Grebanje pri brzini 110+

Milosh

Test
Nakon one moje egzibicije sa manžetnom, nisam više siguran da li se zglob uopšte može skinuti sa poluosovine. Prema svemu što sam čuo, zaključio sam da ne može, već se mora mijenjati cijela poluosovina. E sad, možda se te reparacije rade bez skidanja zgloba, ali opet kako sam čuo, zglob se ne može rastaviti.

Što se tiče SKF-a, ne znam kakvi su konkretno sa poluosovinama, ali znam da su jedan od najvećih, možda i najveći svjetski proizvođač ležajeva.

Ja bih uvijek prije uzeo aftermarket od tako nekog poznatog proizvođača nego nešto reparirano.

P.S. Evo me u ovlaštenom na redovnom servisu pa ću baš pokušati malo ispitati majstora oko tih zglobova, manžetni i poluosovina.
 

Brruno

Well-known member
Nakon one moje egzibicije sa manžetnom, nisam više siguran da li se zglob uopšte može skinuti sa poluosovine. Prema svemu što sam čuo, zaključio sam da ne može, već se mora mijenjati cijela poluosovina. E sad, možda se te reparacije rade bez skidanja zgloba, ali opet kako sam čuo, zglob se ne može rastaviti.

Što se tiče SKF-a, ne znam kakvi su konkretno sa poluosovinama, ali znam da su jedan od najvećih, možda i najveći svjetski proizvođač ležajeva.

Ja bih uvijek prije uzeo aftermarket od tako nekog poznatog proizvođača nego nešto reparirano.

P.S. Evo me u ovlaštenom na redovnom servisu pa ću baš pokušati malo ispitati majstora oko tih zglobova, manžetni i poluosovina.
Probaj pitati u vezi polusovina za automatike jer citam svasta ,tj. da za automatike nema aftermarket polusovina.
 

Milosh

Test
Bio u ovlaštenom, ispitivao majstora oko ovoga, situacija je sledeća (koliko sam ja razumio):

Vanjski zglob se može rastaviti ali ne i skinuti.

Unutrašnji zglob se može rastaviti a zatim polovično skinuti, skida se vanjski dio (dio ka velikom zglobu). Rastavi se zglob, onda navodno ima zeger koji ga drži na poluosovini. Kad se skine ta polovica unutrašnjeg zgloba, manžetna se navuče na vanjski zglob.

Mogu se mijenjati samo manžetne, oni ih redovno mijenjaju.

Kaže da se vanjski zglob ne može skinuti i zamijeniti, ako je otišao mora se cijela poluosovina zamijeniti.

O reparacijama ne zna ništa.

Kaže da bi trebala biti ista situacija kod manuelnog i automatskog mjenjača.

Još mi je kroz priču spomenuo da se kod Renault-a zglobovi ne mogu raspravljati. Znači ima još gori Francuz po tom pitanju. :D
 

Brruno

Well-known member
Original desna (duza) polusovina za automatik 120kw 2.0hdi 2012. godiste kosta 2600kn s montazom. Ja sam mislio bar 4-5000k ali sam se iznenadio. I nema od konkurencije za automatik
 
Na vrh