Informacije u vezi 112KS dizel motora

seas

New member
Bok dečki!
Novi sam na ovom forumu i trebalo bi mi par informacija.
Do sada sam imao "stari" C4 1.6 16V i bio sam vrlo zadovoljan. Nikada nisam imao nikakvih problema sa tim autom.
Prije C4 imao sam Audi 80.
Ono što mi se je jako svidjelo kod Citroena je to što su par stvar ispravili na mom auto i prije nego što sam i znao da problem postoji. Dva puta su me zvali u servis na nadogradnju softvera, jednom u vezi airbaga, a drugi put u vezi ABS-a. Ne vjerujem da bi te mnogo proizvođača samostalno zvalo na takvu nadogradnju, osim ako nešto takvo nije javno poznato i praktički su prisiljeni na takvo nešto.
Sada nakon 7 godina, odlučio sam se na staro za novo kombinaciju, i naravno, ponovo C4.
Odlučio sam se na C4 ADRIATIC HDi 110 BVM6, Adriatic paket plus automatska klima paket. U salonu su imali samo model sa 95KS za probnu vožnju, probao sam ga i cini mi se da je zeru trom, pa sam se odlučio na 112KS verziju sa 6 brzina. Na internetu nemogu naći testove tog modela sa ručnim mjenjačem, samo airdream se nadje. Ima li neko od vas takav model i kakva su iskustva sa tim motorom.
BTW, ja bi trebao dobiti moj novi C4 krajem sljedećeg tjedna. Jedva čekam.
 

gužva

New member
Meni osobno je kombinacija motora i opreme odlična za smiješnu cijenu kad pogledaš konkurenciju, odlično ide, troši na kapaljku, tih nevjerovatno, ne treba nimalo jači motor jer je i ovo za šasiju i ovjes taman, ponekad i previše, svi sustavi mi rade ok i dobro su podešeni (esp, hill holder...) jako dobar za duže ture, doplati malo dužu garanciju i kaj te briga, ja jesma imao jedan problem ali su riješili, Citroen HR su deb ili svi po redu, dok npr. dečki iz auto luke servis su bili max. ok po svim pitanjima.
 

Ciki vts

New member
Skoro pa nisu postovi obrisani, ali samo skoro.

Cim se spomene da nesto ne valja na citroenu, odmah brisanje ide.. Jadno.
Sva sreca pa se PrtScr cuva.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Skoro pa nisu postovi obrisani, ali samo skoro.

Cim se spomene da nesto ne valja na citroenu, odmah brisanje ide.. Jadno.
Sva sreca pa se PrtScr cuva.
Svi ikad 'obrisani' postovi ostaju u arhivi zbog posve drugačijih razloga. Ne brini oko toga.

Međutim, već sam Ti bio pojasnio u jendoj od naših prijašnjih korespondencija preko PP-a (kojeg, ako je potrebno, mogu i javno objaviti) o tome kakvi postovi se brišu i zašto. Ono što se uklanja je jedino ono što nije u skladu s Pravilnikom foruma

Postovi u kojima je netko objavio svoje osobno mišljenje, dojam, stav ili kritiku o bilo čemu se NE BRIŠU, jer za to ne postoji objektivan, odnosno valjan razlog.

Prema tome, netočne su Tvoje implikacije o tome da se na ovom forumu briše 'dok se spomene nešto loše' o istoimenoj marci.

Drugi post u temi bio je Tvoj odgovor, citiram: 'Znam ja, ali ako napisem nesto lose, biti ce obrisano.'

Èemu takve tvrdnje? Tko bi Ti i zbog čega obrisao post? Pa, i sam znaš, ovaj forum je pokrenula grupica ljudi iz čistog entuzijazma i zabave, financirala ga iz svog džepa. Do dana današnjeg forum nema niti sponzora, osim onog sitniša AdSense prihoda i stotinjak prikupljenih EUR donacija od članova foruma, od potrebnih 600-tinjak godišnje koliko iznose rashodi najma poslužitelja, niti je povezan s ijednom tvrtkom, niti imamo ikakve fnancijsko-materijalne koristi od ovog foruma niti nam je to namjera unatoč činjenici da forum stvara više od 460 aktivnih članova čije postove čita više od 20.000 jedinstvenih posjetitelja mjesečno s tendencijom rasta.

Prema tome, za čiji račun i čiju korist bi mi imali ikakvog motiva te interesa išta tobože cenzurirati?

U krajnjoj liniji, na webu postoje desetine tisuća internetskih foruma posvećenih Citroenu, od kojih su, vjerujem, najmanje četiri na hrvatskom ili njemu sličnom jeziku. Drugim riječima, izbor virtualnih okupljališta Citro fanova i mjesta razmjene iskustava i informacija je ogroman. Nitko nije prisiljen pratiti ili pisati na forumu za kojeg smatra da mu iz određenog razloga nije po volji.

Nastavno tome mogu jedino zaključiti kako je ovakvim napisima Tvoj jedini interes nanijeti ovome forumu štetu narušavanjem njegova uglede i reputacije netočnim impliciranjem cenzure.

Nadam se da to nije slučaj, jer u suprotnom jedino što možemo jest zamoliti Te da nam dostaviš podatke za povrat svoje uplaćene donacije i zatvoriti Tvoj račun na forumu.

A, što se tiče obrisanih postova u ovoj temi, mogu se vidjeti ovdje: http://imgur.com/WAm4k

Dakle, obrisani su postovi koji nemaju ama baš nikakve veze s temom niti pitanjem njenog autora. Gomila netematskog sadržaja koji eventualno spada u 'CitroCafé' podforum.
 

Ciki vts

New member
Opet ista prica, procitao sam je vec par puta.


Onda tamo (caffe) i prebaci postove ubuduce, cemu brisanje i skrivanje necega??

Ali naravno, NE radi se samo o brisanju u ovoj temi, brisano je puuuno toga u puno drugih tema, ali ok, kao, to se nije dogodilo, ovo je izolirani slucaj. Lol

Sto god se lose napise, to se pobrise. Ti reci sta god zelis, ali znas da je tako.
 

dejan

New member
Recesija je, treba šparat s papirom :grin:

Ok gremo na temo hdi 1.6 nebih ga uzel, zakaj? Kaj eni imaju probleme sa turbinom zbog dugog servsnog intervala, te jačje verzije imaju dual mass flywheel. Znam kak je s tim motorima kaj smo jih imali u službi. Dobar je 2.0 136 konja hdi.
Sam sam zbog toga izabaral 1.6 16v motor.
 

Darac

New member
Ja imam ehdi 112 nekih 3 i pol mjeseca. Nije dugo, ali već sam prešao 6500 km i apsolutno nikakvih problema. Točim i vozim. Za sada sam oduševljen i autom i motorom. Ne kažem da je auto savršen, ali "mane" su mu one za koje sam znao unaprijed: a to je da je auto napravljen za udobnu, a ne sportsku vožnju.
Što se tiče razlika između 92 i 112: frend ima prvog, a ja drugog i iz prve ruke ih mogu usporediti: ako se više voziš gradom uzmi 92 KS. Sasvim pristojan odabir. Ako se voziš bržim cestama, definitivno bih preporučio 112 KS. Prva i druga su jako kratke pa ćeš se u gradskoj vožnji poprilično našaltati, ali je zato šesta stvorena za autoput. Što se tiče potrošnje, meni je ukupni prosjek na 6500 km 5,7. U to ulazi barem 25% vožnje kroz sami centar Zg-a, a ostalo po rubnim dijelovima i okolici. Starom cestom u Zagorje i ne prelazi 5,0 l. U zadnjih 300 km sam imam nekih 120 km autoputom gdje brzina nije padala ispod 160 km/h i za tih 300 km potrošnja je 5,9 l. Također, kako kaže kolega Gužva, svi sustavi (esp, hill holder, start&stop, park. seznori) rade odlično. Jedini problem koji sam u ova tri mjeseca imao je bio s tepihom za koji mi je zapinjalo kvačilo kad bih ga stisnuo do kraja. Tepih je završio u prtljažniku i probem riješen. :cool:
 

gužva

New member
Ok gremo na temo hdi 1.6 nebih ga uzel, zakaj? Kaj eni imaju probleme sa turbinom zbog dugog servsnog intervala, te jačje verzije imaju dual mass flywheel. Znam kak je s tim motorima kaj smo jih imali u službi. Dobar je 2.0 136 konja hdi.
Sam sam zbog toga izabaral 1.6 16v motor.
Ovo je novi motor, stari su imali problema, a ovi su kolik znam temeljito prerađeni i to ne sitnice , dual mass zamašnjak imaju manje više svi danas zbog iskoristivosti motora, meni je na 406 110 hdi mijenjan zamašnjak na 70 tkm.

Jedini problem koji sam u ova tri mjeseca imao je bio s tepihom za koji mi je zapinjalo kvačilo kad bih ga stisnuo do kraja. Tepih je završio u prtljažniku i probem riješen. :cool:
Da tepih mi čupa živce svako malo, ja imam na podu pinove pa sam napravio rupicu na tepihu i zakačio ga i sad je dobro.:whistling:
 

Marko

Well-known member
popis kvarova za taj 1.6hdi da imaju sve na jednom mjestu
Napišite! Pa bogamu restorane ocjenjuju javno gdje je cijena robe(hrane)/usluge do 100 kuna pa ne bi bilo loše da ljudi koji će dati nekoliko tisuća eura za auto dobiju neki osjećaj o plusevima i minusevima.

Da tepih mi čupa živce svako malo, ja imam na podu pinove pa sam napravio rupicu na tepihu i zakačio ga i sad je dobro
Lepo fino si stavite onaj gumeni i bez brige ste, s tepihom je stalno neki vrag - em ga s blatom zaprljaš, em se trava prime gore. Gumeni izvadiš stepeš, prebrišeš s viledom i vozi dalje, a i ne mrda se stalno pod stopalima da ga moraš namještati svako malo.
 

1587 VTS

New member
Ne kažem da je auto savršen, ali "mane" su mu one za koje sam znao unaprijed: a to je da je auto napravljen za udobnu, a ne sportsku vožnju.
Ja to uopce ne vidim kao „manu“, dapace. Hvala Bogu da jos postoje auti i proizvođaci kojima je udobnost prioritet. Jer, danas ocito svi pretendiraju na neki kvaziwannabesport, a rezultat toga obicno budu kolica u kojima ti po nasim famoznim cestama ispadaju zubne plombe, a od toliko zeljenog spotra nisu vidili ni S. Zato, kome je u toj klasi do sportske note i peglanja zavoja sa smjeskom na licu neka bira Ford Focus :palac-gore:, a tko zeli istinski sport bez kompromisa za njega je Renault Megane R.S. :stovanje: Za sve ostalo tu je MasterCard :grin:
 

Darac

New member
Ja to uopce ne vidim kao „manu“, dapace. Hvala Bogu da jos postoje auti i proizvođaci kojima je udobnost prioritet. Jer, danas ocito svi pretendiraju na neki kvaziwannabesport, a rezultat toga obicno budu kolica u kojima ti po nasim famoznim cestama ispadaju zubne plombe, a od toliko zeljenog spotra nisu vidili ni S. Zato, kome je u toj klasi do sportske note i peglanja zavoja sa smjeskom na licu neka bira Ford Focus :palac-gore:, a tko zeli istinski sport bez kompromisa za njega je Renault Megane R.S. :stovanje: Za sve ostalo tu je MasterCard :grin:
Pa zato sam i stavio u navodnike jer sam i ja tražio udobnost ispred tvrdoće. A frend koji ima C4 92KS je prije toga imao focusa. Govorio je kako fenomenalno drži cestu da imaš osjećaj da možeš proći zavoj duplo brže nego s drugim autom iz klase... i onda je završio na krovu. Sad se vozi laganini u C4 i gušta u udobnosti. :grin:

Recesija je, treba šparat s papirom :grin:

Ok gremo na temo hdi 1.6 nebih ga uzel, zakaj? Kaj eni imaju probleme sa turbinom zbog dugog servsnog intervala, te jačje verzije imaju dual mass flywheel. Znam kak je s tim motorima kaj smo jih imali u službi. Dobar je 2.0 136 konja hdi.
Sam sam zbog toga izabaral 1.6 16v motor.
Moram priznati da ne kužim ovaj post: znači, ti si htio kupit dizelaša, ali si zbog dual mass flywheela u ehdi-u kupio benzinca? Jedno je razmišljati o motorima različite snage ili različitih proizvođača, ali izbor bezninac-dizelaš valjda radiš prema svojim potrebama prije svih drugih izbora. Ja sam prvo odlučio kupiti dizelaša, a tek onda došao na C4. Malo mi je čudno da prvo izabereš model auta, a onda biraš motor. ;)
 

gužva

New member
Ono što me oduševljava kod C4 je što ga voziš toliko opušteno i bez brige i pameti, i to je ono što mi sad na pragu 40-ih savršeno odgovara, to da ne leži je vražja laž, ništa lošije ne leži od bilo kojeg konkurenta, malo se nagne, namjesti i drži , ako pretjeraš ESP se brzo obračuna sa samoubilačkim nagonom i to je to, nekidan me je klinac sa Cliom RS natjeravao od Karlovca i prešao me je jedva poslije Slunja na one 4 trake a do Gračaca sam ga vidio pred sobom pa je morao na pumpu:whistling:ali svaki zavoj ga lovi preko dvije trake, kad sam zakočio jednom iza šlepera sa 140 na 60 skoro mi je u gepek ušao, a ja sam uspio i Auto klub pročitati:cool:čemu jurilice za svaki dan, imam ja Alficu, i kad me polovi norilo, malo na Laz i to je to, za raditi 500 km dnevno preskočiti sve što ima RS, GT, VTS i slično u nazivu, bar u kompakt klasi.
 

akiramar

Active member
Super je to Gužva rekao.
C4 je super udoban, jedino mi je žao što nema hidrauliku (kao neki prethodnici - GS, BX), pa bi bio još udobniji...
A "sport"? Što će mi to... Žena djeca, 40 uskoro... Još da mi je automatik....
 

La Marche

Iskreni optimist
Vi o pragu 40-ih pišete kao da je prag 70-ih.
A to sam i ja primijetio, da se s običnim autima da itekako brzo voziti, nije sve u tvrdoći ovjesa i sportskim gumama (pogotovo ako sportske gume imaju tri sezone).
Već goodinama (malo sam više od 40-ih o kojima se priča) se ne vozim brzo, a neki put kad me uhvati (Pelješcu teško odolim!) iznenadim se kako današnji i "nesportski" auti idu k'o po tračnicama.
Pa i C4.
 

Zmix

New member
Prilikom nedavne kupovine C5 hteo sam da kupim model sa 2.0 HDi 136 KS jer sam mislio da je 1.6 HDi 110 KS preslab za takvu mrcinu od auta, ali...
1.6 HDi IZNENAÐUJUÆE dobro vuče i moram reći da sam veoma prijatno iznenađen performansama i ponašanjem tog motora u praksi! :cool:
Iako uopšte nisam ljubitelj dizela, moram priznati da taj motor dosta tiho radi, na preticanjima dobro povlači, kada se upali klima nema nikakvih promena u radu motora.
E sad, mnogi mu zameraju to što taj motor ima plivajući zamajac i FAP filter.
Što se tiče plivajućeg zamajca mislim da smo dovoljno napisali u temi predviđenoj za to i da se o njemu manje-više sve zna. Po meni, plivajući zamajac je veoma dobra stvar bez obzira na njegovu cenu.
FAP filter je čisto ekološka stvar i potrebno je na vreme dosuti u njega aditiv koji nije baš jeftin ali sa njim taj motor ispunjava najstrožije ekološke norme. Moramo biti odgovorni prema životnoj sredini, jel da? ;)
Turbina je generalno dobra i kvalitetna a da bi sprečili eventualne kvarove na njoj potrebno je sipati ulje 5W 40 i prepoloviti interval zamene sa 20000 na 10000 km.
Inače, nova generacija HDi motora na turbinama ima takozvano sito koje sprečava prodor nečistoća u turbinu i potrebno je s vremena na vreme (u proseku svakih 50000 km) to sito očistiti. U protivnom dolazi do nedovoljnog dotoka ulja u turbinu i kvarenje je neminovnost! :meh:
Da ne spominjem ono nepisano pravilo da nakon svakog dužeg puta treba pustiti motor minut-dva da radi u leru da se turbina ohladi. :)
Ako se sve ovo gorenapisano ispoštuje, 1.6 HDi će vas dobro i bez ikakvih problema služiti. :cool:
 
Na vrh