Hlađenje motora

marek45

New member
Vlasnici c4 zanima me hlađenje motora.
dakle onaj ventilator veliki koji se vrti ispod haube.
Kolko vam se dugo vrti dok ne ohladi motor?
Meni se vrti 5-10 sekundi i stane, a sumnjam da je u tih 10sec uspio nešto značajno ohladit motor. :)
Nije to malo premalo? Je li to normalno?
 

fullcool

New member
ne bi smio radit u tako kratkim ciklusima, no problem je veći što ne znaš hoćeli radit kad bude trebao.
jesi gledao kad je klima uključena, ako je klima "lagano" radila i nije vani jako toplo, onda vent može odradit 10-tak sec, to je normalno. ak je to ond probaj pojačati hlađenje na maksimum, tak bi onda trebao duže ostati uključen vent
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Vlasnici c4 zanima me hlađenje motora.
dakle onaj ventilator veliki koji se vrti ispod haube.
Kolko vam se dugo vrti dok ne ohladi motor?
Meni se vrti 5-10 sekundi i stane, a sumnjam da je u tih 10sec uspio nešto značajno ohladit motor. :)
Nije to malo premalo? Je li to normalno?
Meni se tak pali (u leru) dok mi klima dela. Ima tak čudan interval. Dela deset-petanaest sek. i onda pol minute ništa, pa opet. Dok zgasim klimu pali se nakon pola minute stajanja i ne gasi se valjda do ponovo ne krenem.

pitanje adminima zašto imamo tako "pametan" sustav koji po ključnoj riječi automatski premješta postove?
takvo premještanje bi trebao admin ručno odobriti jer ovako dobivamo pun kup novih tema.
Ne bi se htel mešeati u uredničku politiku. :D Sam budem reko da je meni preglednije veći broj tema, nego jedna od 35-50 strana. Namapet govoreći: struja u C4, pa onda u njoj od amperaže akumulatora, preko svjećice i motora podizača stakala do senzora za parking.

Ko bu se tu snašel. :) Al to sam samo ja. :cool:
 

marek45

New member
ne bi smio radit u tako kratkim ciklusima, no problem je veći što ne znaš hoćeli radit kad bude trebao.
jesi gledao kad je klima uključena, ako je klima "lagano" radila i nije vani jako toplo, onda vent može odradit 10-tak sec, to je normalno. ak je to ond probaj pojačati hlađenje na maksimum, tak bi onda trebao duže ostati uključen vent
taj dan je klima bila uključena i nakon što sam sišao s autoceste (motor se jako dobro zagrijao), vani je bilo 20 celzijusa.

Meni je palo na pamet da mi možda tako kratko radi jer je akumulator pri kraju pa nema dovoljno struje u leru? Ima to kakve veze il su to bedastoće?


Meni se tak pali (u leru) dok mi klima dela. Ima tak čudan interval. Dela deset-petanaest sek. i onda pol minute ništa, pa opet. Dok zgasim klimu pali se nakon pola minute stajanja i ne gasi se valjda do ponovo ne krenem.
da jako čudan interval, jako čudan.
Barem pola minute bi trebao odradit da nešto ohladi, ne?

ostali? kak je vama situacija?
 

1587 VTS

New member
Nemoj se previse zamarat, kako bi rekli samo "teraj" :D Kod mene na C2 koliko sam zapazio imaju dva rezima rada ventilatora. Nekad mi se ventilator ugasi odmah kad ugasim motor (tad je radio u "prvoj brzini"), a nekad ostane radit i do 2 min nakon gasenja motora (kad je bas ludo zagrijan nakon forsiranja ili dugotrajnog stajanja u koloni na 30 vanjskih stupnjeva, tad radi brze u "drugoj brzini").. Nasao sam mu logiku, povezano je sa stupnjem zagrijanosti motora i ne odstupa mi od tog pravila.
Vezano uz premjestanje postova, tu je tesko svima ugodit, jednima je bolje manje postova u vise tema, drugima smeta ta suma i zele sve slicne skrcat u jednu temu..
 

marek45

New member
znači ventilator može radit čak i kad se ugasi motor?!
To neće zakazat čak i ako se akumulator jako isprazni (pretpostavimo da taman ugasiš motor kad drugi put akumulator neće dat znakove života (drugi put kad ćeš plait motor), a motor vrije).

p.s. @1587 VTS do kolko ti to okretaja teraš motor? :)
 

deda

New member
Ventilatorom upravlja termoprekidač i on ga gasi i pali kada mu je temperatura za to,bez obzira jel si ga ugasio_Opet ovisi i dali je upaljena klima ili nije.
 

deda

New member
Pa dobro,a de ima taj senzor,onda on mora šljakat ko termoprekidač,kaj nije tak?
Ma nisu za mene ova nova ćuda tehnike,ja to više niš ne kužim.
 

fullcool

New member
kad je klima upaljena može raditi u kratkim intervalima, a kad se upali zbog vrućeg motora onda treba raditi duže.
zna se desiti da se pale zbog loših električnih kontakata ili sličnih stvari.

i nikad nemojte gasit auto dok rade ventilatori, iako oni nastave raditi, kad stane motor staje i vodena pumpa tak da ventilator ohladi vodu u kileru ali ne i sam motor, zato sačekati dok stanu, i još malo duže.
i preporučljivo je nakon 10-15 min ponovo upaliti motor da digne ulje sad kad je malo se ohladilo, naravno govorim o situaciji kad poslije forsiranja motora.

a turbake svakako ostaviti da rade malo na leru prije gašenja, da turbina ima vremena smanjiti obrtaje.
 

marek45

New member
Marek jel ti se pregrijava auto ili sta se dogada kad pitas?
ma ne, imam zabetonirane 3 crtice na displeju u kabini. :)
Al ostalo mi u glavi kad me mehaničar pitao (prije slaganja dihtunga) dal mi se auto pregrijao.
i sad mi je to stalno u glavi. (da ne bi bilo zabune i prije slaganja dihtunga je bio na 3 crtice zabetoniran).
I sad mi je čudan taj kratki interval rada ventilatora jer je tak radio i prije mijenjanja dihtunga, pa eto: ko pita ne skita.

Al fakat me zanima dal se može vent gasit jer netko ima slab akumulator (pretpostavljam da vent dosta crpi akumulator, ne?)
 

Olaf

New member
Druga brzina vuce dosta ali o temperaturi ovisi koliko ce dugo radit, ako ti probije indikator vrtit ce dok ne isprazni akumulator
 

fullcool

New member
Druga brzina vuce dosta ali o temperaturi ovisi koliko ce dugo radit, ako ti probije indikator vrtit ce dok ne isprazni akumulator
činimi se da marek pita jel se ventilator ugasi zbog lošeg akumulatora dok auto radi:hm:
 

Olaf

New member
Ne, dok radi motor nema veze kakav je akumulator, komp upravlja radom ventilatora tj. salje nalog za paljenje i gasenje. A i kad je ugasen motor moze zbog kvara vrtit dok ne ostane bez struje, uglavnom stanje akumulatora nema veze s aktivacijom ventilatora
Marek ti kao da zelis da nesto rikne, pusti ga na miru dok vozi
 

megi

New member
pozdrav ljudi, imam ja problem koji sam nedavno otkrio vozeći se po zagrebu u koloni sat vremena, temp. mi je došla na 3 crtice i nije se lagano penjala već je odmah izbacilo ono STOP i pokazivač temp. je počeo blicat, u vožnji nisam imao tih problema.. a danas sam skužio da mi se taj ventilator ne pali.. pa me zanima što bi mogao biti uzrok? taj termoprekidač ili sam ventilator? osigurač je ispravan to sam uspio pogledat..
radi ce o c4 1.6 hdi iz 2005.
 

megi

New member
da se nadovežem, je li zna netko, je li termoprekidač regulira i ćok? ima 4 ona pina? jer cuka mi auto dok je hladan pri normalnim okretajima neovisno o brzini u kojoj je... i gdje se taj prekidač nalazi? ajde ekipa podijelite svoje znanje, ne budite škrti.. ko guska u magli sam :doh:
 
Na vrh