspalo na tom autu i malo pre nego sto sam ga se resio. Nikom nije "uvaljen" auto koji je tako vozen i koji je bio u takvom stanju, prodat je coveku za delove 😁
Razmisljao sam o Nemcima te klase, bez premca su bolji od svakog Citroena, sto se tice recimo kvaliteta enterijera, posebno Mercedesi. Nego me plase price o ozloglasenim npr VW 2.0 TDI i 2.0 TFSi motorima, 3.0 TDI kazu da je odlican, ali mi je 2.0 prihvatljivije za svakodnevno voznju. Meni je 60% grad, 40% otvoren put, otprilike.
Razmisljam i razgledam Hondu CRV 2014-2019, 2.0 benzin...racunam sta moze da podje po zlu sa 2.0 japanskim benzincem, pa mi kao uliva poverenje, odlican 4x4, plastikaner unutra, ali jako lepo i cvrsto slozen, nije krckav i klimav, dosta mesta bla bla, ali verujem da je tvrd auto, moracu da provozam koji.
Cak sam i razmisljao o kombinaciji Toyota Yaris 1.3 VVT-i za svaki dan i grad, a pored nje Mercedes S klasa W116 (1972-1979) ili umesto takve Mecke stari Jaguar XJ iz istih godina.
Na nekim stranim tekstovima koje sam citao cak se spominje da su ti Jaguari i iznad Citroena iz tih godina (CX, DS, GS, BX), sto je ovima koji su radili testove, bilo jako cudno kako je Jaguar uspeo da postigne takav komfor i mekocu sa obicnim oprugama u odnosu na hidrauliku...
Sta znam... Sve u svemu ceo taj svet automobila je jedna rupa bez dna, pogotovo kad je neko entuzijasta, cini mi se...
Cutac Cutac Razmatram i njega, ali nisam imao prilike da ga probam u voznji, samo sam sedeo u tom autu, jako je lepo boraviti u njemu, nego ne znam kakav je za voznju
 

Milosh

Test
Nije sve u ovjesu. Ja kad sam kupio svog Volva, iznenadio sam se koliko je tvrd ovjes. Doduše, prethodno sam vozio C5, ali svejedno sam očekivao da će biti mekši. Međutim to sve ispravljaju sjedišta. Tako su udobna da se manje i srednje neravnine skoro i ne osjete. Ubrzo poslije, vozio sam se u BMW 1 i skontao da je ovjes otprilike isti, ali u BMW-u kao da sjediš na goloj dasci.

U mom Volvu, prelazak preko onih debelih poprečnih traka ili preko manjih ležećih se osjeti, osjeti se vibracija na autu (nema velike amortizacije na ovjesu), ali su sjedišta takva da se vibracije skoro ne osjete na tijelu.
 

Pavel

Lepi™
Razmisljao sam o kupovini novog auta, u salonu, sledece godine, ali ne mogu da se pomirim sa tim da se gubi recimo 20.000e na autu, nakon recimo 2 godine od izlaska iz salona. Tako da, resio sam da gledam automobile do oko 20.000e, od 2014 godine ili mladje, od prvog vlasnika i sa manjom predjenom kilometrazom. Sta biste mi preporucili ? Svaka preporuka mi je korisna.
Ovo često čujem od ekipe kao argument, isto su i meni govorili kad sam odlučio uzeti novi auto iz salona. Ja ne znam gdje oni prodaju/kupuju automobile ali evo ja bi se pretplatio unaprijed ako može za novi auto, koji će biti star 2 godine, uredno održavan bez puno kilometara koji će izgubiti 20.000€ od svoje cijene. Ja ću ga odmah kupiti.

Realnost je drugačija. Doduše danas su vremena takva da su rabljeni na cijeni jer je isporuka novih dosta pala zbog situacije u svijetu. Međutim te fore da onog trena kad ga izvezeš iz salona na parking si već spušio 5-10.000€ su balade. I prije ove krize kad su cijene rabljenih rasle, ekipa je za godišnjake i automobile do 2-3 godine starosti tražila sulude cifre i uglavnom ih uredno prodavala.

Evo ja ti kažem, za novog Kodiaqa treba pljunuti 35-40.000€. Nema tog Kodiaqa koji je star 2 godine sa solidnom opremom i kilometražom da je uredno održavan za 20.000€. O premiumima da ne govorim.
 

Franz

Well-known member
Evo ja ti kažem, za novog Kodiaqa treba pljunuti 35-40.000€. Nema tog Kodiaqa koji je star 2 godine sa solidnom opremom i kilometražom da je uredno održavan za 20.000€. O premiumima da ne govorim.
Slažem se. Iste sam se priče naslušao kad sam uzimao Mazdu 6. "izgubit ćeš X desetina tisuća eura", otvorim oglasnike, bilo naše, slovenske ili njemačke, gledaš cijene 2-3 godine starih vs novih i odmah shvatiš da su te priče o masivnom gubitku vrijednosti novog auta samo birtaške mitologije. ;)
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Pavel Pavel Franz Franz
2 godine je bio samo primer, neki izgube manje, neki izgube vise na vrednosti.
Evo primera radi gledao sam Renault Koleos u Paris Initiale opremi, 2.0 DCi, nov u salonu, 45.390e trenutna cena.
Isti takav na oglasima je oko 25.000e, neke najvise cene se tu krecu, za modele 2018, 2019.
Gledao pre nekih mesec dana oglase.
To mozda nije 20.000e za 2 godine, sto je bio samo primer koliko brzo opada cena, ali je i dalje mnogo cene otpalo, jer realno nema nista toliko vredno u tim autima 😁
Evo primer i Kodiaqa
 

Prilozi

szahtila

Well-known member
Sin je 2021 kupio Ford mondeo sa vignale opremom(najluksuznija moguća) iz 2017 za 20000eura.Novi je bio oko 50000 eura. Prošle godine htio ga je prodati(zbog promjene radnog mjesta) za isti novac i nije uspio.Prodao je C5, ali u tek kad je spustio cijenu za 30% u odnosu na oglasnike. Isti slučaj sa mojim Suzukijem. Svi ovi auti bili su održavani i u super stanju. Cijene u oglasnicima su definitivno nerealne i pitanje je koliko se auta proda po tim cijenama
 

Pavel

Lepi™
Pavel Pavel Franz Franz
2 godine je bio samo primer, neki izgube manje, neki izgube vise na vrednosti.
Evo primera radi gledao sam Renault Koleos u Paris Initiale opremi, 2.0 DCi, nov u salonu, 45.390e trenutna cena.
Isti takav na oglasima je oko 25.000e, neke najvise cene se tu krecu, za modele 2018, 2019.
Gledao pre nekih mesec dana oglase.
To mozda nije 20.000e za 2 godine, sto je bio samo primer koliko brzo opada cena, ali je i dalje mnogo cene otpalo, jer realno nema nista toliko vredno u tim autima 😁
Evo primer i Kodiaqa
Kodiaq Sportline 2.0 TDI je 43.000€ trenutno u RH, ovaj je star 4 godine i ima gotovo 160.000km na sebi za 32.000€. Po meni dosta solidno.. Naravno uvijek vrijedi pravilo da onaj tko prodaje, njemu je malo a onaj tko kupuje - njemu je puno. Iako to i nije tako malo ako računamo da je u međuvremenu bio i FL.

Ne znam, moj Kamiq trenutno ide po oglasima za više nego što sam ga ja platio (uračunavši u to i kamate od leasinga). Nedavno sam ga vozio na servis u ovlašteni i nudili su mi otkup za njega jer dolazi ekipa pitati za Kamiq ali im se ne čeka a moj je Style + sva dodatna osim panorame. Dok je čekao u salonu mene da ga pokupim, neka ženska zapela za njega. Da su imali Kodiaqa na stanju, brzo bi se ja s njom dogovorio. :)

U svakom slučaju ne znam jesu li bolesnije cijene novih ili rabljenih.
 

markan1000

Well-known member
Prijatelju, šta god kupio ja ću ti samo savjetovati da jako dobro otvoriš oči i uši prilikom sljedeće kupnje bilo koje marke, jer se meni sve čini da si se ti kod ove hrpe Citroena zaletavao grlom u jagode i kupovao da izviniš s.anja, s tko zna kakvom stvarnom kilometražom, pretrpljenim sudarima i sl. Znači to što si ti nabrojao je toliko suludo i to na svih pet auta... ne znam što bih ti rekao. Od 2014. naovamo sam imao ukupno tri Citroena, i sad ih imam dva i teško mi je povjerovati da je takvo nešto moguće pod uvjetom da se radilo o urednim autima.
Tako da se nemoj zanositi ulickanim izgledom auta po svakakvim salonima, ako se sam ne kužiš dovoljno ili nemaš odgovarajuću opremu povedi sa sobom na pregled auta nekoga tko se kuži, budi strpljiv dok ne tražiš ono što vrijedi, provjeravaj povijest auta (danas ima puno načina kako se to može napraviti) i ne zaletavaj se na niske cijene. Poslušaj ove savjete i siguran sam da bilo šta da kupiš nećeš se prevariti, makar to Citroen bio. U protivnom neće te ni Mercedes usrećiti
 

Jovan Avramovic

Well-known member
markan1000 markan1000 Vidi, zaista se slazem sa tobom, ali bih se u potpunosti slozio da sam tek polozio voznju i kupujem prvi auto.
Ja sam za nesto vise od 2 godine promenio 11 automobila, pa tacno da sam i najgluplji covek na svetu za auta nesto bih naucio.
Ne znam koliko puta da ponovim da je vrlo moguce da su neki od njih imali mozda vecu kilometrazu, ali za neke od njih (navodio sam primer) su zaista presli 150.000km (za 15ak godina starosti)....dokumenta, kupovina od prvog vlasnika, provera majstora pre kupovine, sva stakla ista, motor suv kao barut, auspuh skoro pa beo itd.
A ajde, prokomentarisacu i to, vecina njih, pogotovo sa svim ovim nabrojanim su zapravo bili najskuplji primerci birani, a ne najjeftinije lesine od 500+ hiljada km.
Vrlo je jednostavno, PSA automobili imaju i oduvek su imali vrhunske motore, ali i konstantne "BOLJKE", tipa los mebl i tapancirunzi, kruta koza koja ispuca jako brzo, gomila problema sa strujom, losa zavrsna obrada... Ne znam vise ni tu rec "BOLJKA" koliko puta da ponovim, kako bi se razumelo da govorim o sitnicama koje nerviraju, a ne o samom trapu, motoru itd itd
Meni nije bas logicno zakljuciti da je auto bio lupan i da mu je kilometraza 500.000km ako ima problem sa tim da se sajla rucne menja 2-3 puta u roku od 2 meseca.
5 Citroena i jedan Peugeot kod mene i njihovi problemi koje sam u prvom obracanju opisao, a ni u jednom trenutku nisam spomenuo da su vrlo slicne probleme imali i mnogo drugih Citroena i Pezoa koje sam isao da gledam i vozim pre kupovine nekih od ovih 5.
 

sir.Oliver

Well-known member
" Meni nije bas logicno zakljuciti da je auto bio lupan i da mu je kilometraza 500.000km ako ima problem sa tim da se sajla rucne menja 2-3 puta u roku od 2 meseca. " ... kada si već načeo .... napiši i razlog , zbog čega se tako često menjala sajla . meni to izgleda nepojmljivo .... nisam to do sada ni čuo , ni video a kamoli uradio na nekom autu .... a to sam ih promenio valjda stotinu za tih 15 godina koliko sam držao radionicu za servis automobila .
 
Na vrh