Iskustva s gumama i felgama za C5 II

Profiler07

Well-known member
Hankook ventus prime 3 najjaca guma.Imam na sva 3citroena iste,inace koristim Hankook za ljeto od 2016 i prezadovoljan,svima kojima sam preporucio su odusevljeni vjeruj mi,neces pogrijesiti a dosta je jeftinija od Dunlopa,Conti,Mich i ostalih brendova
 

Džoni

Member
Da li netko od vas ima iskustva s Peugeotovim felgama?
Nadovezujem se na svoje prethodne postove - otišao sam na stranicu s kalkulatorom kojeg je dao diegos, ali svejedno nisam 100% siguran da li je razlika od npr. 10 mm, koliko zna biti razlika u offsetu, značajna?
Mislim, kalkulator kaže da bi trebalo biti ok, ali da utječe na vozna svojstva, ali me zanima da li itko ima iskustva u praksi?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ali svejedno nisam 100% siguran da li je razlika od npr. 10 mm, koliko zna biti razlika u offsetu, značajna?
U pravilu nije. Kotač stoji 10mm prema van, ali većina auta ima mjesta za tu razliku. I preko 90% gume stoji na istome mjestu. Razliku u vožnji prosječan vozač neće niti osjetiti. Prije se osjeti razlika u colaži ili kvaliteta gume

Mnogima se čak i sviđa kada felga stoji više van pa stavljaju distance ili felge s drugim offsetom... u svakom slučaju tih 10mm nebi trebalo biti problematično
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tako je, ako je veći, kotač ide nutra. Onda je pitanje dali će zapinjati za ovjes. Vjerovatno neće, ali treba i tu ostati nešto mjesta.
Plus estetika pati radi uvučenih kotača. No problem većeg offseta se lako riješi distancama, ako ih želiš stavljati na auto
 

Džoni

Member
Felge su nabavljene:



Koliko vidim po serijskom broju, originalno dolaze za Pug 308 i 407 i stvarno su očuvane. Da nema tragova od motaže gume, pomislio bih da nikad nisu korištene.
Montirali smo ih i, koliko vidim, lufta imaju, ali tek ostaje vidjeti kako se ponaša pod pritiskom.
E sad, ono što me brine je taj offset, koji nije 10 (kako sam napisao), nego 12 mm.
Estetiku na stranu, jer nije toliko ružno, ali da li ovo ima utjecaja na podvozje? Ako ima netko iskustva s ovim, nek napiše.

Da stavljam distancere... pa kvalitetniji koštaju toliko da sam za razliku mogao kupiti i nove felge. Sad nisam pametan - da li da prodajem ove i tražim dalje ili da montiram ovo. Jbg, tko mi je kriv kad se nisam na vrijeme raspitao.
 

Cutac

Prèkaroš
A gle, ti mijenjaš geometriju ovjesa stavljanjem drugačijih felgi sa još distancama gore. A taj ovjes je četa obrazovanih i kompetentnih ljudi razvijala stotinama i stotinama sati...
Da je moj auto, ne bih stavio samu felgu radi dosta velikog rasta tzv. scrub radiusa, a pogotovo to ne bih ispravljao distancama.
Da bih se ustručavao voziti tvoj auto sa tim felgama, ne bih, ali da bih sebi stavio, ne bih ni to.

Do nekih 5-6 mm razlike bih recimo na VTS-a stavio jer bi to značilo lakše felge, bla bla, a i to je više auto za razbibrigu. Na c4 kao auto koji okreće kilometre, ne bih stavio.
 

Brruno

Well-known member
32 i 44 je velika razlika. Ja ne bi ni slucajno to stavljao i dodavao. To se radi na yugo i golf2 za seljotjuning (pardon na izrazu) ,za ozbiljnije koristenje na ozbiljnijem/normalnom autu,drzi se tvornickih mjera

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Brruno

Well-known member
Ma mislio sam na one distancere sta se koriste jer danas imas jako puno izbora za 32 zato kazem da je bezveze uzimat 44 i stavljat dodatke :)

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Na vrh