Innuendo by Liberty

diegos

Well-known member
11-12k godišnje, nije nemoguće, pogotovo ako ne ide često s otoka. Najlakše zatražiti ispis s tehničkog ako te brinu km.
 

Cutac

Prèkaroš
Ti to ozbiljno?
DS5 je jedan od najlepših, po meni.
Evo me, evo me :D
Meni je ružan auto, izgleda kao da je nekad bio lijep, a onda prešao na prehranu koksom i mek donaldsom pa liči na to što liči jer je sav naotekao.
Zadnji kraj još ajde ajde, ali je previsok. Prednji kraj ima previše dizajnerskih poteza i pretjeran je (plus debel), a sa boka izgleda ko zmija kad poždere bivola pa se razvali sva.
1766489115652.png
1766489127915.png
 

liberty

Well-known member
Ma kakvi. ja volim pratit ovu temu 🫸🫷👍
Hvala
zna biti zanimljivo

npr. kad bi konfigurirao sličnu novu škodu ona bi me koštala 32 teur
ja bi ju morao AO i Ak osigurati i registrirati = još cca 1,2 teur
s njom bi radio 10 tkm godišnje
godišnje bi radio s njom servise koji bi me u prosjeku koštali 250 EUR

ova će me koštati registrirana i istina samo AO osigurana a ne planiram uzimati AK jer je ovaj auto pola svog života dao
14 teur
raditi ću godišnje servise
s time da mislim da će mi idući biti veliki servis (to je neka realnost) = 1 teur
a ostali servisi kako bude sreće - sve može crknuti, a možda i neće

i s jednom i drugom u 5 godina neću napraviti više od 50 tkm

nova bi imala 50 tkm
polovna će imati 190 tkm

nova bi vrijedlila u najoptimističnijem slučaju bolesno velikih 20 teur nakon 5 godina

polovna će vrijediti nakon 5 godina koliko.....ajmo reći 7 teur
kasko za novu u 5 godina je 4 teur
bez njega se ne bi usudio

s polovnom ću riskirati i sav taj kasko uložiti u održavanje da bude što pouzdanija

koja je bolji izbor?
(ne uzimamo u obzir to da za novi auto strepim, zaebavam ne smiješ ovo ono, ne parkiravam....na razini ozbiljnog OCD)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa jel nova Oktavia ima iti jedan plus u cijeloj priči?

Što je najgore, i nju su dotukli sa redizajnom... mala pozitiva je da unutra nema onaj degutantni trendovski ekran preko cijelog kokpita, ali ovo što ima je očajno riješeno po pitanju ergonomije.
Od par ljudi što ju vozi nisam čuo niti jednu lijepu riječ o njoj, a nikome nije bila prva Oktavija.

A po ovoj tvojoj računici, rabljenu i da baciš u smeće nakon korištenja si u manjem gubitku.
 

liberty

Well-known member
Pa jel nova Oktavia ima iti jedan plus u cijeloj priči?

Što je najgore, i nju su dotukli sa redizajnom... mala pozitiva je da unutra nema onaj degutantni trendovski ekran preko cijelog kokpita, ali ovo što ima je očajno riješeno po pitanju ergonomije.
Od par ljudi što ju vozi nisam čuo niti jednu lijepu riječ o njoj, a nikome nije bila prva Oktavija.

A po ovoj tvojoj računici, rabljenu i da baciš u smeće nakon korištenja si u manjem gubitku.
ovako, onako objektivno, ja koji nisam fan ekrana
kada bi na novim škodama infotainment bio stabilan, da sustav ne pada i da ga ne treba nadograđivati - bio bi ok
ergonomski nije dobar nikako (premale ikone temperature), a ja stalno mijenjam temperaturu i puhanje
+ sve na ekranu = nužan je

ako izuzmemo to
unutarnje plastike na starim škodama su bolje nego na novima (crnije su, punije, i ima manje škripanja)
ok na frendovoj novoj octaviji - ne šripi, ali je ono platno preko konzole ispred suvpozača - meni se to ne sviđa

+ nova octavia je još malo niža (clearence, položaj sjedenja) jer je auto novije generacije

meganički nova octavia je ok
rad ovjesa na novoj ocrtaviji je lošiji jer zadnji kraj više mulja i previše ovjes ide gore-dole na neravninama (ne kao u Scali, ali više od očekivanog)

prednost nove octavije je da mi se sviđa dizajnom kao limuzina, izvana, ne i karavan

ali ako mi nešto na njoj u garanciji "prdne", zašteka imam dobar ovlašteni servis za nju (ne za cijeli VAG nego za škodu) - no oni riješavaju samo ako centrala odobri....tako da jamstvo i nije jamstvo

ova stara octavia se pali na ključ, ima pravu ručnu kočnicu.....meni to odgovara
i ekran ne dominira prostorom jer je niže, a ventilacija više - to mi se pokazalo efikasnijim i da mi manje blješti u oči (to mi je osjetljivo)

želim reći....ne opravdavam stari model octavije, nego primeječujem razlike

da mi sad date da za iste novce kupim novu octaviu stari model ili novu aktualnu octaviu - porije bi dao 30 za stari model nego novi
možda to najadekvatnije opisuje moje mišljenje


e sad
neko će reći, a i ja se bojim
pa riknuti že ti EGR, ovo, obo, injektori.....istina, to jesku skupi kvarovi
ali je to tako
makar imam nekoga tko će dijagnosticirati i otkloniti....ako mogu kupiti novu, onda mogu održavati i rabljenu
jedino što me može mučiti je pouzdanost - tj. polovni auto će statistički prije ostaviti na cesti nego novi
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma i za to je minimum šansa ako je iole održavan auto. A i u razlici koju imaš naspram novog auta možeš platiti dvije tri auto asistencije, pa biraj.
 

liberty

Well-known member
održavan je ovako......prvih 5 godina tkm je svakih 15 tkm bio na servisu
onda je 2x proteklo dulje do servisa (onako kako moji prijatelji održavaju - onaj dulji servisni interval)
ali dobro sad je napravljen servis ulja i filtera i stavljene su nove (budget) cjelogodišnje gume i biti će redistriran punu godinu i s AO osiguranjem

da li može bolje? uvijek može
da li može s manje km? može, ali....jbg auto ima malo manje od 140 tkm volio bi da je manje no nije

iskreno ne moram ja taj auto kupiti
mogu reći čovjeku nabavi mi takvu to godište s manje km
ali mislim da bi potraga za nekom koja ima do 100 tkm potrajala jer auti ti imaju 7-8 godina
+ koja je sigurnost da će auto biti bolji/lošiji

meni se ne žuri
nije mi auto nužda ali bi ga volio nabaviti - upravo taj model ako je polovan
sad ići tražiti da čovjek nabavi drugi s manje km je isto....lutrija
jer ja ne želim 2.0 tdi, ne želim DSG, a želim dizel, ne bi auto iz Njemačke jer urnebesno sole ceste tamo....govorimo o polovnjaku, kupiti treba ono što je najbolje ponuđeno

da li je ovo najbolje ne znam
ono što znam je:
1. za tu marku imam servisera
2. auto mi odgovara ponudom prostora
3. mislim da je taj auto lako preprodati dalje
4. auto je opremom ok, ništa pretjerano ali dovoljno

i tako....ne znam, uzmimo u obzir zaista taj moj OCD pa da ni ne trebam kupovati novi auto da ne zajebavam baš toliko....itd

ja radim 10.000 km godišnje, nije da radim 25.000 km
 
Na vrh